en z'n alter-ego Woeste_Woerd post alleen 's avondsquote:Op zondag 10 april 2011 00:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet alleen dan ja, gisteren nog wel gezien trouwens
mweh dan heb k em gister gemist tijdens het postenquote:Op zondag 10 april 2011 00:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet alleen dan ja, gisteren nog wel gezien trouwens
kan BarMan niks halenquote:Op zondag 10 april 2011 00:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh dan heb k em gister gemist tijdens het posten
* Barretje80 is te lui om uit bed te gaan en drinken te halen
Voor zo ver ik weet zijn dat niet de zelfde personen, dan zal ik het WW maar eens na vragenquote:Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en z'n alter-ego Woeste_Woerd post alleen 's avonds
zijn het ook niet, maar gezien de UI is het al vaker gesuggereerdquote:Op zondag 10 april 2011 00:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor zo ver ik weet zijn dat niet de zelfde personen, dan zal ik het WW maar eens na vragen
Dat snap ikquote:Op zondag 10 april 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn het ook niet, maar gezien de UI is het al vaker gesuggereerd`
die is er nietquote:
quote:
krijg bijna de neiging om je een neut te komen brengenquote:
ben je der waarschijnlijk wel gelijk vanafquote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
krijg bijna de neiging om je een neut te komen brengen
quote:
smileys met billetjes!quote:
van z'n vrouw jahquote:Op zondag 10 april 2011 00:27 schreef crv het volgende:
[..]
ben je der waarschijnlijk wel gelijk vanaf
"schat, ik ben ff een kort ritje maken, ff m'n virtuele vriendinnetje dronken voeren"quote:Op zondag 10 april 2011 00:27 schreef crv het volgende:
[..]
ben je der waarschijnlijk wel gelijk vanaf
mot je dan?quote:
coooooooooooooooooooooooooola!quote:
bacardi razz met sinasquote:
door al die o`s miste ik de c...quote:Op zondag 10 april 2011 00:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets ijskouds
[..]
Met 1 o snap ik het ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |