Hmmmm heb hier toch ook best wel lange weekend chatsessies meegemaakt hoor 's nachtsquote:Op zondag 10 april 2011 00:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het was hier meestal in het weekend wel rustiger als anders en sommige hebben wat anders te doen nu
Nu welquote:
wat is er morgenquote:Op zondag 10 april 2011 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu wel
Maarre, heb je al gedacht aan morgen??
Een drukke chat die het ongetwijfeld over mijn aanwezigheid gaat hebben zodra ze het zienquote:
yep, ik vermoed het wel jaquote:Op zondag 10 april 2011 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een drukke chat die het ongetwijfeld over mijn aanwezigheid gaat hebben zodra ze het zien
Geen zin in, blijf weg afgezien van soms snachts danquote:
Neuh, met wat vrienden bij iemand geweestquote:
Ook lruk tochquote:Op zondag 10 april 2011 00:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neuh, met wat vrienden bij iemand geweest
onderschat de 14 jarigen tegenwoordig niet hequote:Op zondag 10 april 2011 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nijn doet (nog) niet aan stappen, wat denk je dan???
Wel met feestdagen en zoquote:Op zondag 10 april 2011 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nijn doet (nog) niet aan stappen, wat denk je dan???
Ik weet nog dat ik zelf 14 was he??quote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onderschat de 14 jarigen tegenwoordig niet he
Het leek me duidelijk dat dat 'leuk' moest zijn, had geen zin om over de typo te zeurenquote:
Ik ook, lekker zaterdag avond een beetje TV kijken en gamen achter de pcquote:Op zondag 10 april 2011 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik zelf 14 was he??
Uhhhhhquote:Op zondag 10 april 2011 01:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook, lekker zaterdag avond een beetje TV kijken en gamen achter de pc
DAT vind je interessant??? Je bent een papaquote:
We liepen/stepten/fietsten met iemand die er dicht in de buurt woont mee naar huis en toen reed die jongen met z'n fiets BAM over mijn voetquote:
Neuk je vaak??quote:Op zondag 10 april 2011 01:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dat doe ik nu nog regelmatighoe wel ook behoorlijk vaak kart ik
bezorgd hequote:Op zondag 10 april 2011 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DAT vind je interessant??? Je bent een papa
bezorgd om een rokloos kutkonijnquote:
Oeh, Nijn had sjansquote:Op zondag 10 april 2011 01:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We liepen/stepten/fietsten met iemand die er dicht in de buurt woont mee naar huis en toen reed die jongen met z'n fiets BAM over mijn voet![]()
Hij vond het zielig voor me en ging me een stuk dragen, whahahaha
Neuhquote:
quote:
Rokloos schijnt zo te zijn idd, kutkonijn kan ik niet beamenquote:
Daarom kan je nog wel sjans hebbenquote:Op zondag 10 april 2011 01:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]nuut
ik ken hem pas twee dagen via msn en zag hem vandaag voor het eerst
okeequote:Op zondag 10 april 2011 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rokloos schijnt zo te zijn idd, kutkonijn kan ik niet beamen
Ja dus, en verder heb ikmer geen zin inquote:Op zondag 10 april 2011 01:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]nuut
ik ken hem pas twee dagen via msn en zag hem vandaag voor het eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |