z'n moeder!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft Willem Alexander, de aanstaande koning der Nederlanden, het volk al een hart onder de riem gestoken? Ik heb niet veel meegekregen, ben in Duitsland geweest.²
Je komt vast niet uit de Randstad?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind het wel weer een dikke faal.. op 17-jarige leeftijd had hij al wapens, bekend bij de politie maar daar is gewoon niks mee gedaan. Wat moet een 17 jarige met wapens.. sterker nog hoe komt die eraan, wat wil hij ermee doen. Bizar.
www.egun.de en dan de Oost-Europese handelaren opzoeken, die sturen zonder vergunning en alles wapens zo op naar Nederland. De kans dat je post wordt gecontroleerd is klein.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:30 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oke, bedankt
Ik vind het wel weer een dikke faal.. op 17-jarige leeftijd had hij al wapens, bekend bij de politie maar daar is gewoon niks mee gedaan. Wat moet een 17 jarige met wapens.. sterker nog hoe komt die eraan, wat wil hij ermee doen. Bizar.
Betrof dat niet een illegaal schietclubje in Amersfoort?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eens, afgelopen week zijn nog 7 mannen opgepakt voor het schieten met aan automatisch vuurwapen.
Daarom ben ik enorm verbaasd dat ik op de TV de burgemeester van Alphen a/d Rijn hoor verkondigen dat: "het OM hem heeft verteld dat hij voor dit automatische wapen een vergunning had".
Wat wil je daar nou mee zeggen? Ik vind het gewoon niet normaal dat een 17-jarige een wapen heeft en dat daar dan uiteindelijk niks aan gedaan wordt terwijl dat gewoon niet normaal is. Ik ken zelf overigens ook jongens die wapens bezitten (maar die zijn dan wel ouder). Waarschijnlijk dan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Je komt vast niet uit de Randstad?
Dit kereltje heeft 6 mensen vermoord met een legaal wapen. Niet echt een bijster sterk argument dus zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:33 schreef vergezocht het volgende:
Weer zo'n sterke argument dus voor het legaliseren van vuurwapens.
nee geilen op slachtofferlijstjes is respectvol...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:35 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja leuk, slachtoffers vergelijken met een fucking boodschapenlijstje
Op het moment dat je veel wapens gaat opbergen op 1 vaste plaats, dan oefent dat een groot interesse op het criminele circuit uit. Dan verdwijnen de vuurwapens al helemaal ergens heen waar ze geheid voor slachtoffers gaan zorgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:33 schreef Boldface het volgende:
Herinneren we ons dit voorval in Duitsland nog?
http://www.nu.nl/algemeen(...)eegde-zelfmoord.html
Ook hier kon de dader aan een wapen komen omdat zijn vader als lid van een schietvereniging wapens in huis had.
Volgens mij moeten we naar een situatie waarbij wapens van schietverenigingen alleen op de schietbaan gebruikt mogen worden en dus niet mogen worden meegenomen naar huis.
Idd, die bedoelde ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Betrof dat niet een illegaal schietclubje in Amersfoort?
Sowieso: respect op internet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee geilen op slachtofferlijstjes is respectvol...
Dat zeg ik niet, maar spot drijven is niet echt gepast of wel?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee geilen op slachtofferlijstjes is respectvol...
je doet je username wel eer aanquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:33 schreef vergezocht het volgende:
Eerlijk gezegd, ik zag dit al een tijdje aankomen in Nederland.
Beetje iedereen in het openbaar is asociaal, onvriendelijk, en zwaar egoistisch.
Al vraag je naar de weg, wordt je genegeerd of neergekeken. Mensen snijden je voor in de rij naar de kassa, weer andere staan om jou te lachen, je kan heus niemand meer vertrouwen.
Als je de deur open doet thuis, wordt je overvallen en als je denkt veilig over straat te kunnen met je handtas als vrouw krijg je een mes op je keel.
Ik zie geen culturele voordelen meer in Nederland, dat is allang aan de hand. Het lijkt op zn minst een globale samenleving te zijn die beetje schuil gaat in de Duitse, Engelse, of Amerikaanse.
Niet dat dit soort toestanden daar niet gebeuren, maar in Nederland zijn vuurwapens verboden. En om die reden mogen geen slachtoffers zich verdedigen.
Dat iemand uit de Randstad waarschijnlijk want minder naïef is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wat wil je daar nou mee zeggen?
Een automatisch wapen kan toch nooit legaal zijn? Het wapen waarmee hij geschoten heeft hoeft niet een van de wapens te zijn waarvoor hij een vergunning had.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Dit kereltje heeft 6 mensen vermoord met een legaal wapen. Niet echt een bijster sterk argument dus zou ik zeggen.
Alsof Willem-Alexander 1 seconde cared over zulke binnenlandse incidentjes.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft Willem Alexander, de aanstaande koning der Nederlanden, het volk al een hart onder de riem gestoken? Ik heb niet veel meegekregen, ben in Duitsland geweest.²
Zie westpointquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op het moment dat je veel wapens gaat opbergen op 1 vaste plaats, dan oefent dat een groot interesse op het criminele circuit uit.
[..]
Idd, die bedoelde ik.
Wat kan jij een onzin uitkramen zeg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:33 schreef vergezocht het volgende:
Eerlijk gezegd, ik zag dit al een tijdje aankomen in Nederland.
Beetje iedereen in het openbaar is asociaal, onvriendelijk, en zwaar egoistisch.
Al vraag je naar de weg, wordt je genegeerd of neergekeken. Mensen snijden je voor in de rij naar de kassa, weer andere staan om jou te lachen, je kan heus niemand meer vertrouwen.
Als je de deur open doet thuis, wordt je overvallen en als je denkt veilig over straat te kunnen met je handtas als vrouw krijg je een mes op je keel.
Ik zie geen culturele voordelen meer in Nederland, dat is allang aan de hand. Het lijkt op zn minst een globale samenleving te zijn die beetje schuil gaat in de Duitse, Engelse, of Amerikaanse.
Niet dat dit soort toestanden daar niet gebeuren, maar in Nederland zijn vuurwapens verboden. En om die reden mogen geen slachtoffers zich verdedigen.
Hij heeft wel gelijk. Hadden de omstanders wapens gehad, dan hadden ze hem direct uit kunnen schakelen.quote:
Een wapen brengt je niet van A naar B.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op het moment dat je veel wapens gaat opbergen op 1 vaste plaats, dan oefent dat een groot interesse op het criminele circuit uit. Dan verdwijnen de vuurwapens al helemaal ergens heen waar ze geheid voor slachtoffers gaan zorgen.
En n.a.v. de situatie rond Karst Tates, gaan we dan ook alle Suzuki Swift's innemen? Of waarom telt die argumentatie dan opeens niet meer? Zou op jaar basis ook nog eens een heleboel (onbedoelde) verkeersslachtoffers schelen.
[..]
Idd, die bedoelde ik.
De wapens die je in NL op verlof kan krijgen zijn prima om te bouwen, dat is hier ook vrijwel zeker gedaan...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een automatisch wapen kan toch nooit legaal zijn? Het wapen waarmee hij geschoten heeft hoeft niet een van de wapens te zijn waarvoor hij een vergunning had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |