Interessant. Kan ik daar ergens statistieken over vinden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:20 schreef kontknager het volgende:
[..]
...
Daarnaast plegen agenten meer moorden in de privesfeer dan sportschutters.
Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn. Even waterboarden dat joch. Dan leert hij het wel af.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef Misan het volgende:
[..]
Stel je niet aan man en ga je alsjeblieft druk maken over dingen die er wel toe doenalleen maar slecht voor je hart
Niet vergelijkbaar. Dat meisje uitte dreigementen, deze persoon doet zich voor als een ander en maakt een misplaatste, ziekelijke grap. Ik snap niet dat mensen zich daar zo over kunnen opwinden. Die jongen heeft in zijn vrije tijd kennelijk niks beters te doen; ik leef met hem mee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Als dat meisje van dat school-opblazen-twitter-incident is opgepakt, dan is het nu zijn beurt.
wat is dat nou weer voor kanker bericht, wie zegt dat hetzelfde persoon is? ik kan toch ook een plaatje van twitter jatten van een onwetende user....quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:22 schreef VeniVidiViciV het volgende:
http://www.twipper.nl/ind(...)tanalpie-op-twitter/
wie is loeknl?
Eens, afgelopen week zijn nog 7 mannen opgepakt voor het schieten met aan automatisch vuurwapen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:20 schreef kontknager het volgende:
[..]
Nee, hij had geen vergunning voor het wapen in kwestie. Automatische wapens zijn verboden. Ook voor leden van schietverenigingen.
lijst is bekend, maar niet openbaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Erg hoor..
Is er nog nieuws, is er al een lijstje van de namen van personen?
kan gejat zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef VeniVidiViciV het volgende:
http://twitter.com/LoekNL_
Zelfde foto als die troll @tristanalpie.
Dat zal het wel zijn, lijkt me ergquote:
Oke, wordt het nog openbaar gemaakt 1 deze dagen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:25 schreef Darklight het volgende:
[..]
lijst is bekend, maar niet openbaar
Hij heeft zijn legale wapen omgebouwd. Niets meer niets minder. Het wapen stond op verlof, maar hij heeft het omgebouwd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eens, afgelopen week zijn nog 7 mannen opgepakt voor het schieten met aan automatisch vuurwapen.
Daarom ben ik enorm verbaasd dat ik op de TV de burgemeester van Alphen a/d Rijn hoor verkondigen dat: "het OM hem heeft verteld dat hij voor dit automatische wapen een vergunning had".
Zelfs het arrestatieteam moet toestemming hebben van de officier van justitie voordat zijn automatische wapens mogen gebruiken...quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:20 schreef kontknager het volgende:
[..]
Nee, hij had geen vergunning voor het wapen in kwestie. Automatische wapens zijn verboden. Ook voor leden van schietverenigingen.
Minister..quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Zelfs het arrestatieteam moet toestemming hebben van de officier van justitie voordat zijn automatische wapens mogen gebruiken...
Weet ik niet, burgemeester had het over een telefoonnummer die men kon bellen als je info wilde over de personenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:26 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Oke, wordt het nog openbaar gemaakt 1 deze dagen?
nog hogerquote:
Oke, bedanktquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Darklight het volgende:
[..]
Weet ik niet, burgemeester had het over een telefoonnummer die men kon bellen als je info wilde over de personen
Iemand die wil trollen en zich als een ander wil voordoen, gaat zijn eigen foto gebruiken, denk je?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:24 schreef VeniVidiViciV het volgende:
http://twitter.com/LoekNL_
Zelfde foto als die troll @tristanalpie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |