Zo'n suzuki is dan ook wel gruwelijk lelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:54 schreef -0- het volgende:
[..]
Dan nog, in andere gevallen gebeurt het wel echt.
Ik ken iemand met een zwarte suzuki die zwaar beschadigt is nav 30 april.
RIP voor Dalando.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:54 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Waarom bump je dit nog een keer? Wil je reacties waar wij ons medeleven betuigen naar jou toe?
lol_forumsquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:55 schreef OreO het volgende:
het meest trieste bericht wat is las was dat iemand op een forum een bekende niet te pakken kon krijgen... En die was bang omdat ze net buiten alphen aan den rijn woont. Er waren er ook genoeg die heel bang waren omdat ze mensen die in alphen wonen die hun telefoon niet opnamen
![]()
![]()
zo klein is alphen aan den rijn ook weer niet
RIP -0-quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:54 schreef -0- het volgende:
[..]
Dan nog, in andere gevallen gebeurt het wel echt.
Ik ken iemand met een zwarte suzuki die zwaar beschadigt is nav 30 april.
Ze zijn ook het zelfde meestal, op het mechanisme na dat zorgt dat er max 1 kogel uit komt bij semi.. Je kan een glock ook automatisch makenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:55 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Het is eenvoudiger om een automatisch wapen te ontwerpen dan een semi-automatisch. Daarom is het vaak zo makkelijk om te bouwen.
Ik ben wel benieuwd eigenlijkquote:
foto van de herenhofquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:00 schreef Xan21 het volgende:
mensen zaten opgesloten in de wibra, arme zielen
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Wibra___.html?p=2,1
Schieter Alphen BLOWDE! en had een WAPENVERGUNNING!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:46 schreef Ryan3 het volgende:
Dit is geen hobby, maar een afwijking.
Bovendien de suggestie die uitgaat van je post is onjuist. Ik vind bijv. niet dat je softdrugs moet verbieden. Bij schietclubs heb je het gewoon over een veiligheidsprobleem. Teveel tikkende tijdbommen worden daar lid van en die moet je niet als een kat op het spek binden.
Misschien was het wel een uit frustratie geboren mislukte wanhopige poging om te laten zien dat hij het wèl konquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:59 schreef GameKitten het volgende:
Btw voor iemand die bij een schietvereniging zat schiet hij flink beroerd
(natuurlijk zijn er gelukkig niet meer slachtoffers gevallen)
Seung-Hui Cho staat op eenzame hoogte.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:59 schreef GameKitten het volgende:
Ik denk niet dat hij helemaal nuchter was..quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:59 schreef GameKitten het volgende:
Idd, zelfs hobby's die ook een sport zijn. Schaf dus basketbal en cricket gewoon af.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Schieter Alphen BLOWDE! en had een WAPENVERGUNNING!
Precies mijn gedachtegoed. Alle hobby's die ik niet beoefen zijn een afwijking. Allemaal verbieden!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:02 schreef Misan het volgende:
[..]
Misschien was het wel een uit frustratie geboren mislukte wanhopige poging om te laten zien dat hij het wèl kon
Polen: http://tvp.info/informacj(...)um-handlowym/4303226quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:45 schreef Onnoman het volgende:
Ik hou een beetje alle nieuwssites van de wereld in de gaten.. maar je ziet dat alleen westerse landen deze berichten publiceren.. rusland japan uberhaupt azie, en afrika boeit het geen reet..
forza europa; forza amerika ole ole
verlofquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:05 schreef Xan21 het volgende:
mijn huisgenoot blowt ook, ook zo'n idioot, maarja nog 1 maand dan heb ik ook mn vergunning
Er wonen 2 sjakies in Alphen aan de Rijn met zijn naam volgend hem. Zou best kunnen, waarom neemt iemand anders al die moeite?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Sinds vandaag op Twitter en dat Facebook- en Hyves-account was ook vandaag aangemaakt.
Gast het is echt een zieke geest, die man lijkt 18-20 op de foto en jij denkt dat zo'n iemand zo belachelijk kinderachtig gaat twitteren? Is gewoon een joch van 15 jaar man, echt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:11 schreef Thomass het volgende:
[..]
Er wonen 2 sjakies in Alphen aan de Rijn met zijn naam volgend hem. Zou best kunnen, waarom neemt iemand anders al die moeite?
Die vanaf nu heel veel gratis interesse en aandacht krijgt vanuit justitie e.d.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:12 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Gast het is echt een zieke geest, die man lijkt 18-20 op de foto en jij denkt dat zo'n iemand zo belachelijk kinderachtig gaat twitteren? Is gewoon een joch van 15 jaar man, echt.
Waarom vind je dat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat gebeurt hier toch allemaal.
Ik ben blij dat de dader geen buitenlander was, want anders waren er nu nog grotere problemen.²
Ja dramatiseren vanaf de zijlijn is makkelijk hè?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:16 schreef michaelmoore het volgende:
Hij had een vergunning voor 5 wapens, hoe kan dat nou, al die zieke geesten een wapenvergunning geven
Het is hier al net zo erg als in de USA
Nou ééh, dat spreekt voor zich denk ik.quote:
orly....................quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
http://twitter.com/#!/tristanalpie/status/56812190048587776
Tristan was sinds enkele maanden fanatiek bezig met de Islam.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou ééh, dat spreekt voor zich denk ik.²
Nee, hij had geen vergunning voor het wapen in kwestie. Automatische wapens zijn verboden. Ook voor leden van schietverenigingen. Daarnaast plegen agenten meer moorden in de privesfeer dan sportschutters.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:16 schreef michaelmoore het volgende:
Hij had een vergunning voor 5 wapens, hoe kan dat nou, al die zieke geesten een wapenvergunning geven
Het is hier al net zo erg als in de USA
Is hier een bron voor?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:18 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Tristan was sinds enkele maanden fanatiek bezig geweest met de Islam.
Stel je niet aan man en ga je alsjeblieft druk maken over dingen die er wel toe doenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:19 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik hoop echt dat die klootzak bezoek krijgt van politie en hopelijk is het een kutjoch van 15 en gaat ie kk hard janken als ze bij hem op de stoep komen.
Als dat meisje van dat school-opblazen-twitter-incident is opgepakt, dan is het nu zijn beurt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:
http://twitter.com/#!/tristanalpie/status/56812190048587776
Pas maar op wat je zegt, Telegraaf neemt het zo overquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:18 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Ja wie niet met het huidig politieke klimaatquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:18 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |