Badslippersquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik sta 2 meter van die nieuwsreporter afMaar die camera man staat ervoor
ohhh.... oke,, ja dan is het maar beter zoquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:46 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ach, anders stond ik er toch maar op met mijn lelijke kop
Is ook een wassen neus. Schijnt niet zo moeilijk te zijn om een semi automatisch wapen om te bouwen naar volautomatisch. Google levert genoeg hits, waaronder deze: http://www.weaponscombat.com/full-auto-conversionquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:19 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Alleen voor een automatisch wapen kun je als particulier geen vergunning krijgen.
Wat cared ons de link?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:48 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Is ook een wassen neus. Schijnt niet zo moeilijk te zijn om een semi automatisch wapen om te bouwen naar volautomatisch. Google levert genoeg hits, waaronder deze: http://www.weaponscombat.com/full-auto-conversion
Wtf? ik had schoenen aanquote:
Niemand?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef Misan het volgende:
Zijn er al filmpjes online van de killing spree?
Dit zijn toch echt slippers wat die persoon linksboven aan heeft.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:49 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wtf? ik had schoenen aan
Misschien bedoel je een andere foto?
kzie idd slippers,,, of adidasjes?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:49 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wtf? ik had schoenen aan
Misschien bedoel je een andere foto?
Zucht, is niet echt, is gewoon een jong kutkind als je zijn zinnen leest.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:50 schreef -0- het volgende:
Als die twitter van die Tristan echt is. Dat bedoel ik nou waarom het zo stom is om namen openbaar te maken. Er zijn altijd debielen die mensen gaan beschuldigen.
Dat is een vriend van me, en dat zijn schoenen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dit zijn toch echt slippers wat die persoon linksboven aanheeft.
[ afbeelding ]
Jij gelooft ook in Tarot zeker?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:43 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
"@Nokoto ja maar ik heb net een twitter aangemaakt omdat mijn hyves,facebook,youtube,alles overal verbannen is"
Komt wel geloofwaardig over eerlijk gezegd.
Wtfquote:
Gast, het is geen extra bump waard mongoolquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:53 schreef Misan het volgende:
[..]
Wtfals iemand zichzelf in de fik steekt op de dam dan is het wel normaal om te filmen met je gsm en hierbij niet?
Dat is echt een raar gevoel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:51 schreef Dalando het volgende:
Net gehoord dat een winkeleigenaresse van een winkel waar mijn moeder geregeld kleding koopt, door het hoofd is geschoten door die vuile tering flikker.Ik kende haar zelf een beetje, in feb. daar nog iets voor mijn moeder gekocht
Dan nog, in andere gevallen gebeurt het wel echt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:52 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Zucht, is niet echt, is gewoon een jong kutkind als je zijn zinnen leest.
Waarom bump je dit nog een keer? Wil je reacties waar wij ons medeleven betuigen naar jou toe?quote:
Extra bump? Wat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:53 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Gast, het is geen extra bump waard mongool
Heel veel sterkte man!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:51 schreef Dalando het volgende:
Net gehoord dat een winkeleigenaresse van een winkel waar mijn moeder geregeld kleding koopt, door het hoofd is geschoten door die vuile tering flikker.Ik kende haar zelf een beetje, in feb. daar nog iets voor mijn moeder gekocht
Het is eenvoudiger om een automatisch wapen te ontwerpen dan een semi-automatisch. Daarom is het vaak zo makkelijk om te bouwen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:48 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Is ook een wassen neus. Schijnt niet zo moeilijk te zijn om een semi automatisch wapen om te bouwen naar volautomatisch. Google levert genoeg hits, waaronder deze: http://www.weaponscombat.com/full-auto-conversion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |