Ik kon het niet meteen doen, op mijn laptop gaat het niet zo makkelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar ga je dan met je goeie gedrag... kun je zelf niet meer bij de OP
niet iedereen zit een hele dag achter FOK om up-to-date te blijven..quote:
Ik hoorde zelfs iemand zeggen dat ie erg wit was.... Zal wel wit weggetrokken bedoelen, maar er was dus echt geen twijfel over mogelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:09 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
EN hij is nog een autochtoon ook. Nou nou nou zeg
Sinds het internet is iets wat een uur oud is eigenlijk eerder geschiedenis dan nieuws.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:10 schreef Chokeme het volgende:
[..]Is nog maar net bekend, zemel. Misschien interessant voor sommigen om te weten, en aangezien het niet in de OP staat dacht ik, ik meld het even.
Sorry voor je dat je het twee keer moest lezen. :/
Lijkbleek zekerquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik hoorde zelfs iemand zeggen dat ie erg wit was.... Zal wel wit weggetrokken bedoelen, maar er was dus echt geen twijfel over mogelijk
dan zou de pleuris uitbrekenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Tja, even serieus en realistisch. Wat denken jullie wat er nu zou gebeuren als bleek dat de dader een allochtoon (moslim) was? Even eerlijk
Ik zou het kut vinden en iets hebben vanquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Tja, even serieus en realistisch. Wat denken jullie wat er nu zou gebeuren als bleek dat de dader een allochtoon (moslim) was? Even eerlijk
Anderhalf uur is niet 'net dus'. Dan had je net zo goed met het nieuws kunnen komen dat er een semi-automatisch wapen is gebruikt.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:12 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Autochtonen die lid zijn van schietverenigingen, dat zou verboden moeten worden!
Dan stond de snelweg vol van Rotterdam naar Alphen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Dat zou dat in de media minder te horen zijn maar hier op FOK! voortdurend. En op de Telegraaf zouden mensen Links de schuld geven van de schietpartij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Eigenlijk denk ik niet dat er heel veel anders gereageerd zou worden. Het zou anders zijn als het een "groep" was, maar in dit geval ging het om 1 gek en of dat nou een allochtoon of autochtoon is, zou denk ik niet zoveel uitmaken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Dan zou iedereen (véél mensen) weer zeggen zie je nou wel. Weer een buitenlander.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:14 schreef iwannabehigh het volgende:
+5 zetels PVV.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:14 schreef iwannabehigh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |