Als we dan maar geen Amerikaanse/Duitse toestanden krijgen wat betreft rating censuur etcquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik denk trouwens wel dat ze in de media binnenkort gaan beginnen over Modern warfare 2 die missie in dat russische vliegveld
Lijkt me handig dat je hem eerst vult met kogels? Ik geloof niet dat me dat zomaar zou lukken zonder een voet te verliezen, om maar 'es wat te noemenquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
iedereen weet hoe een pistool werkt
je richt de kant met het gat op het punt dat je stuk wilt maken en haalt de trekker over
Dat is al gebeurd, toen het spel net uitkwam. In sommige landen is die missie dan ook uit het spel verwijderd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik denk trouwens wel dat ze in de media binnenkort gaan beginnen over Modern warfare 2 die missie in dat russische vliegveld
was het maar zo makkelijk, houd er ook rekening mee met de wind en terugslag van een geweer / pistoolquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
iedereen weet hoe een pistool werkt
je richt de kant met het gat op het punt dat je stuk wilt maken en haalt de trekker over
het is geen open hart operatie ofzo, 10 minuten met een vuurwapen en je hebt uitgevogeltquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat is dus na het laden, doorladen en veiligheidspal.
Dat kan ik me nog wel voorstellen.. Je weet namelijk hoe het vizier werkt.. Welke punten je op 1 lijn moet zetten bv.quote:
Zal wel over voetbal gaan/quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ik dacht, ff kijken of er nog wat op p2000 te vinden is..
Ja want die winkelcentrum winden spelen echt parte met je nauwkeurigheid op die 10 meter afstand.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:50 schreef RAVW het volgende:
[..]
was het maar zo makkelijk, houd er ook rekening mee met de wind en terugslag van een geweer / pistool
Dat is net wat ik ook zei over flight simulator,quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:49 schreef Bolter het volgende:
[..]
Omdat je er geen in je handen hebt gehad. Ik ga er vanuit dat je plannen hebt om zoiets te doen dat je wel een keer in een weiland gaat proefschieten of zo. En aangezien half arika onder de 10 geen problemen heeft met het bedienen van wapens denk ik niet dat jij dat wel gaat hebben.
Ja dat laatste zeker, anders pak je wel een mes (of wat dan ook).quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dat is net wat ik ook zei over flight simulator,
Als je ergens interesse in hebt dan zal een spelletje er vast bij kunnen helpen
En ook als je naar een winkelcentrum gaat om mensen neer te schieten zul je idd wel ervaring hebben met een pistool.
Nee hoor, per afstand verschilt dat namelijk itt op de playstation. Des de langer de afstand is die je moet overbruggen des te anders moet je richten. Een kogel daalt namelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog wel voorstellen.. Je weet namelijk hoe het vizier werkt.. Welke punten je op 1 lijn moet zetten bv.
Als ze voor 2005 zijn dan kan dat. Maar het is bijna onmogelijk dat het een vergunningswapen was. Automatische wapens zijn verboden, en je bouwt semi-automaten niet zomaar om tot automaten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:12 schreef Bolter het volgende:
[..]
Klopt het eigenlijk dat er bij schietclubs vaak van oorsprong automatische wapens worden omgebouwd tot single shot zodat ze er mee mogen schieten? Als hij inderdaad lid was van een schietvereniging (zoals ik ergens las, maar betwijfel als ie een strafblad had) kan het wapen daar vandaan komen.
Ja weet ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:50 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dat is al gebeurd, toen het spel net uitkwam. In sommige landen is die missie dan ook uit het spel verwijderd.
Brandweer politie en leger trainen ook met 'computerspelletjes'. Je zal het er nooit 100% van leren, maar een deel van de vaardigheden zijn hetzelfde.quote:
Dat is verwaarloosbaar als je in een winkelcentrum mensen gaat neerschieten..quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, per afstand verschilt dat namelijk itt op de playstation. Des de langer de afstand is die je moet overbruggen des te anders moet je richten. Een kogel daalt namelijk.
Nu zat er waarschijnlijk niet veel afstand tussen deze dader en zijn slachtoffers en schoot hij niet gericht (tenminste, 3 magazijnclips en in dat opzicht dus relatief 'weinig' gewonden/doden)...quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, per afstand verschilt dat namelijk itt op de playstation. Des de langer de afstand is die je moet overbruggen des te anders moet je richten. Een kogel daalt namelijk.
'computerspelletjes"? Bron en definitie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Brandweer politie en leger trainen ook met 'computerspelletjes'. Je zal het er nooit 100% van leren, maar een deel van de vaardigheden zijn hetzelfde.
zo rtl4quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef Gitaarmat het volgende:
kan iem. een korte samenvatting geven, net terug van mn werk. #13 al!?
Dat is waar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:53 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nu zat er waarschijnlijk niet veel afstand tussen deze dader en zijn slachtoffers en schoot hij niet gericht (tenminste, 3 magazijnclips en in dat opzicht dus relatief 'weinig' gewonden/doden)...
Chirurgen ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Brandweer politie en leger trainen ook met 'computerspelletjes'. Je zal het er nooit 100% van leren, maar een deel van de vaardigheden zijn hetzelfde.
Een semi-automatisch ombouwen tot automatisch is het simpelste wat er is. Ieder semi-automatisch wapen is eigenlijk een automatisch wapen met iets extra om te zorgen dat het blijft ratelen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:52 schreef kontknager het volgende:
[..]
Als ze voor 2005 zijn dan kan dat. Maar het is bijna onmogelijk dat het een vergunningswapen was. Automatische wapens zijn verboden, en je bouwt semi-automaten niet zomaar om tot automaten.
Maar een chirurg hoeft niet over auto's heen te glijden, kogels te ontwijken en slechteriken te arresterenquote:
Nee, ok. Maar jij bent een vrouw. Het is echt heel erg simpel hoor! Makkelijker dan een vaatwasmachine aanzetten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lijkt me handig dat je hem eerst vult met kogels? Ik geloof niet dat me dat zomaar zou lukken zonder een voet te verliezen, om maar 'es wat te noemen
http://en.wikipedia.org/wiki/Serious_gamequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
'computerspelletjes"? Bron en definitie?
Ik. En het is erg makkelijk als je wekelijks op de baan ligt/staat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef Greci het volgende:
Nu vraag ik mij af hoeveel mensen hier daadwerkelijk met een geweer hebben geschoten. En dan bedoel ik niet van lul geweertjes op de kermis toen je 8 jaar was.
Dames en Heren, geweren zijn krachtige machines. Daar kun je niet zomaar even meer rondlopen en schieten.
Zo moeilijk??quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, ok. Maar jij bent een vrouw. Het is echt heel erg simpel hoor! Makkelijker dan een vaatwasmachine aanzetten.
Ja, dat is ook allang ontkracht door de officier, dat zij dus zou zijn doodgeschoten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef GGMM het volgende:
Moeder van de dader heeft afscheidsbrief gevonden, dus die moeder leeft toch, mag je aannemen.
Ja, wordt nu ook bevestigd op RTL4 nieuws. Geen familie omgekomen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef GGMM het volgende:
Moeder van de dader heeft afscheidsbrief gevonden, dus die moeder leeft toch, mag je aannemen.
Ik heb met een vuurbuks geschoten op conservenblikjes in het weiland en met een dubbelloops jachtgeweer op kleiduiven. Dat zijn van die aardewerken schijfjes die met een enorme veer in de lucht worden gezwiept.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef Greci het volgende:
Nu vraag ik mij af hoeveel mensen hier daadwerkelijk met een geweer hebben geschoten. En dan bedoel ik niet van lul geweertjes op de kermis toen je 8 jaar was.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dacht je dat de reacties op CNN wel een beetje van niveau waren lees je dit_!
richardcheez
Has anyone seen Joran van der Sloot lately?
14 minutes ago | Like (3) | Report abuse
oneworld2
Yeah i saw him dating your mom.
8 minutes ago | Like (5) | Report abuse
Had jij toch gelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef gehotseflotst het volgende:
Op het briefje stond dus inderdaad het bericht dat er bommen lagen in 3 andere winkelcentra...Ouders leven inderdaad nog.
Dat is bs.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe zit het nou met het verhaal dat hij zijn moeder ook heeft neergeschoten?
Klopt niet, doe nou eens lezen. Antwoord staat een goede 7 posts boven je.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe zit het nou met het verhaal dat hij zijn moeder ook heeft neergeschoten?
Je hoeft toch geen vingers te wijzen? Die gozer was gewoon niet goed bij zijn hoofd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:59 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het wel erg lastig om iets of iemand te stigmatiseren na dit gebeuren.
Wie moeten we nu als zondebok aanwijzen? Autochtonen is te algemeen, Links heeft er ook al niks mee te maken, het was geen militair dus ook niet de schuld van de bezuinigingen, de politie kan er ook niks aan doen. Lastig allemaal.
Je zou bijna denken dat het door een idioot komt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:59 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het wel erg lastig om iets of iemand te stigmatiseren na dit gebeuren.
Wie moeten we nu als zondebok aanwijzen? Autochtonen is te algemeen, Links heeft er ook al niks mee te maken, het was geen militair dus ook niet de schuld van de bezuinigingen, de politie kan er ook niks aan doen. Lastig allemaal.
Wat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:13 schreef Nachtboy het volgende:
hupsakee, drie uur geleden al gemeld hier.. nu ''officieel''
http://www.westonline.nl/(...)&utm_content=Twitter
Geloof je jezelf wel, wat een onzin. En nee computerspellen zullen niet door dit voorval verboden worden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:55 schreef GGMM het volgende:
RTL bevestigt naam. + hij was lid van een schietvereniging, dag computerspelletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |