Nee, ok. Maar jij bent een vrouw. Het is echt heel erg simpel hoor! Makkelijker dan een vaatwasmachine aanzetten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lijkt me handig dat je hem eerst vult met kogels? Ik geloof niet dat me dat zomaar zou lukken zonder een voet te verliezen, om maar 'es wat te noemen
http://en.wikipedia.org/wiki/Serious_gamequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
'computerspelletjes"? Bron en definitie?
Ik. En het is erg makkelijk als je wekelijks op de baan ligt/staat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef Greci het volgende:
Nu vraag ik mij af hoeveel mensen hier daadwerkelijk met een geweer hebben geschoten. En dan bedoel ik niet van lul geweertjes op de kermis toen je 8 jaar was.
Dames en Heren, geweren zijn krachtige machines. Daar kun je niet zomaar even meer rondlopen en schieten.
Zo moeilijk??quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, ok. Maar jij bent een vrouw. Het is echt heel erg simpel hoor! Makkelijker dan een vaatwasmachine aanzetten.
Ja, dat is ook allang ontkracht door de officier, dat zij dus zou zijn doodgeschoten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef GGMM het volgende:
Moeder van de dader heeft afscheidsbrief gevonden, dus die moeder leeft toch, mag je aannemen.
Ja, wordt nu ook bevestigd op RTL4 nieuws. Geen familie omgekomen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef GGMM het volgende:
Moeder van de dader heeft afscheidsbrief gevonden, dus die moeder leeft toch, mag je aannemen.
Ik heb met een vuurbuks geschoten op conservenblikjes in het weiland en met een dubbelloops jachtgeweer op kleiduiven. Dat zijn van die aardewerken schijfjes die met een enorme veer in de lucht worden gezwiept.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:44 schreef Greci het volgende:
Nu vraag ik mij af hoeveel mensen hier daadwerkelijk met een geweer hebben geschoten. En dan bedoel ik niet van lul geweertjes op de kermis toen je 8 jaar was.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dacht je dat de reacties op CNN wel een beetje van niveau waren lees je dit_!
richardcheez
Has anyone seen Joran van der Sloot lately?
14 minutes ago | Like (3) | Report abuse
oneworld2
Yeah i saw him dating your mom.
8 minutes ago | Like (5) | Report abuse
Had jij toch gelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef gehotseflotst het volgende:
Op het briefje stond dus inderdaad het bericht dat er bommen lagen in 3 andere winkelcentra...Ouders leven inderdaad nog.
Dat is bs.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe zit het nou met het verhaal dat hij zijn moeder ook heeft neergeschoten?
Klopt niet, doe nou eens lezen. Antwoord staat een goede 7 posts boven je.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe zit het nou met het verhaal dat hij zijn moeder ook heeft neergeschoten?
Je hoeft toch geen vingers te wijzen? Die gozer was gewoon niet goed bij zijn hoofd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:59 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het wel erg lastig om iets of iemand te stigmatiseren na dit gebeuren.
Wie moeten we nu als zondebok aanwijzen? Autochtonen is te algemeen, Links heeft er ook al niks mee te maken, het was geen militair dus ook niet de schuld van de bezuinigingen, de politie kan er ook niks aan doen. Lastig allemaal.
Je zou bijna denken dat het door een idioot komt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:59 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het wel erg lastig om iets of iemand te stigmatiseren na dit gebeuren.
Wie moeten we nu als zondebok aanwijzen? Autochtonen is te algemeen, Links heeft er ook al niks mee te maken, het was geen militair dus ook niet de schuld van de bezuinigingen, de politie kan er ook niks aan doen. Lastig allemaal.
Wat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:13 schreef Nachtboy het volgende:
hupsakee, drie uur geleden al gemeld hier.. nu ''officieel''
http://www.westonline.nl/(...)&utm_content=Twitter
Geloof je jezelf wel, wat een onzin. En nee computerspellen zullen niet door dit voorval verboden worden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:55 schreef GGMM het volgende:
RTL bevestigt naam. + hij was lid van een schietvereniging, dag computerspelletjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |