Ik weet niet of je dat de PVV kan aanrekenen. Volgens mij is het een algemene tendens dat de media steeds verder gaat en geen rekening houdt met de mogelijke gevolgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
De nieuwe hufterigheid die zo nodig doorgedrukt moet worden. Daar mogen we best proberen een beetje boven te staan en dat doe je niet door van die klapmongolen van de PVV heel bewust op te nemen in het centrum van de macht...
Dat lees ik ook net. En dat ze hem Tristan noemen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:15 schreef eriksd het volgende:
Ik hoor nu dat hij zijn eigen moeder heeft doodgeschoten.
Ach, het is tenminste geen Tolkien-karakter.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lees ik ook net. En dat ze hem Tristan noemen.
Sowieso, is het per definitie oorzaak-gevolg hier?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:18 schreef Monidique het volgende:
Hoe graag ik het ook wil, ik kan de PVV hier niet aan koppelen. Als de PVV hufterigheid is en als de reacties op deze schietpartij hufterigheid zijn, dan is de enige connectie dat ze mogelijk uit dezelfde bron komen. Als.
Tsja, illegale wapens, criminele circuit, iemand kennen die iemand kent. Het is apart, maar niet heel erg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:21 schreef Tem het volgende:
Neuh ik denk het niet. Wel vreemd dat iemand van 24 klaarblijkelijk aan een mitrailleur kan komen
En dat terwijl het verboden is. Raar dat iemand die moedwillig mensen neermaait zich niet aan de wet houdt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:21 schreef Tem het volgende:
Neuh ik denk het niet. Wel vreemd dat iemand van 24 klaarblijkelijk aan een mitrailleur kan komen
Dat dus. Criminelen zullen altijd wapens weten te krijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dat terwijl het verboden is. Raar dat iemand die moedwillig mensen neermaait zich niet aan de wet houdt.
Gelukkig hebben we altijd nog Ross Kempquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:21 schreef Tem het volgende:
Dat klopt hoor, het is een algemene tendens, de opkomst van de PVV is daarvan een gevolg. Maar wel een gevolg die de tendens weer versterkt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:14 schreef Tem het volgende:
lapo
[..]
Ik weet niet of je dat de PVV kan aanrekenen. Volgens mij is het een algemene tendens dat de media steeds verder gaat en geen rekening houdt met de mogelijke gevolgen.
Een pistool is -helaas- in Amsterdam Z-O gemakkelijk te krijgen van wat ik hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:21 schreef Tem het volgende:
Twijfelachtig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat klopt hoor, het is een algemene tendens, de opkomst van de PVV is daarvan een gevolg. Maar wel een gevolg die de tendens weer versterkt.
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:24 schreef Tem het volgende:
Ik bedoel meer dat je daar wel flink wat moeite voor moet doen als je nog thuis woont bij je ouders en je ogenschijnlijk een "normale" jongen bent. Het is neit dat je die zomaar op de kop kan tikken.
Hij is al vaker met de politie in aanraking geweest, oa voor wapenbezit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:24 schreef Tem het volgende:
Ik bedoel meer dat je daar wel flink wat moeite voor moet doen als je nog thuis woont bij je ouders en je ogenschijnlijk een "normale" jongen bent. Het is neit dat je die zomaar op de kop kan tikken.
Ah, zo maar eens naar het nieuws kijken... Wat een drama zegquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij is al vaker met de politie in aanraking geweest, oa voor wapenbezit.
Tsja, dat is zo, waarschijnlijk, maar tegelijkertijd, ieders situatie is anders, er bestaan geen normale jongens, je ziet alleen de "normale" schil over het algemeen, als je een vreemde tegenkomt. Die nette man met z'n koffertje houdt van SM, bijvoorbeeld. Het feit dat hij jong is en bij zijn ouders woont, ja, zegt mij weinig over zijn wapenaankoopmogelijkheden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:24 schreef Tem het volgende:
Dat klopt maar dat zou je tot voorheen niet verwachten hier in Nederland toch? Zo'n killing spree is nog niet eerder voorgekomen hier in Nederland volgens mij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tsja, dat is zo, waarschijnlijk, maar tegelijkertijd, ieders situatie is anders, er bestaan geen normale jongens, je ziet alleen de "normale" schil over het algemeen, als je een vreemde tegenkomt. Die nette man met z'n koffertje houdt van SM, bijvoorbeeld. Het feit dat hij jong is en bij zijn ouders woont, ja, zegt mij weinig over zijn wapenaankoopmogelijkheden.
Was uiteraard ook een kwestie van tijd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat klopt maar dat zou je tot voorheen niet verwachten hier in Nederland toch? Zo'n killing spree is nog niet eerder voorgekomen hier in Nederland volgens mij.
Oh, dus zo zie je d'r uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:31 schreef dotCommunism het volgende:
Even wat luchtigs posten hier.
[ afbeelding ]
Dat is zeker geen lucht. Waar is dat van?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:31 schreef dotCommunism het volgende:
Even wat luchtigs posten hier.
[ afbeelding ]
Community.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is zeker geen lucht. Waar is dat van?
Leuk.quote:
Hou dat maar in gedachten voortaan ja.quote:
Ik weet niet of dat positief is voor je, dat zou bij mij de gedachte opwekken dat je je baan niet aan je intellectuele capaciteiten te danken hebt, als je je zo gedraagt op werk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:38 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hou dat maar in gedachten voortaan ja.
quote:@sshurandy_ S Die man in #alphen heeft al 6 kills op ze naam.. Ik ga hem overtreffen=D
Humor waarvoor een scholiertje nog was opgepakt.quote:
You must be kiddingquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Humor waarvoor een scholiertje nog was opgepakt.
Mannen, zelfs met twee borsten in hun gezicht denken ze aan werk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat positief is voor je, dat zou bij mij de gedachte opwekken dat je je baan niet aan je intellectuele capaciteiten te danken hebt, als je je zo gedraagt op werk.
Nee hoor, Charlotte Bouwman, 17 jaar oud, ik plan een terreuraanslag op mijn school, het stedelijk gymnasium johan van oldenbarnevelt te amersfoort, aankomende vrijdag 8:30 lokaal 45. Kreeg dezelfde avond bezoek van vier agenten en een hulpofficier. Bronquote:
Als dit bij mij op werk gebeurde zou ik niet aan werk denken, maar het zal wel lekker rolbevestigend zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Mannen, zelfs met twee borsten in hun gezicht denken ze aan werk.
Je wil niet weten waar ik heel de dag op het werk aan denk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Mannen, zelfs met twee borsten in hun gezicht denken ze aan werk.
maar dat is iets anders dan zeggen dat je hem gaat overtreffen en dan nog met een =D erachter. Wat Bouwman deed zag er natuurlijk veel serieuzer uit.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee hoor, Charlotte Bouwman, 17 jaar oud, ik plan een terreuraanslag op mijn school, het stedelijk gymnasium johan van oldenbarnevelt te amersfoort, aankomende vrijdag 8:30 lokaal 45. Kreeg dezelfde avond bezoek van vier agenten en een hulpofficier. Bron
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
maar dat is iets anders dan zeggen dat je hem gaat overtreffen en dan nog met een =D erachter. Wat Bouwman deed zag er natuurlijk veel serieuzer uit.
Okay, de =D maakt het wel enigszins begrijpelijk als slechte grap.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
maar dat is iets anders dan zeggen dat je hem gaat overtreffen en dan nog met een =D erachter. Wat Bouwman deed zag er natuurlijk veel serieuzer uit.
Tja, ik snap het aan de andere kant wel. Het is natuurlijk weer overheid dit overheid dat als het wél gebeurt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vind ik niet.
En zo zie je maar dat alles anders beoordeeld kan worden. Niet enkel jouw beoordeling is de maat voor iedereen.
Dat wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Okay, de =D maakt het wel enigszins begrijpelijk als slechte grap.
Maar ik zou toch dergelijke statements niet al te graag maken, afgezien van de smakelijkheid ervan, nu iedereen in paniek is. Twitter lijkt wel de enige plek te zijn waar proactief gespeurd wordt door de politie.
12 alweer? Mijn god, hebben die mensen geen leven?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef eriksd het volgende:
7 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #12
Nee, iedereen is #geschokt #datditkan #innederland.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
12 alweer? Mijn god, hebben die mensen geen leven?
Begrijp ik. Maar zie veel mensen die vanaf de 1ste discussie ook al meededen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, iedereen is #geschokt #datditkan #innederland.
Ik moest lachenquote:ReproBob Bob van Dinteren
Hé, is het al #twitterstilte? #Alphen
Nee, ik heb ook een "doorlopen-niets-te-zien" gevoel, tenzij je dichtbij bent geweest tijdens de daad zelf, dit is gewoon een vorm van digitaal ramptoerisme waar ik van walg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar zie veel mensen die vanaf de 1ste discussie ook al meededen.
Het is f*cking zaterdag.
Of ben ik gewoon banaal?
Tristan van der Vlis?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef eriksd het volgende:
Hoho, ik heb er ook gepost om te zeiken over het noemen van de naam
Oei, nu ben ik een GeenStijl-adeptje, die halen dit soort fratsen ook uitquote:
En dus ben je ook vanzelfsprekend reterechts. Zo werkt dat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei, nu ben ik een GeenStijl-adeptje, die halen dit soort fratsen ook uit
Rechts staat gelijk aan plat-populismequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En dus ben je ook vanzelfsprekend reterechts. Zo werkt dat.
Van wat ik hier opvang, ja. Sorry.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rechts staat gelijk aan plat-populisme
De GS-PVV hoek wel natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rechts staat gelijk aan plat-populisme
Die kraken net zo lief PVV-kamerleden afquote:
Allicht, maar het is wel hetzelfde boze verzuurde type.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die kraken net zo lief PVV-kamerleden af.
Zoals de PVDA achterban zeg maar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Allicht, maar het is wel hetzelfde boze verzuurde type.
Ze komen mij altijd aardig vrolijk over.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Allicht, maar het is wel hetzelfde boze verzuurde type.
Kan me ook wel voorstellen dat het niet opbeurend werkt als je jezelf de grond in stampt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze komen mij altijd aardig vrolijk over.
Vooral als ze anderen de grond in mogen boren.
Kevin Spaceyquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:53 schreef eriksd het volgende:
http://www.edrants.com/new-directorsnew-films-margin-call-2011/
Hoog op mijn to-see lijst
De beste. Ook zo'n briljante rol in LA confidentialquote:
Wat hebben de Belgen hier nu weer mee te maken?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben ka-pot, iets interessants gebeurd afgelopen 24 uur?
Kortom: een acteur.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:02 schreef GSbrder het volgende:
Klopt helemaal, heerlijke acteur die zowel psychopaat, zorgzaam burger, intellectueel als supervillain kan spelen.
Meh, ook geen shutdown?quote:
Hela... waar heb jij het nachtleven dan op de kop gezet afgelopen nacht?quote:
Nee, dat fearmongeringbericht is een beetje verzopen in het Alphense schietgeweld. Wat zullen de mileunazi's balen.quote:
Geen idee, de wereld is de afgelopen dag compleet aan me voorbij gegaan eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hela... waar heb jij het nachtleven dan op de kop gezet afgelopen nacht?
1.5 miljoen Nederlanders in gevaar door kerncentrales?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, dat fearmongeringbericht is een beetje verzopen in het Alphense schietgeweld. Wat zullen de mileunazi's balen.
Ok. Ik ben niet geinterviewed iig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou op het NOS journaal stelden ze een vraag aan een man die op jou leek
Ja, in Rotterdamquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
Ik hoorde overigens wel dat er wat mensen overhoop zijn geschoten ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |