Dat wel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Okay, de =D maakt het wel enigszins begrijpelijk als slechte grap.
Maar ik zou toch dergelijke statements niet al te graag maken, afgezien van de smakelijkheid ervan, nu iedereen in paniek is. Twitter lijkt wel de enige plek te zijn waar proactief gespeurd wordt door de politie.
12 alweer? Mijn god, hebben die mensen geen leven?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:01 schreef eriksd het volgende:
7 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #12
Nee, iedereen is #geschokt #datditkan #innederland.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
12 alweer? Mijn god, hebben die mensen geen leven?
Begrijp ik. Maar zie veel mensen die vanaf de 1ste discussie ook al meededen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, iedereen is #geschokt #datditkan #innederland.
Ik moest lachenquote:ReproBob Bob van Dinteren
Hé, is het al #twitterstilte? #Alphen
Nee, ik heb ook een "doorlopen-niets-te-zien" gevoel, tenzij je dichtbij bent geweest tijdens de daad zelf, dit is gewoon een vorm van digitaal ramptoerisme waar ik van walg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar zie veel mensen die vanaf de 1ste discussie ook al meededen.
Het is f*cking zaterdag.
Of ben ik gewoon banaal?
Tristan van der Vlis?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef eriksd het volgende:
Hoho, ik heb er ook gepost om te zeiken over het noemen van de naam
Oei, nu ben ik een GeenStijl-adeptje, die halen dit soort fratsen ook uitquote:
En dus ben je ook vanzelfsprekend reterechts. Zo werkt dat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oei, nu ben ik een GeenStijl-adeptje, die halen dit soort fratsen ook uit
Rechts staat gelijk aan plat-populismequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En dus ben je ook vanzelfsprekend reterechts. Zo werkt dat.
Van wat ik hier opvang, ja. Sorry.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rechts staat gelijk aan plat-populisme
De GS-PVV hoek wel natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rechts staat gelijk aan plat-populisme
Die kraken net zo lief PVV-kamerleden afquote:
Allicht, maar het is wel hetzelfde boze verzuurde type.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die kraken net zo lief PVV-kamerleden af.
Zoals de PVDA achterban zeg maar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Allicht, maar het is wel hetzelfde boze verzuurde type.
Ze komen mij altijd aardig vrolijk over.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Allicht, maar het is wel hetzelfde boze verzuurde type.
Kan me ook wel voorstellen dat het niet opbeurend werkt als je jezelf de grond in stampt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze komen mij altijd aardig vrolijk over.
Vooral als ze anderen de grond in mogen boren.
Kevin Spaceyquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:53 schreef eriksd het volgende:
http://www.edrants.com/new-directorsnew-films-margin-call-2011/
Hoog op mijn to-see lijst
De beste. Ook zo'n briljante rol in LA confidentialquote:
Wat hebben de Belgen hier nu weer mee te maken?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben ka-pot, iets interessants gebeurd afgelopen 24 uur?
Kortom: een acteur.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:02 schreef GSbrder het volgende:
Klopt helemaal, heerlijke acteur die zowel psychopaat, zorgzaam burger, intellectueel als supervillain kan spelen.
Meh, ook geen shutdown?quote:
Hela... waar heb jij het nachtleven dan op de kop gezet afgelopen nacht?quote:
Nee, dat fearmongeringbericht is een beetje verzopen in het Alphense schietgeweld. Wat zullen de mileunazi's balen.quote:
Geen idee, de wereld is de afgelopen dag compleet aan me voorbij gegaan eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hela... waar heb jij het nachtleven dan op de kop gezet afgelopen nacht?
1.5 miljoen Nederlanders in gevaar door kerncentrales?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, dat fearmongeringbericht is een beetje verzopen in het Alphense schietgeweld. Wat zullen de mileunazi's balen.
Ok. Ik ben niet geinterviewed iig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou op het NOS journaal stelden ze een vraag aan een man die op jou leek
Ja, in Rotterdamquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
Ik hoorde overigens wel dat er wat mensen overhoop zijn geschoten ergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |