Waarvan??quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:53 schreef eriksd het volgende:
Is het nou werkelijk nodig de dader met naam en toenaam overal te plaatsen?
En je had echt geen rode bandana om je voorhoofd?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, nee, ik zag echt niet dat het daar blijkbaar ook afgezet was. Het viel mij halverwege wel op dat het wel heel erg leeg was daar.
Tja, zo hoort dat tegenwoordig. Hard en open...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:53 schreef eriksd het volgende:
Is het nou werkelijk nodig de dader met naam en toenaam overal te plaatsen?
Eens kijken of ik het kan vindenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Ze fokken de honden om het ras "gezond" te houden, ik ben van mening dat ze echt fokken voor het geld en juist door het langdurig fokken op "raskenmerken" mismaakte honden kweken, om zo een schoonheidsbeeld na te jagen die erg ongezond is voor de hond.
Een mooie aflevering van Zembla is er trouwens over geweest.
Ben ik een voorstander van zolang het het debat dient. Dit gaat nergens over.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja, zo hoort dat tegenwoordig. Hard en open...
Ik had iets opgevangen over een schietpartij ja, zal wel een criminele afrekening zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:56 schreef eriksd het volgende:
Schietparij in Alphen. Die gast woonde nog thuis, nu weet iedereen naam en adres. Lekker voor die ouders.
Soms word k een beetje moe van al die informatiegeile mensen in deze maatschappij.
Eh?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik had iets opgevangen over een schietpartij ja, zal wel een criminele afrekening zijn.
Al die criminele mensen in rolstoelen en criminele kinderen ja.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik had iets opgevangen over een schietpartij ja, zal wel een criminele afrekening zijn.
Tja we laten een regering afhankelijk zijn van een partij als de PVV, wat wil je dan....quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben ik een voorstander van zolang het het debat dient. Dit gaat nergens over.
Ik zie de connectie niet, maar vind het knap van je dat je ook dit weer een draai weet te geven als sneer richting het kabinet. Chapeau, goed bezigquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja we laten een regering afhankelijk zijn van een partij als de PVV, wat wil je dan....
Úitgerekend de site van de Telegraafquote:
Inderdaad een schande. Worden dadelijk weer allemaal deskundigen gehoord hoe het wel niet zo ver heeft kunnen komen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:56 schreef eriksd het volgende:
Schietparij in Alphen. Die gast woonde nog thuis, nu weet iedereen naam en adres. Lekker voor die ouders.
Soms word k een beetje moe van al die informatiegeile mensen in deze maatschappij.
Ik had wel crimineel lekkere gamba's met couscous net gemaaktquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Enige met een coherente voorpagina atm.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:02 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Úitgerekend de site van de Telegraaf
Amerikaanse toestanden, sommige fokkers juichen amerikaanse toestanden toe.quote:
Ik hou al jaren een twitterstiltequote:
A, Nu.nl en CNN voor Breaking News en Volkskrant, RTL en Zembla/Nieuwsuur voor de inhoudquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Enige met een coherente voorpagina atm.
Ik zeg altijd; telegraaf voor het eerste nieuws, nrc/parool en evt. de stentor voor de inhoud.
De nieuwe hufterigheid die zo nodig doorgedrukt moet worden. Daar mogen we best proberen een beetje boven te staan en dat doe je niet door van die klapmongolen van de PVV heel bewust op te nemen in het centrum van de macht...quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie de connectie niet, maar vind het knap van je dat je ook dit weer een draai weet te geven als sneer richting het kabinet. Chapeau, goed bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |