Hahah je hebt ook wel roodharige allochtonen. Ik ken een ginger Turkquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Net ook een oudere vrouw met (natuurlijk) rood haar... dus niet alleen allochtonen.
Dan hoef je geen boodschappen meer te doen, indien slachtoffer, en indien media lijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:38 schreef TheVulture het volgende:
Blijf het een onwerkelijk iets vinden, loop je daar op je vrije zaterdag boodschappen te doen en dan overkomt je zoiets...
Dat er maar binnen een half uur een dienstauto aan z'n deur staat om hem tot maandagmorgen op te sluiten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef Tweek het volgende:
Ah kijk zo'n idioot die denkt grappig te zijn. http://twitter.com/#!/sshurandy_/status/56742089555324929
Kan best hoor, kijkend naar het 12-jarige bevallen meisje in Groningen.quote:
Inderdaad, dat maakt die foto juist schokkend...quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:38 schreef TheVulture het volgende:
Blijf het een onwerkelijk iets vinden, loop je daar op je vrije zaterdag boodschappen te doen en dan overkomt je zoiets...
Die wordt denk ik wel aangehouden. Is de politie erg alert op. Zeker nu het bekend is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef Tweek het volgende:
Ah kijk zo'n idioot die denkt grappig te zijn. http://twitter.com/#!/sshurandy_/status/56742089555324929
dat jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:41 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dat er maar binnen een half uur een dienstauto aan z'n deur staat om hem tot maandagmorgen op te sluiten.
Wat een absoluut zaadje zeg die figuur.quote:
Dan moet hier een 1 jarige zitten te fok-en als het zijn opa moet zijn..quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kan best hoor, kijkend naar het 12-jarige bevallen meisje in Groningen.
Gelukkig kijkt er niemand naar die onzin..quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:38 schreef yvonne het volgende:
Faal!
@secretstorynl
Secret Story NL
Het volgende spel is alweer begonnen. Sharon en Monique worden levende schietschijven!
https://twitter.com/#!/secretstorynl/status/56738585432436736
Met die Knarst gast was dat vrij snel bekend toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:43 schreef Messina het volgende:
Ik vind het vrij wonderlijk dat de naam van de dader nog niet naar buiten is gekomen...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:43 schreef Messina het volgende:
Ik vind het vrij wonderlijk dat de naam van de dader nog niet naar buiten is gekomen...
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:41 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahah je hebt ook wel roodharige allochtonen. Ik ken een ginger Turkmaar het lijkt mij ook vrij onlogisch, gewoon een verzinseltje
Karsten T.?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:43 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Met die Knarst gast was dat vrij snel bekend toch?
Nee, van een totaal andere orde.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit een inspiratie zijn geweest?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Heeft iemand die gast van Twitter al aangegeven bij Misdaad Anoniem?
Ja, echt precies hetzelfde!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:
Weer zo'n domme post. Jammer dat dit soort achterlijke onzin niet beperkt blijft tot Twitter.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |