Hij was toch ontsnapt die gek?quote:Bramiii kijk tv en is er een idioot die met een mitrieur heeft geschoten en 6 doden waaronder hijzelf
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef Supersoep het volgende:
Oh god
Mevrouw Kneuteboom aan de telefoon
Want iedereen reageert ontopic. Ga toch een eind fietsen, zeker toeval dat je mijn reactie eruit vist.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wees ontopic, schietpartij interesseert je niet, geil je wel op wijven?
Hangt er van af... soldaten hebben ook niet allemaal trauma... die schieten zelfs zelf mensen dood.quote:
Ringen tellenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:43 schreef MouzurX het volgende:
Hoe herkennen al die mensen trouwens dat iemand 25/26 is?
1 iemand heeft dat geroepen. Iedereen praat dat nu na.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:43 schreef MouzurX het volgende:
snap dat ook niet...quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:43 schreef MouzurX het volgende:
Jongen, alsof dat zo gaatquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:43 schreef Elusive het volgende:
vrouw: IK ZIT IN HET WINKELCENTRUM!! ER WORD GESCHOTEN!!!
112: ohhh we zijn onderweg! blijf daar maar dan, daar zit je veilig hoor!!
112
Lijkt er inderdaad op dat getuigen elkaar napraten. Dat is meestal moeilijk zo precies in te schatten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:43 schreef MouzurX het volgende:
bij dit soort dingen op wijven lettenquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want iedereen reageert ontopic. Ga toch een eind fietsen.
Ja mijn oma woont een dorp verder, maar die is gelukkig lekker op het strand.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:44 schreef Robin__ het volgende:
Een tikkie lachwekkend die stem.. maar het zal je moeder of je oma zijn die daar rondloopt:'(.. zelf kan je nog iets maar blegh, wat verschrikkelijk
Die stem van dat vrouwtje inderdaad ehehehe.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:44 schreef MouzurX het volgende:
O god dit is too much.
Best hard maar ik zit hier gewoon keihard te lachen.
Nee want zij had het over iemand die beschoten was.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:44 schreef Temlin het volgende:
[..]
1 iemand heeft dat geroepen. Iedereen praat dat nu na.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jongen, alsof dat zo gaat![]()
vrouw: IK ZIT IN HET WINKELCENTRUM!! ER WORD GESCHOTEN!!!
112: Vind u de situatie dringend? Of kunt u het misschien zelf af?
112
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |