Volgende keer ff nieuwe aanmaken als je de lapo hebt aubquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:52 schreef shadowflash het volgende:
die TT![]()
anyhow: dag 9 (en dus week 3) van mijn schema klaar
Ohja kak ik zie het , sorry !quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgende keer ff nieuwe aanmaken als je de lapo hebt aub.
Mijn 5 km ging wel OK vanochtend. Liep niet helemaal lekker, maar wel uitgelopen op de normale snelheid. Dinsdag weer 5 km en vrijdag 7 km proberen
.
Hahaha, dope shitquote:Op zondag 10 april 2011 16:26 schreef GotC het volgende:
Net effe lekker gelopen. Had besloten om maar effe een Evy lesje erbij te pakken, dus 21 gedaan, maar bij de laatste 12 m'n eigen muziek aangedaan.
Uiteindelijk 5 km in 36:20, incl 2 min in het tankstation om wat te drinken te halen.
Best tevreden mee, en een PR gelopen. 1 km in 6:39. (en dat was m'n laatste km
)
EN! Voor het eerst sinds..8 jaar weer naar buiten gegaan in korte broekWas nodig ook, was anders gesmolten denk ik..
Ik test m dinsdag wel evenquote:Op zondag 10 april 2011 21:28 schreef Kwek. het volgende:
Sinds kort begonnen met hardlopen dmv schema's die 2 minuten rust hebben tussen een aantal runs.
Ik heb hiervoor voor mezelf een appje gemaakt voor Android die aangeeft wanneer je runs voorbij zijn en wanneer je weer moet beginnen.
Bij deze staat hij ook in de market: https://market.android.com/details?id=com.niek.runningapp
Tips, feedback zijn altijd welkom!
Hey nog een Android developer. Halloquote:Op zondag 10 april 2011 21:28 schreef Kwek. het volgende:
Sinds kort begonnen met hardlopen dmv schema's die 2 minuten rust hebben tussen een aantal runs.
Ik heb hiervoor voor mezelf een appje gemaakt voor Android die aangeeft wanneer je runs voorbij zijn en wanneer je weer moet beginnen.
Bij deze staat hij ook in de market: https://market.android.com/details?id=com.niek.runningapp
Tips, feedback zijn altijd welkom!
[offtopic]quote:
Idemquote:Op zondag 10 april 2011 21:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
[offtopic]
https://market.android.com/details?id=nl.aimproductions.app.dice
[/offtopic]
Van mij![]()
Ziet er leuk uit. Ik zal 'm voor de reclame-inkomsten ook maar even downloaden.
Door naar 10quote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef travelman het volgende:
Zo, toch nog een laat rondje gedaan; 5KM in een min. of 27 schat ik. Ging lekker en kon steeds versnellen. IK had mijn horloge niet mee (vergeten), liep best relaxed zonder telkens op de klok te kijken.
Week 8 zit erop, schema bijna af. Dus door voor de 10 KM of gewoon de 5 KM blijven doen is de vraag....
Dat weet ik, maar ik wil mezelf ook niet teveel belasten aangezien ik nu al moeilijk de trap op kom als ik gelopen hebquote:Op maandag 11 april 2011 22:41 schreef Ach3r0n het volgende:
Als je echt snel progressie wil boeken en je het fysiek aan kan, maakt drie keer trainen per week echt wel een verschil![]()
Das wel fijn!quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb echt een ideaal 5 km-rondje gevonden waarbij ik maar 1 keer (redelijk in het begin) hoef te klimmen).
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb echt een ideaal 5 km-rondje gevonden waarbij ik maar 1 keer (redelijk in het begin) hoef te klimmen).
Argg, over een paar weken moeten mijn verstandskiezen er ook aan geloven.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:25 schreef Lush-lady het volgende:
Ik hoop het weekend weer te mogen lopen, na de verwijdering van mijn verstandskies mocht ik een week niet sporten,
Ik heb bij het schema van Evy achter elke les het aantal (berekende) kilometers gezet. Vind ik zelf wat makkelijk om een passende route uit te zetten...quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
Heb net les 14 gelopen, 4.31 km. Als dat zo door gaat zit ik bij les 27 ruim boven de 5 km
Hmm dat vind ik nog wel erg lastig, ik heb namelijk een erg grote sprong gemaakt van les 13 naar 14, bij 13 heb ik 3.4 km gelopen en nu dus 4.3. Waar zat jij ongeveer bij les 14?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:26 schreef Schild het volgende:
[..]
Ik heb bij het schema van Evy achter elke les het aantal (berekende) kilometers gezet. Vind ik zelf wat makkelijk om een passende route uit te zetten...
Bij les 20 kom ik dan al uit op 5,75 km, en les 23 al bijna 6 km.
In 3 weken ? Het kan maar dan moet je verdomt hard trainenquote:Op maandag 18 april 2011 23:26 schreef Thealexfiles het volgende:
Ik loop de kortste afstand van de Batavierenrace (4.4 km). Net begonnen met trainen, heb nu nog zo'n 3 weken
te gaan. Rustig beginnen maar, zie wel waar het schip strand. Prachtige tijd zal het in elk geval niet worden.
Gebruik trouwens het beginnersschema van Runnersworld, alhoewel ik de allereerste lessen oversla.
Iemand nog tips?
Leuk! Ik loop donderdag hoop ik ook de 7,5. Vorige week had ik een ruime 6,5.quote:Op maandag 18 april 2011 22:08 schreef Viking84 het volgende:
Vanochtend voor het eerst 7 km in één keer gelopen. Helaas crashte m'n iPod toen ik de data wilde uploaden, dus er is geen bewijs
. Nu twee keer 5 km en volgende week ga ik 7,5 km proberen
.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik was al wandelend op weg naar mijn stretchplekje, komt er een pauperauto voorbij rijden met twee gasten erin. Zegt er een tegen me in het voorbij rijden: "Zo gaat er niks af he!"
Had niet veel zin, want we reden/liepen elkaar tegemoed, dus toen hij dat zei waren ze al achter mequote:
Soepel houden is ook belangrijk. Zolang je maar heel voorzichtig doetquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:22 schreef Ach3r0n het volgende:
Gisteren voor het eerst weer een paar minuten hardgelopen op de loopband![]()
Ook al is het misschien niet verstandig om nu de belasting al weer op te voeren, maar twee weken stilzitten begint echt vervelend te worden.
Wandelen gaat de laatste paar dagen gelukkig weer pijnloos, binnenkort verwacht ik weer te kunnen beginnen met rustig trainen.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik was al wandelend op weg naar mijn stretchplekje, komt er een pauperauto voorbij rijden met twee gasten erin. Zegt er een tegen me in het voorbij rijden: "Zo gaat er niks af he!"
Netjesquote:Op woensdag 20 april 2011 09:07 schreef Oksel het volgende:
Ik heb afgelopen zondag 10km gelopen in 56.06, Ijsselloop. Was de dinsdag ervoor begonnen met (hardloop) trainen..![]()
1 keer en nooit meer.
Vandaag weer lekker op de racefiets.
Das een beetje logisch dat het zwaar is. De volgende keer met meer training zal het vast makkelijker gaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 09:07 schreef Oksel het volgende:
Ik heb afgelopen zondag 10km gelopen in 56.06, Ijsselloop. Was de dinsdag ervoor begonnen met (hardloop) trainen..![]()
1 keer en nooit meer.
Vandaag weer lekker op de racefiets.
Dat dus, maar dan 2 maanden geledenquote:Op woensdag 20 april 2011 09:32 schreef Ticootje het volgende:
Ja als je al een conditie hebt ja... Ik ging 3 maanden terug al dood bij 3 minuten rennen...
Gisteren 2 biertjes op, was wel wat moe en 's avonds voelden mijn benen loodzwaar aan, dus vandaag gewoon theequote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef Ticootje het volgende:
WElnee... Lekker bier... en vanavond kun je toch pas lekker lopen als het wat is afgekoeld, dus na 8en ofzo... Tijd zat!
Afstanden verschilt voor iedereenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef tsjsieb het volgende:
Zo, net les 14 van evy 1-5 gelopen, men wat is dat zwaar zeg (en warm) (ja, mijn conditie is niet bepaald goed...)
Weet iemand wat de afstanden moeten zijn die je aflegt in een bepaalde les, ik heb nu 4.89 km gelopen volgens afstandmeten.nl (zowel hardlopen als gewoon lopen dus), dat lijkt me best veel voor les 14, als het doel in totaal 5km lopen is?
Eigenlijk wil ik gewoon horen dat ik te hard loop en dat het niet raar is dat ik bekaf ben nu(maar zachter lopen vind ik ook niet lekker gaan, heb dan echt het gevoel dat ik loop te slenteren).
Als ik voor hardlopen een snelheid van 9,5 km/h neem, en voor wandelen 5 km/h dan zou je in les 14 +/-4,39 Km gelopen moeten hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef tsjsieb het volgende:
Weet iemand wat de afstanden moeten zijn die je aflegt in een bepaalde les, ik heb nu 4.89 km gelopen volgens afstandmeten.nl (zowel hardlopen als gewoon lopen dus), dat lijkt me best veel voor les 14
Ik zat met les 14 op 4.31 km, aangezien ik wat kortere benen zal hebben (quote:Op donderdag 21 april 2011 20:06 schreef tsjsieb het volgende:
Zo, net les 14 van evy 1-5 gelopen, men wat is dat zwaar zeg (en warm) (ja, mijn conditie is niet bepaald goed...)
Weet iemand wat de afstanden moeten zijn die je aflegt in een bepaalde les, ik heb nu 4.89 km gelopen volgens afstandmeten.nl (zowel hardlopen als gewoon lopen dus), dat lijkt me best veel voor les 14, als het doel in totaal 5km lopen is?
Eigenlijk wil ik gewoon horen dat ik te hard loop en dat het niet raar is dat ik bekaf ben nu(maar zachter lopen vind ik ook niet lekker gaan, heb dan echt het gevoel dat ik loop te slenteren).
Ik ben inderdaad niet de kortste benenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik zat met les 14 op 4.31 km, aangezien ik wat kortere benen zal hebben () gewoon dus lekker doorlopen. Ik had ook echt het gevoel alsof mijn benen gekookte spaghetti-slierten waren na de laatste 6 minuten, maar dat zal er wel bij horen.
Dat zal gister ook niet al te koud geweest zijn! (of ging je pas laat naar de kroeg?) 's avonds koelde het best lekker af.quote:Op zondag 24 april 2011 14:31 schreef slacker_nl het volgende:
Gister zo'n 6 km gelopen door Amsterdam van werk naar de kroeg. Het was LEUK!!
Dat zal het ergens ook wel makkelijker maken, ik ben 1.63 en ik heb erg korte benen. Ga vanavond rond een uur of half 9-9 les 16 lopenquote:Op maandag 25 april 2011 10:02 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad niet de kortste benen.
Ik was bij les 14 ook echt uitgeput, maar de les 15 en 16 heb ik 's ochtends wat vroeger gedaan (kwart voor 8), 't kost wel wat moeite om op zo'n vrije dag om 7 uur uit bed te komen en gelijk wat te eten en dan nog ff 't eten een half uurtje laten zakken voor 't lopen, maar 't loopt echt wel een heel stuk lekkerder dan 's avonds in de hitte.
[..]
Dat zal gister ook niet al te koud geweest zijn! (of ging je pas laat naar de kroeg?) 's avonds koelde het best lekker af.
Het was heerlijk weer! We begonnen om 14 uur met drinken.... tot een uur of laatquote:Op maandag 25 april 2011 10:02 schreef tsjsieb het volgende:
Dat zal gister ook niet al te koud geweest zijn! (of ging je pas laat naar de kroeg?) 's avonds koelde het best lekker af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |