Als hij komt poetsen kan hij net zo goed even bij de lokale pizzaboer stoppen en een pizzatje oppikkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:26 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ah, ik weet niet waar ie woont, maar zullen wel vrij hoge bezorgkosten worden als ie ver weg woont
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:29 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Als hij komt poetsen kan hij net zo goed even bij de lokale pizzaboer stoppen en een pizzatje oppikken
volgens mij is dit de enige COS nu tochquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
volgens mij is dit de enige COS nu toch
Last van een obsesieve dwangneurose?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:29 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Als hij komt poetsen kan hij net zo goed even bij de lokale pizzaboer stoppen en een pizzatje oppikken
quote:
Ik heb stream 2-3-4 doen het gewoon op spixtv.no/homequote:Op zaterdag 9 april 2011 12:30 schreef Flashbox het volgende:
En weer die kut streams er uit, net als die site van SST
Ik niet, jij wel volgens mij,... je quote me namelijk 2 keerquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:31 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
[..]
Last van een obsesieve dwangneurose?
Oh ja?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:31 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ik niet, jij wel volgens mij,... je quote me namelijk 2 keer
Die regel wordt steeds met voeten getreden, dus ook al heb ik de LAPO, ik ga me niet meer inspannen en laat de eer lekker aan anderen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:30 schreef Stability het volgende:
de lapo mag de volgende topic maken !! eerlijk is eerlijk
Die neukten ook dagelijks...quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique vond Brainless en Amandel een leuk stel
Dat verbaasde me eigenlijk,... nou ja, eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique vond Brainless en Amandel een leuk stel
Pfff inderdaad...quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:34 schreef henkvandetillaart het volgende:
Jo is lekker aan het slijmen bij sharon zeg pffff
Dat doen de meeste stellen, maar daarom zijn ze nog niet altijd leuk..quote:
Dat geldt ook voor Jo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:35 schreef Stranger1977 het volgende:
Maik gebruikt een hoop woorden maar hij zegt werkelijk helemaal niets.
Zo irritant hoe die gast praat hequote:Op zaterdag 9 april 2011 12:34 schreef Stranger1977 het volgende:
Godver Maik, maak gewoon eens een zin in 1 keer af
het in nog niet eens 12 uur daar hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:36 schreef Stability het volgende:
zou er nog een beetje actie komen vandaag? wat een duf slaapverwekkend zooitje is het weer
daarom past hij ook zo goed bij mo....die doet ook altijd mmmmm uhmmmm mmmhhhh ja ja hmmmmmquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:36 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zo irritant hoe die gast praat he
''Ja uuhm, uu ja hoe moet ik dat zeggen, uhm ja weet je het is......, hoe heet het uuhhm ,.....''![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:37 schreef Stranger1977 het volgende:
Jaja mo, het is je geheim hoor! Dat is het waarom we niks boeiends vinden van je.
Flip weet dat in ieder geval niet. Hij roept namelijk telkens de tijd die het hier op dat moment ook is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:37 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
het in nog niet eens 12 uur daar hoor
weet ze wel wat liefde is dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo kijkt naar wie haar 'de' meeste liefde heeft gegeven, die gunt ze de hoofdprijs. Flikker toch op zeg.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:38 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Flip weet dat in ieder geval niet. Hij roept namelijk telkens de tijd die het hier op dat moment ook is.
En deze truus heeft een hoog iq?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:34 schreef feldie het volgende:
Monique zegt; gerard is terror jaap!! Dom wicht
Aandacht geven en in haar ziekelijk beeld meegaan.quote:
Behalve in haar voorhoofd en voorste hersenkwab.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:40 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Behalve in haar voorhoofd en voorste hersenkwab.
Daar ben ik zowaar mee eens!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:41 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Als ze bedoelt dat Gerard best eens zou kun gaan winnen, heeft ze een punt.
wat doe je pc dan niet precies?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:42 schreef Blackprinces het volgende:
Nou ben nu paar uur verder en pc doet het nog niet.
Ik moet gewoon afblijven van alles waar een stekker aan zit....
Ik blijf nog ff verder prutsen, ik mis niks geloof ik
Strangen komt em wel effe fixen johquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:42 schreef Blackprinces het volgende:
Nou ben nu paar uur verder en pc doet het nog niet.
Ik moet gewoon afblijven van alles waar een stekker aan zit....
Ik blijf nog ff verder prutsen, ik mis niks geloof ik
beeldscherm start niet meer normaal op.quote:
De medebewoners vinden haar wel lief.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Sinds de bekendmaking dat mo het minst populair is, heeft ze het volgens mij niet meer over 'mootje'.
'lief'quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
De medebewoners vinden haar wel lief.
Sjah, daar kan ik je niet mee helpen onlinequote:Op zaterdag 9 april 2011 12:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
beeldscherm start niet meer normaal op.
Meestal ff stekker eruit halen en dan start hij (na 10 min) op.
Nu krijg ik de stekker er niet in.....
terecht......hoop dat hij alsnog het licht gaat zien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:43 schreef PoezeligDing het volgende:
De opmerking van JoHanna tegen Maik 'waar ben jij nou meebezig' zit Maik dwars, volgens Mo.
bekstekker?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijg ik het idee dat Mo hem dat heeft aangepraat....quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:43 schreef PoezeligDing het volgende:
De opmerking van JoHanna tegen Maik 'waar ben jij nou meebezig' zit Maik dwars, volgens Mo.
Ik en rustig blijven.....dat kan ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:44 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Sjah, daar kan ik je niet mee helpen onlineGewoon rustig blijven en opnieuw proberen
Is dat nadat je windows gestart is of meteen bij het starten van je PC?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik dus ook. Het zit háár dwars.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijg ik het idee dat Mo hem dat heeft aangepraat....
dat duurt erg lang, tien minuten. ik ben bang dat je misschien een nieuw beeldscherm zal moeten kopenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Juistem!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:45 schreef suzi1 het volgende:
maakt mo nu haar probleem de zijne
en dat hij achter gaat praten zodat zij haar antwoorden krijgt?!?!
virusje?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:45 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Is dat nadat je windows gestart is of meteen bij het starten van je PC?
Zou ik ook doen als ik 5min naar haar moest luisterenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo wil dat Maik achter met iemand gaat praten.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:45 schreef suzi1 het volgende:
maakt mo nu haar probleem de zijne
en dat hij achter gaat praten zodat zij haar antwoorden krijgt?!?!
als ik hem aanzet. Hij start gewoon niet op (beeldscherm)quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:45 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Is dat nadat je windows gestart is of meteen bij het starten van je PC?
Ja daar zal Monique wel van opknappen denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat ik al zei, ze moeten gewoon vragen of ze even op Fok! mogen kijken
Da's een hardware probleem. Kans is groot dat je voeding defect of te licht is of je beeldkaart is een beetje gaar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als ik hem aanzet. Hij start gewoon niet op (beeldscherm)
Nou ik ga nog ff prutsen, anders pak ik wel een hamer
Indd, gewoon een lappie naar binnen brengen en zeggen " Zo, gaan jullie maar even lezen hier "quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat ik al zei, ze moeten gewoon vragen of ze even op Fok! mogen kijken
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:47 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit is toch veel closer dan toen Dennis nog in the picture was.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:48 schreef MargrietV het volgende:
Jo vindt dat de Stem haar plaagt, omdat ze eindelijk lekker ligt.
gelukkig maar, vind het een leuk stelquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:47 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat boeit mij niet.quote:
Ja, stom wijf. Nee, de stem plaagt je niet,... je bent gewoon dom en was onverstaanbaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:48 schreef MargrietV het volgende:
hoe gestoord kun je zijn zegquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:48 schreef MargrietV het volgende:
Ze heeft 'm zover ik weet nog niet gekloven, dus het valt allemaal nog wel meequote:Op zaterdag 9 april 2011 12:47 schreef Stability het volgende:
jo heeft wel echt ludevedu he? ze ligt gewoon boven op flip
maar dennis heeft ze volgens eigen zeggen toch ook eerst een half jaar afzijdig gehoudenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:47 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:49 schreef Chanel5 het volgende:
De Stem is jaloers, Jo mag niet op Flip liggen
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:49 schreef Chanel5 het volgende:
Flip heeft ook geen flugelquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft 'm zover ik weet nog niet gekloven, dus het valt allemaal nog wel mee
Ach, dan geeft de stem haar toch een beetje 'liefde' gaat ze vast ook op de stem liggen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:49 schreef Chanel5 het volgende:
Jo ookquote:
Optiefen met dat kleine jong!quote:
Wat zeg je nou, is Mo een secreet met luizen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:52 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mo heeft het goed, ze zeg het "ze slaap wandeld", Mo is het beste in secrets uitpluizen.
camtasia al geprobeerd?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:53 schreef Flashbox het volgende:
Ze hebben het eindelijk voor elkaar gekregen om het opnemen met het progje wat ik gebruik te blokkeren.
Dit is dus vrijwel zeker dat er geen filmpjes meer gemaakt worden door mij, of het progje moet nog an de praat te krijgen zijn, door een update maar dat is niet aan mij.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:53 schreef Flashbox het volgende:
Ze hebben het eindelijk voor elkaar gekregen om het opnemen met het progje wat ik gebruik te blokkeren.
Dit is dus vrijwel zeker dat er geen filmpjes meer gemaakt worden door mij, of het progje moet nog an de praat te krijgen zijn, door een update maar dat is niet aan mij.
Gerard heeft geen geld om te drukken, en probeerd de anderen nog van het geheim van Jo af te praten (hij snapt ook wel dat Mo het juiste geheim te pakken heeft)quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:54 schreef Stranger1977 het volgende:
Ohw Geer,.. doe niet zo dom en draaf niet door ofzo
Ohw shit.......quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:53 schreef Flashbox het volgende:
Dat zijn progjes zodra je met iets door het beeld gaat dat je dat dan te zien krijgt in de opnamenquote:
En Bullents screen recorder?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:55 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dat zijn progjes zodra je met iets door het beeld gaat dat je dat dan te zien krijgt in de opnamen
nog eentje: snagitquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:55 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Dat zijn progjes zodra je met iets door het beeld gaat dat je dat dan te zien krijgt in de opnamen
Godver! Net een leuke opmerking en nu een slimme,... nog effe en je word de held van Fok!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Gerard heeft geen geld om te drukken, en probeerd de anderen nog van het geheim van Jo af te praten (hij snapt ook wel dat Mo het juiste geheim te pakken heeft)
Ohw! Het lag niet aan m'n TV dus? Dacht dat de camera gevallen was,...quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:56 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
en dat zonder de cap te draaien hoor
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:57 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ohw! Het lag niet aan m'n TV dus? Dacht dat de camera gevallen was,...
ik had hem vroeger, daar kon je toen wel video's mee opnemen,quote:
Lui zal je bedoelenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:58 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat is Laura toch lekker laidback en rustig in tegenstelling tot al die aandachtshoeren!
Laura liegt altijdquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:59 schreef MargrietV het volgende:
Laura liegt over inhoud van haar kluis
Bij capwiz kan je instellen dat hij de muis niet moet recorden, maar dan houdt het idd ook op...quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:58 schreef Flashbox het volgende:
Alle screen progjes zijn hetzelfde, je kan maar 1 stream gelijk op nemen, zodra je met je pijl door het beeld gaat krijg je dat ook te zien. Zodra je over schakeld naar een andere stream terwijl je een stream aan het opnemen bent, krijg je het geluid te horen wat niet bij de stream hoord die je op dat moment aan het opnemen bent.
Denk het niet, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:01 schreef Reksie1981 het volgende:
Flip gaat zo toch fout gokken.. de faalhaas eerste klas
Is ze het dan al?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moeten we nu 10000'en keren aanhoren dat Betty Bitch ongesteld is?
Wat flauw! Je maakte net zulke leuke filmpjes!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:53 schreef Flashbox het volgende:
Hup, die pijpsmoel weer openquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:03 schreef Stability het volgende:
haal die schoenen van de bank luie laura!
fenneke, heb je de foto in je PM gezien ? ik had wat gemaakt van gerard en karimquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:03 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Wat flauw! Je maakte net zulke leuke filmpjes!!
Gerard heeft door dat zijn misleidende poging mislukt is en heeft het nu ook over slaapwandelen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:56 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Godver! Net een leuke opmerking en nu een slimme,... nog effe en je word de held van Fok!
dus eigenlijk zijn ze er alleen bij karim nog niet achterquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Iedereen weet het nu, jo's geheim is slaapwandelen.
Hé Fenneke, ik denk iedere keer bij Geer een zachte G te bespeuren, klopt dat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:03 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
en alles werkt weer!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:01 schreef Kwaliteit het volgende:
spixtv.nl even down, ik restart de server
Klopt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
dus eigenlijk zijn ze er alleen bij karim nog niet achter
Ja maar zo kunnen ze beter sturen wat "het volk" moet zien en denken. Nu blijft het immers altijd hear-say, en met name over de nominatieafspraken zijn zat filmpjes te vinden die niet echt handig zijn voor de redactie. De partijdigheid en sturing druipt er vanaf, nu is het in ieder geval niet zo snel meer terug te laten zienquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:03 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
maar wie mag er drukken??????quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maik zei slaapwandelaar en Gerard nu ook.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:11 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo ik ga boodschapjes halen..
tip voor de TT van 1000:
Applaus voor onszelf 1000 topics over Streamlock Story!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:11 schreef bollokus het volgende:
ik voel hier een kleine anti Jo spanning
Komt toch niks zinnigs uit die opgespoten lip vandaan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:11 schreef bollokus het volgende:
Nee tochquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:11 schreef bollokus het volgende:
Maar we hebben de mijlpaal van 999 al gehaald hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:11 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo ik ga boodschapjes halen..
tip voor de TT van 1000:
Applaus voor onszelf 1000 topics over Streamlock Story!
een kleine spanning????quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:11 schreef bollokus het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:13 schreef muzas het volgende:
Anders ga je even sinterklaasliedjes zingen.. tis godverdomme bijna augustus
Maar ze wil het eerder vieren..quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:14 schreef Stability het volgende:
jo,,,,misschien krijgen we met moeder dag fotoos van onze moeders....
domme doos, jullie hebben geen moeder dag ! jullie krijgen niks !!!
even off-topic wanneer is moederdag voor de goede ordequote:Op zaterdag 9 april 2011 13:14 schreef Stability het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:13 schreef muzas het volgende:
Anders ga je even sinterklaasliedjes zingen.. tis godverdomme bijna augustus
ook dat nog ja....ze zijn geen van allen moeder toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar ze wil het eerder vieren..
1ste zondag van meiquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
even off-topic wanneer is moederdag voor de goede orde
en dan komt mamajo een workshop geven; kleien voor beginnersquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:14 schreef Stability het volgende:
2e zondag mei toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
thanks, ga ik vast een bloemetje bestellen voor het bezorgen op die dagquote:
En vier computers neerzetten :pquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:16 schreef Flashbox het volgende:
Heb nu een screen progje aan staan, alleen het nadeel is nu dat ik maar 1 stream gelijk op kan nemen. Het is altijd nog beter dan niets, dat neemt niet weg dat het een stel teringlijers zijn bij net5
dat is de 2e zondag, 1 mei is de 1e eerste zondag.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:17 schreef sjampoeh het volgende:
Wanneer is het Moederdag 2011 t/m 2020?
Bekijk hieronder wanneer het Moederdag 2011 t/m 2020 is en op welke dag van de week deze dag valt.
Datum Dag v/d week Week Nr. Aantal dagen
tot feestdag
8 mei 2011 zondag Week 18 29
13 mei 2012 zondag Week 19 400
12 mei 2013 zondag Week 19 764
11 mei 2014 zondag Week 19 1128
10 mei 2015 zondag Week 19 1492
8 mei 2016 zondag Week 18 1856
14 mei 2017 zondag Week 19 2227
13 mei 2018 zondag Week 19 2591
12 mei 2019 zondag Week 19 2955
10 mei 2020 zondag Week 19 3319
WEET IK VEEL WANNEER HET MOEDERDAG ISquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
Hahahaha ik moet nog gaan shoppen bij Alternate, maar 4 gaat me toch even iets te verquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:17 schreef rico80 het volgende:
[..]
En vier computers neerzetten :p
Nou ja, bekijk het van de zonnige kant, hoe vaak gebeurt het nu dat er 4 streams tegelijk te zien zijn..
Weet ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
dat is de 2e zondag, 1 mei is de 1e eerste zondag.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:17 schreef sjampoeh het volgende:
Wanneer is het Moederdag 2011 t/m 2020?
Bekijk hieronder wanneer het Moederdag 2011 t/m 2020 is en op welke dag van de week deze dag valt.
Datum Dag v/d week Week Nr. Aantal dagen
tot feestdag
8 mei 2011 zondag Week 18 29
13 mei 2012 zondag Week 19 400
12 mei 2013 zondag Week 19 764
11 mei 2014 zondag Week 19 1128
10 mei 2015 zondag Week 19 1492
8 mei 2016 zondag Week 18 1856
14 mei 2017 zondag Week 19 2227
13 mei 2018 zondag Week 19 2591
12 mei 2019 zondag Week 19 2955
10 mei 2020 zondag Week 19 3319
handig he hihi. die dagen wat er achter staat is dus nog hoelang het duurt. Dus nog 29 dagen voor moederdag dit jaar enz.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
geef ik gelijk die lijst aan de bloemist
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:16 schreef Sjalalamantha het volgende:
8 mei is het moederdag als ik me niet vergis op een zondag
Je kan mss 3 virtual omgevingen draaien als je een beetje dappere computer hebt...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:18 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Hahahaha ik moet nog gaan shoppen bij Alternate, maar 4 gaat me toch even iets te ver![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:19 schreef rico80 het volgende:
Iets zegt mij dat er straks 8 topics zijn ineens :p
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:20 schreef Stranger1977 het volgende:
Nou gerard, het geluid is nooit goed
dat is een lekker nummerquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:19 schreef henkvandetillaart het volgende:
Mooie insomnia op de beat van snow-informer door gerard
Dat is best kansloos,... we hebben immers de mijlpaal al gehaaldquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:19 schreef rico80 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:19 schreef rico80 het volgende:
Mee eens. Vind dat we de lapo even moeten laten voor wat het is en Flashbox de eer gunnen voor zijn harde werk, wat ook behoorlijk moeilijk gemaakt wordt atmquote:
WTF ???quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:20 schreef MargrietV het volgende:
Hopelijk dat Alex niet aan het shoppen was bij C1000 in Alphen aan de Rijn, daar zijn 2 doden en diverse zwaargewonden gevallen,
Leksie ging boodschappen doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:20 schreef MargrietV het volgende:
Hopelijk dat Alex niet aan het shoppen was bij C1000 in Alphen aan de Rijn, daar zijn 2 doden en diverse zwaargewonden gevallen,
alex is al gevonden toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:20 schreef MargrietV het volgende:
hij is toch geen engelquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
alex is al gevonden toch?
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Alex zit stiekem nog in de geheime kamer!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Die dode is Analex,... omdat hij getrouwd is met Laura en er nu misschien geen mega gangbang komtquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:21 schreef itsme het volgende:
[..]
Come on. Dit is echt een eer hoor.
gewoon even vernieuwen en open nieuw deel klikken
Het is wel aan de RIDDERHOFquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
die is er echt wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |