Denk het niet, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:01 schreef Reksie1981 het volgende:
Flip gaat zo toch fout gokken.. de faalhaas eerste klas
Is ze het dan al?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Moeten we nu 10000'en keren aanhoren dat Betty Bitch ongesteld is?
Wat flauw! Je maakte net zulke leuke filmpjes!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:53 schreef Flashbox het volgende:
Ze hebben het eindelijk voor elkaar gekregen om het opnemen met het progje wat ik gebruik te blokkeren.
Dit is dus vrijwel zeker dat er geen filmpjes meer gemaakt worden door mij, of het progje moet nog an de praat te krijgen zijn, door een update maar dat is niet aan mij.
Hup, die pijpsmoel weer openquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:03 schreef Stability het volgende:
haal die schoenen van de bank luie laura!
fenneke, heb je de foto in je PM gezien ? ik had wat gemaakt van gerard en karimquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:03 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Wat flauw! Je maakte net zulke leuke filmpjes!!
Gerard heeft door dat zijn misleidende poging mislukt is en heeft het nu ook over slaapwandelen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:56 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Godver! Net een leuke opmerking en nu een slimme,... nog effe en je word de held van Fok!
dus eigenlijk zijn ze er alleen bij karim nog niet achterquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Iedereen weet het nu, jo's geheim is slaapwandelen.
Hé Fenneke, ik denk iedere keer bij Geer een zachte G te bespeuren, klopt dat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:03 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
en alles werkt weer!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:01 schreef Kwaliteit het volgende:
spixtv.nl even down, ik restart de server
Klopt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
dus eigenlijk zijn ze er alleen bij karim nog niet achter
Ja maar zo kunnen ze beter sturen wat "het volk" moet zien en denken. Nu blijft het immers altijd hear-say, en met name over de nominatieafspraken zijn zat filmpjes te vinden die niet echt handig zijn voor de redactie. De partijdigheid en sturing druipt er vanaf, nu is het in ieder geval niet zo snel meer terug te laten zienquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:03 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
maar wie mag er drukken??????quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maik zei slaapwandelaar en Gerard nu ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |