'lief'quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
De medebewoners vinden haar wel lief.
Sjah, daar kan ik je niet mee helpen onlinequote:Op zaterdag 9 april 2011 12:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
beeldscherm start niet meer normaal op.
Meestal ff stekker eruit halen en dan start hij (na 10 min) op.
Nu krijg ik de stekker er niet in.....
terecht......hoop dat hij alsnog het licht gaat zien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:43 schreef PoezeligDing het volgende:
De opmerking van JoHanna tegen Maik 'waar ben jij nou meebezig' zit Maik dwars, volgens Mo.
bekstekker?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijg ik het idee dat Mo hem dat heeft aangepraat....quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:43 schreef PoezeligDing het volgende:
De opmerking van JoHanna tegen Maik 'waar ben jij nou meebezig' zit Maik dwars, volgens Mo.
Ik en rustig blijven.....dat kan ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:44 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Sjah, daar kan ik je niet mee helpen onlineGewoon rustig blijven en opnieuw proberen
Is dat nadat je windows gestart is of meteen bij het starten van je PC?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik dus ook. Het zit háár dwars.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijg ik het idee dat Mo hem dat heeft aangepraat....
dat duurt erg lang, tien minuten. ik ben bang dat je misschien een nieuw beeldscherm zal moeten kopenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Juistem!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:45 schreef suzi1 het volgende:
maakt mo nu haar probleem de zijne
en dat hij achter gaat praten zodat zij haar antwoorden krijgt?!?!
virusje?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:45 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Is dat nadat je windows gestart is of meteen bij het starten van je PC?
Zou ik ook doen als ik 5min naar haar moest luisterenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:45 schreef PoezeligDing het volgende:
Mo wil dat Maik achter met iemand gaat praten.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:45 schreef suzi1 het volgende:
maakt mo nu haar probleem de zijne
en dat hij achter gaat praten zodat zij haar antwoorden krijgt?!?!
als ik hem aanzet. Hij start gewoon niet op (beeldscherm)quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:45 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Is dat nadat je windows gestart is of meteen bij het starten van je PC?
Ja daar zal Monique wel van opknappen denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat ik al zei, ze moeten gewoon vragen of ze even op Fok! mogen kijken
Da's een hardware probleem. Kans is groot dat je voeding defect of te licht is of je beeldkaart is een beetje gaar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
als ik hem aanzet. Hij start gewoon niet op (beeldscherm)
Nou ik ga nog ff prutsen, anders pak ik wel een hamer
Indd, gewoon een lappie naar binnen brengen en zeggen " Zo, gaan jullie maar even lezen hier "quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat ik al zei, ze moeten gewoon vragen of ze even op Fok! mogen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |