Als hij komt poetsen kan hij net zo goed even bij de lokale pizzaboer stoppen en een pizzatje oppikkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:26 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ah, ik weet niet waar ie woont, maar zullen wel vrij hoge bezorgkosten worden als ie ver weg woont
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:29 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Als hij komt poetsen kan hij net zo goed even bij de lokale pizzaboer stoppen en een pizzatje oppikken
volgens mij is dit de enige COS nu tochquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
volgens mij is dit de enige COS nu toch
Last van een obsesieve dwangneurose?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:29 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Als hij komt poetsen kan hij net zo goed even bij de lokale pizzaboer stoppen en een pizzatje oppikken
quote:
Ik heb stream 2-3-4 doen het gewoon op spixtv.no/homequote:Op zaterdag 9 april 2011 12:30 schreef Flashbox het volgende:
En weer die kut streams er uit, net als die site van SST
Ik niet, jij wel volgens mij,... je quote me namelijk 2 keerquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:31 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
[..]
Last van een obsesieve dwangneurose?
Oh ja?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:31 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ik niet, jij wel volgens mij,... je quote me namelijk 2 keer
Die regel wordt steeds met voeten getreden, dus ook al heb ik de LAPO, ik ga me niet meer inspannen en laat de eer lekker aan anderen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:30 schreef Stability het volgende:
de lapo mag de volgende topic maken !! eerlijk is eerlijk
Die neukten ook dagelijks...quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique vond Brainless en Amandel een leuk stel
Dat verbaasde me eigenlijk,... nou ja, eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Monique vond Brainless en Amandel een leuk stel
Pfff inderdaad...quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:34 schreef henkvandetillaart het volgende:
Jo is lekker aan het slijmen bij sharon zeg pffff
Dat doen de meeste stellen, maar daarom zijn ze nog niet altijd leuk..quote:
Dat geldt ook voor Jo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:35 schreef Stranger1977 het volgende:
Maik gebruikt een hoop woorden maar hij zegt werkelijk helemaal niets.
Zo irritant hoe die gast praat hequote:Op zaterdag 9 april 2011 12:34 schreef Stranger1977 het volgende:
Godver Maik, maak gewoon eens een zin in 1 keer af
het in nog niet eens 12 uur daar hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:36 schreef Stability het volgende:
zou er nog een beetje actie komen vandaag? wat een duf slaapverwekkend zooitje is het weer
daarom past hij ook zo goed bij mo....die doet ook altijd mmmmm uhmmmm mmmhhhh ja ja hmmmmmquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:36 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zo irritant hoe die gast praat he
''Ja uuhm, uu ja hoe moet ik dat zeggen, uhm ja weet je het is......, hoe heet het uuhhm ,.....''![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |