Snap er geen reet van. Zat de antwoorden terug te lezen en had er best veel goed. Strenge test.quote:
Meidquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:33 schreef dotCommunism het volgende:
Ik doe wel alleen sterretjes qua vuurwerk en zelfs dat vind ik al eng.
Daarom is het zo'n goede testquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij is die test erop gericht om zoveel mogelijk mensen buiten de deur te houden.
Ik heb angst voor vuur, wat ik een heel gezonde reactie vind.quote:
Maar dan moeten we ook consequent zijn en ook alle autochtonen die falen met die test uitzetten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij is die test erop gericht om zoveel mogelijk mensen buiten de deur te houden.
Jij bent een gemeen mannetje. Wel grappig dat je gisteren de grootste bevechter was van de Defensie-boys. Had ik niet van je verwacht.quote:
Ik hoor de sirenes al!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dan moeten we ook consequent zijn en ook alle autochtonen die falen met die test uitzetten.
Sorry Koos
Exactly as planned.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
wut een 5,3 terwijl ik minstens 90% van de vragen goed had...
Met dochter doen we sterretjes, en daarna niets meer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:33 schreef dotCommunism het volgende:
Ik doe wel alleen sterretjes qua vuurwerk en zelfs dat vind ik al eng.
Ja, 5 jaar geleden bij mijn schoonouders buiten geweest, in het Gooi, had bijna mijn leven verloren...quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef dotCommunism het volgende:
Met oud & nieuw blijf ik ook liever binnen, daar kan ik prima vuurwerk zien.
quote:
Hebben ze in 't Gooi ook al tuigdorpen dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, 5 jaar geleden bij mijn schoonouders buiten geweest, in het Gooi, had bijna mijn leven verloren...
Dan gooien ze zoveel mogelijk duur vuurwerk overal naar toe, zodat iedereen het kan zien dat ze het lij'en kunnen, kreeg ik het idee...quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Hebben ze in 't Gooi ook al tuigdorpen dan?
R&P?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:51 schreef eriksd het volgende:
Shit, ik moet bijlezen in R&P en aan mn prachtige schrijfsel. What to do, what to do
Al draagt de aap een gouden ring,quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan gooien ze zoveel mogelijk duur vuurwerk overal naar toe, zodat iedereen het kan zien dat ze het lij'en kunnen, kreeg ik het idee...
Arbeid adelt idd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Al draagt de aap een gouden ring,
Zo is het toch een lelijk ding
Al heeft de sim een gulden rok,
Zo is et toch maar enkel jok;
Want schoon zij met een grote pracht,
Wordt deftig in het spel gebracht,
En dat ze voor de eerste maal
Komt prachtig treden op de zaal,
Komt wonder moedig aan de dag:
Zij is een aap, gelijk ze plach;
Want eer men nog de rolle sluit,
Zo kijken hare grillen uit,
Want zijde, goud, fluweel, satijn,
En geven niet als enkel schijn.
De vors die huppelt naar de poel,
Al zat hij op een gouden stoel.
Jacob Cats, 1632
Duh, ik wilde zelfs de POL meet daar samenvoegen. Was geen succesquote:
Veel autisten tegenwoordig?quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Duh, ik wilde zelfs de POL meet daar samenvoegen. Was geen succes
Echt, de dingen die mensen daar soms te berde brengen, niet normaal.
Hij is beter geïntegreerd dan ik, dus ja.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar hij is wel een baas, Rockske hè, toch?
Hij was leraar hè.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is beter geïntegreerd dan ik, dus ja.
Denk het, geen idee. Het is een soort sociaal experment lijkt het wel.quote:
Het is de afgelopen jaren wel extremer geworden iig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk het, geen idee. Het is een soort sociaal experment lijkt het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |