Snap er geen reet van. Zat de antwoorden terug te lezen en had er best veel goed. Strenge test.quote:
Meidquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:33 schreef dotCommunism het volgende:
Ik doe wel alleen sterretjes qua vuurwerk en zelfs dat vind ik al eng.
Daarom is het zo'n goede testquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij is die test erop gericht om zoveel mogelijk mensen buiten de deur te houden.
Ik heb angst voor vuur, wat ik een heel gezonde reactie vind.quote:
Maar dan moeten we ook consequent zijn en ook alle autochtonen die falen met die test uitzetten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:35 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij is die test erop gericht om zoveel mogelijk mensen buiten de deur te houden.
Jij bent een gemeen mannetje. Wel grappig dat je gisteren de grootste bevechter was van de Defensie-boys. Had ik niet van je verwacht.quote:
Ik hoor de sirenes al!quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dan moeten we ook consequent zijn en ook alle autochtonen die falen met die test uitzetten.
Sorry Koos
Exactly as planned.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
wut een 5,3 terwijl ik minstens 90% van de vragen goed had...
Met dochter doen we sterretjes, en daarna niets meer.quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:33 schreef dotCommunism het volgende:
Ik doe wel alleen sterretjes qua vuurwerk en zelfs dat vind ik al eng.
Ja, 5 jaar geleden bij mijn schoonouders buiten geweest, in het Gooi, had bijna mijn leven verloren...quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:41 schreef dotCommunism het volgende:
Met oud & nieuw blijf ik ook liever binnen, daar kan ik prima vuurwerk zien.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |