het is geen srquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:48 schreef CindieY het volgende:
En wie o wie heeft er geen geduld tot ik het topic heb toegevoegd in de reeks?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
, maar ik heb een speciaal knopje waarmee ik met 1 klik de topic toevoeg.
quote:
de vrouw van mijn dromen zet me op mijn plaats.quote:
Sterktequote:Op zaterdag 9 april 2011 02:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de vrouw van mijn dromen zet me op mijn plaats.
bey bey vrouw bey beyquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:55 schreef CindieY het volgende:
Het vorige topic is vol en mijn glas is leeg, tijd om mijn bed met een bezoek te vereren. Nog zoveel plannen morgen![]()
Dit nummer is idd nou niet allesquote:Op zaterdag 9 april 2011 03:06 schreef Cobra4 het volgende:
Kan iemand de stekker van die band er uit trekken aub.
Ah, ik dacht dat dat nieuw was door Fok zelf..quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
, maar ik heb een speciaal knopje waarmee ik met 1 klik de topic toevoeg.
Fok geeft echt niet aan 3fmfan door of er een nieuwe topic is geopend.quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat dat nieuw was door Fok zelf..
Handig
En trouwens goedemorgen.
Oh verdraaid, ik lees weer verkeerdquote:Op zaterdag 9 april 2011 08:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Fok geeft echt niet aan 3fmfan door of er een nieuwe topic is geopend.
klopt ze hebben een update uitgevoerd. De overzicht pagina's hebben ook een lay-out update gekregen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 08:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh verdraaid, ik lees weer verkeerd
Ik dacht dat knopje als je lapo hebt, dat je meteen kan openen. Normaal moest ik eerst f5'en voordat dat knopje verscheen.
Oh nu ik dit zie zap ik zo wel weer naar radio1.quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:41 schreef Pino112 het volgende:
Roos straks ipv Annemiek, dat wordt weer KX'en.
Jaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:05 schreef 3rdRock het volgende:
hallo! iedereen klaar voor de Timur en z'n schandknaapje?
De smser van net wel. Zei Timur nou zaTen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:25 schreef 3rdRock het volgende:
de gruttenbeller heeft nog nooit van googlen gehoord....en ook niet van wikipedia http://nl.wikipedia.org/wiki/Grutten
niet goed gehoord....quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
De smser van net wel. Zei Timur nou zaTen?
daar mag jij nog helemaal niet naar luisteren!quote:
Bepaal ik zelf wel!quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet goed gehoord....
[..]
daar mag jij nog helemaal niet naar luisteren!
naar je vader luisteren jongen!quote:
die verdient niet eens een lekker kassamokkeltje!quote:
die is niet nieuwquote:
ik las "Domien"quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:17 schreef Pino112 het volgende:
Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn
Herman wie?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:33 schreef Pino112 het volgende:
Die Herman zit er al vanaf vanochtend, verdient mooi dus vandaag.
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:51 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dankjewel!
De gene die antwoord gaf was geen eens Daniëlle helaas, maar ondanks dat, zou ik alsnog wel afgewezen worden aangezien ze al een vriend heeft.
ik meende dat ik rond half 10 herman van der zande horen....maar ik kan het mishebben natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vrienten oid, die nieuwslezer. Om half 9 bij Frank hoorde ik hem ook al.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heel vragend keek dit schaap me vanmiddag aan waar Hans is...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heel vragend keek dit schaap me vanmiddag aan waar Hans is...
[ afbeelding ]
Waar is het ijsselmeer?quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:57 schreef Kathytjuh het volgende:
Dus er wordt flink getoeterd en ik kijk in m'n spiegel en ze zwaaien naar mij.. Ligt er nog een koffertje op m'n dak
Oké tof, maar even checken dan. Vanavond toch niets op de planning.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, voor het eerst en met medewerking van Zandstorm.
Ik ook maar es doen, moet toch nog huiswerk maken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:28 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Oké tof, maar even checken dan. Vanavond toch niets op de planning.
Het zaterdagavond manquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook maar es doen, moet toch nog huiswerk maken.
Ik heb maandag een mondeling over 10 leesboeken, 3 oude werken en ik moet een sonnet kunnen analyseren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:34 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Het zaterdagavond man! Kan morgen ook wel
.
Oef!quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:43 schreef Pino112 het volgende:
Omg, die 3FM Awardsreclame op TV is te triest.
[..]
Ik heb maandag een mondeling over 10 leesboeken, 3 oude werken en ik moet een sonnet kunnen analyseren.
En daarnaast heb ik twee SE's.
Ik Vertrek, die mensen hebben vaak geen flauw benul van wat ze voor hun kiezen krijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:08 schreef Pino112 het volgende:
Ik schakel rond 22.30 maar eens even in, nu smullen met Ik Vertrek.
we blijven het niet herhalen hé.quote:
En dát is dus het mooistequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:27 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik Vertrek, die mensen hebben vaak geen flauw benul van wat ze voor hun kiezen krijgen.
Laat dat 'wat' maar weg....quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
3FM Awards!
Al was de show vorig jaar idd wat knullig. Hopelijk gaat dat dit jaar beter.
En de requests zijn niet 12-in-een-dozijn-platen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef Allrounder het volgende:
Het programma is verbeterd, enkel nog maar dance platen/ platen die je in de stemming brengen voor het stappen. Goede zaak.
Idd!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En de requests zijn niet 12-in-een-dozijn-platen.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En de requests zijn niet 12-in-een-dozijn-platen.
Zie het ja. Lekker plaatje welquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En +1 voor Rudy dat ie deze ook heeft gedraaid in zn show. Enige twee keren op 3FM.
Atm niet, omdat 'ie ook gewoon op 3FM.nl staat en ik dubbele data nogal nutteloos vind. Zou echter een toevoeging kunnen zijn voor een nieuwe versie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef Allrounder het volgende:
Komt de nieuwe Dance Top 10 ook nog @ 3fmfan.nl ?
Oké.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Atm niet, omdat 'ie ook gewoon op 3FM.nl staat en ik dubbele data nogal nutteloos vind. Zou echter een toevoeging kunnen zijn voor een nieuwe versie.
Ja, o.a. nieuwe jingles van DJ's. Maar zojuist ging het niet helemaal goed volgens mij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Pino112 het volgende:
Ajouad doet dingen door de muziek heengooien.
2.5 kilo WTFquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:38 schreef Allrounder het volgende:
Ik eet me een ongeluk, maar aan die 2,5 kilo borrelmix komt echt geen eind.
m'n maag vind 100 gram al niet leukquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:38 schreef Allrounder het volgende:
Ik eet me een ongeluk, maar aan die 2,5 kilo borrelmix komt echt geen eind.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:44 schreef Pino112 het volgende:
Soort @Work-voicemail dit, maar dan 1000x beter.
Ajouad kan dat zelf aanpassen, maar waarschijnlijk nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:42 schreef Pino112 het volgende:
Het SMS-systeem staat ook nog op SoD trouwens./
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:58 schreef hole1988 het volgende:
Eens kijken of Tosti goede muziek brengt.
Zo heb ik hier nog 1 kg nacho's liggen... Leuk zo'n pas van de Sligro en Makroquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:40 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja. Van de groothandel, zo'n ton.
Ja, was helemaal superquote:
Opzich wel leuk zo'n pas ja. Alleen vindt mijn portemonnee het wat minder. Ik haal altijd te veelquote:Op zondag 10 april 2011 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo heb ik hier nog 1 kg nacho's liggen... Leuk zo'n pas van de Sligro en Makro![]()
[..]
Ja, was helemaal super
Daarom kom ik er ook niet al te vaak... Ik ga nog wel eens voor een leuke aanbieding, maar kom altijd met veel meer in mijn wagentje bij de kassaquote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Opzich wel leuk zo'n pas ja. Alleen vindt mijn portemonnee het wat minder. Ik haal altijd te veel.
Idd, kom er ook maar af en toe.quote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom kom ik er ook niet al te vaak... Ik ga nog wel eens voor een leuke aanbieding, maar kom altijd met veel meer in mijn wagentje bij de kassa
Tot ik gebanned werd. Toen was het voor mij geen mooie tijd meer. Maar wel voor alle andere users.quote:
Haha ja, sloeg nergens op.quote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Tot ik gebanned werd. Toen was het voor mij geen mooie tijd meer. Maar wel voor alle andere users.
Ach, wel meer dan alleen maar dat.quote:Op zondag 10 april 2011 00:20 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Mwah. Misschien dat ik iets te veel plaatjes van Katja spammede. Iets te.
Dat mag nooit een reden zijn om gebanned te wordenquote:Op zondag 10 april 2011 00:20 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Mwah. Misschien dat ik iets te veel plaatjes van Katja spammede. Iets te.
Was Pino ook heel goed in hoor. Pino is zo'n voorbeeld van 'goed kunnen uitdelen maar slecht kunnen incasseren'.quote:Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Er werden ook topics vol gepost met bijna alleen maar '''' .
Ojaa..quote:Op zondag 10 april 2011 00:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zoiets. Geen zin om het op te zoeken.
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 10 april 2011 00:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, die emoticons staan onder de normale Fok-emoticons.
Treurig dat je dat nog hebt.quote:Op zondag 10 april 2011 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En dit ook. Maar dan heul veul meer.
En allemaal plaatjes met die Kermit en met die MacDonaldsmanager.quote:
quote:
@Hole: treurig dat je al die emoticons van SR10 er nog onder hebt staan.quote:Op zondag 10 april 2011 00:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, die emoticons staan onder de normale Fok-emoticons.
Script van Hole.quote:
die plugin heb ik al een tijdje geleden gemaakt.quote:Op zondag 10 april 2011 00:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En allemaal plaatjes met die Kermit en met die MacDonaldsmanager.
Voorbeelden genoeg?
[..]
[..]
@Hole: treurig dat je al die emoticons van SR10 er nog onder hebt staan.
welke browser heb jequote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:37 schreef minthy het volgende:
Het slingert hier ook echt alle kanten op... Van voetbal naar naakte wijven naar nerdtalk
Nee, vanavond nog nietquote:Op zondag 10 april 2011 00:38 schreef Allrounder het volgende:
Al hebben we niet over voetbal gehad, volgens mij.
quote:
quote:
CHIIIIIIIEIEIEEEEEEEEEL MONTAGNEquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het Beelen was, en dan een typo in de bestandsnaam.
Geen idee, vatte hem al niet, en ken die hele Chiel Montagne ook niet.quote:
De man achter "Op volle toeren".quote:Op zondag 10 april 2011 00:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, vatte hem al niet, en ken die hele Chiel Montagne ook niet.
Maar goed, dit gespam van gifjes vindt Waalwijker niet goed, dus zullen we maar stoppen?
Oké.quote:Op zondag 10 april 2011 00:50 schreef Waalwijker het volgende:
Stop eens met het spammen van die gifjes.
En dan zonder Ali B. Wat is dat al lang geledenquote:
3-0.quote:Op zondag 10 april 2011 00:52 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Oké.
Morgen PSV-SCH, wat wordt het?
quote:Op zondag 10 april 2011 00:52 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Oké.
Morgen PSV-SCH, wat wordt het?
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 00:38 schreef Allrounder het volgende:
Al hebben we niet over voetbal gehad, volgens mij.
quote:Op zondag 10 april 2011 00:57 schreef Allrounder het volgende:
@Minhty Waar moeten we het dan over hebben?
quote:Op zondag 10 april 2011 00:57 schreef Allrounder het volgende:
@Minthy Waar moeten we het dan over hebben?
Prima, ik ga toch zo met m'n kop op het kussenquote:
en dan het bewerkstelligenquote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Maakt me geen zak uit hoor!
![]()
[..]
Prima, ik ga toch zo met m'n kop op het kussen
Zal wel moeten, morgen weer een vroege dienst... Scheelt dat die in het weekend 2 uur later begintquote:
Trusten!quote:Op zondag 10 april 2011 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal wel moeten, morgen weer een vroege dienst... Scheelt dat die in het weekend 2 uur later begint
je snapt dat ik het over sex hebt.quote:Op zondag 10 april 2011 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal wel moeten, morgen weer een vroege dienst... Scheelt dat die in het weekend 2 uur later begint
quote:
Nee, dat had ik niet in de gaten...quote:
we weten niet ofquote:
Naja, als ze vandaag moet werken denk ik het niet.quote:Op zondag 10 april 2011 01:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
we weten niet of [ afbeelding ] er is.
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 01:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
we weten niet of [ afbeelding ] er is.
Oké.quote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Maakt me geen zak uit hoor!
![]()
[..]
Prima, ik ga toch zo met m'n kop op het kussen
Ik zeg; Doen!quote:Op zondag 10 april 2011 01:05 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Oké.
[ afbeelding ]
Zeg het maar jongens..
Met een bak koffie?? Das niet heel romantisch op zich...quote:
Dit.quote:Op zondag 10 april 2011 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Met een bak koffie?? Das niet heel romantisch op zich...
Rock!quote:Op zondag 10 april 2011 01:10 schreef 3rdRock het volgende:
en dat was deel 2 in de prima Fritt Vilt reeks
ik wil eigenlijk naar bed..maar de bovenburen hebben een feestje ofzo...
Ik zou zeggen ga erheen.quote:Op zondag 10 april 2011 01:10 schreef 3rdRock het volgende:
Ben ik nu een befaamde c-c-c-combobreakerrrrrr?quote:
Ben ook weer even ingeschakeld, wel lekker ja.quote:Op zondag 10 april 2011 01:11 schreef Pino112 het volgende:
Om even ontopic te blijven; goede chilloutmuziek dit.
naar Duitsers die foute 90's muziek draaien....nee, dank jequote:
Alweer?!? Die houden ook niet opquote:Op zondag 10 april 2011 01:10 schreef 3rdRock het volgende:
Owhquote:Op zondag 10 april 2011 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
naar Duitsers die foute 90's muziek draaien....nee, dank je
quote:Op zondag 10 april 2011 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
naar Duitsers die foute 90's muziek draaien....nee, dank je
quote:Op zondag 10 april 2011 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
hee, de muziek ging abrupt uit....en er komen mensen de trap af....zou het....
nee! daar is de muziek weer....HOEREN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |