Opzich wel leuk zo'n pas ja. Alleen vindt mijn portemonnee het wat minder. Ik haal altijd te veelquote:Op zondag 10 april 2011 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo heb ik hier nog 1 kg nacho's liggen... Leuk zo'n pas van de Sligro en Makro![]()
[..]
Ja, was helemaal super
Daarom kom ik er ook niet al te vaak... Ik ga nog wel eens voor een leuke aanbieding, maar kom altijd met veel meer in mijn wagentje bij de kassaquote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Opzich wel leuk zo'n pas ja. Alleen vindt mijn portemonnee het wat minder. Ik haal altijd te veel.
Idd, kom er ook maar af en toe.quote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom kom ik er ook niet al te vaak... Ik ga nog wel eens voor een leuke aanbieding, maar kom altijd met veel meer in mijn wagentje bij de kassa
Tot ik gebanned werd. Toen was het voor mij geen mooie tijd meer. Maar wel voor alle andere users.quote:
Haha ja, sloeg nergens op.quote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Tot ik gebanned werd. Toen was het voor mij geen mooie tijd meer. Maar wel voor alle andere users.
Ach, wel meer dan alleen maar dat.quote:Op zondag 10 april 2011 00:20 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Mwah. Misschien dat ik iets te veel plaatjes van Katja spammede. Iets te.
Dat mag nooit een reden zijn om gebanned te wordenquote:Op zondag 10 april 2011 00:20 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Mwah. Misschien dat ik iets te veel plaatjes van Katja spammede. Iets te.
Was Pino ook heel goed in hoor. Pino is zo'n voorbeeld van 'goed kunnen uitdelen maar slecht kunnen incasseren'.quote:Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Er werden ook topics vol gepost met bijna alleen maar '''' .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |