Atm niet, omdat 'ie ook gewoon op 3FM.nl staat en ik dubbele data nogal nutteloos vind. Zou echter een toevoeging kunnen zijn voor een nieuwe versie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:20 schreef Allrounder het volgende:
Komt de nieuwe Dance Top 10 ook nog @ 3fmfan.nl ?
Oké.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Atm niet, omdat 'ie ook gewoon op 3FM.nl staat en ik dubbele data nogal nutteloos vind. Zou echter een toevoeging kunnen zijn voor een nieuwe versie.
Ja, o.a. nieuwe jingles van DJ's. Maar zojuist ging het niet helemaal goed volgens mij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:27 schreef Pino112 het volgende:
Ajouad doet dingen door de muziek heengooien.
2.5 kilo WTFquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:38 schreef Allrounder het volgende:
Ik eet me een ongeluk, maar aan die 2,5 kilo borrelmix komt echt geen eind.
m'n maag vind 100 gram al niet leukquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:38 schreef Allrounder het volgende:
Ik eet me een ongeluk, maar aan die 2,5 kilo borrelmix komt echt geen eind.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:44 schreef Pino112 het volgende:
Soort @Work-voicemail dit, maar dan 1000x beter.
Ajouad kan dat zelf aanpassen, maar waarschijnlijk nog niet aan gedacht.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:42 schreef Pino112 het volgende:
Het SMS-systeem staat ook nog op SoD trouwens./
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:58 schreef hole1988 het volgende:
Eens kijken of Tosti goede muziek brengt.
Zo heb ik hier nog 1 kg nacho's liggen... Leuk zo'n pas van de Sligro en Makroquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:40 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja. Van de groothandel, zo'n ton.
Ja, was helemaal superquote:
Opzich wel leuk zo'n pas ja. Alleen vindt mijn portemonnee het wat minder. Ik haal altijd te veelquote:Op zondag 10 april 2011 00:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo heb ik hier nog 1 kg nacho's liggen... Leuk zo'n pas van de Sligro en Makro![]()
[..]
Ja, was helemaal super
Daarom kom ik er ook niet al te vaak... Ik ga nog wel eens voor een leuke aanbieding, maar kom altijd met veel meer in mijn wagentje bij de kassaquote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Opzich wel leuk zo'n pas ja. Alleen vindt mijn portemonnee het wat minder. Ik haal altijd te veel.
Idd, kom er ook maar af en toe.quote:Op zondag 10 april 2011 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom kom ik er ook niet al te vaak... Ik ga nog wel eens voor een leuke aanbieding, maar kom altijd met veel meer in mijn wagentje bij de kassa
Tot ik gebanned werd. Toen was het voor mij geen mooie tijd meer. Maar wel voor alle andere users.quote:
Haha ja, sloeg nergens op.quote:Op zondag 10 april 2011 00:19 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Tot ik gebanned werd. Toen was het voor mij geen mooie tijd meer. Maar wel voor alle andere users.
Ach, wel meer dan alleen maar dat.quote:Op zondag 10 april 2011 00:20 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Mwah. Misschien dat ik iets te veel plaatjes van Katja spammede. Iets te.
Dat mag nooit een reden zijn om gebanned te wordenquote:Op zondag 10 april 2011 00:20 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Mwah. Misschien dat ik iets te veel plaatjes van Katja spammede. Iets te.
Was Pino ook heel goed in hoor. Pino is zo'n voorbeeld van 'goed kunnen uitdelen maar slecht kunnen incasseren'.quote:Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Er werden ook topics vol gepost met bijna alleen maar '''' .
Ojaa..quote:Op zondag 10 april 2011 00:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zoiets. Geen zin om het op te zoeken.
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 10 april 2011 00:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, die emoticons staan onder de normale Fok-emoticons.
Treurig dat je dat nog hebt.quote:Op zondag 10 april 2011 00:28 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En dit ook. Maar dan heul veul meer.
En allemaal plaatjes met die Kermit en met die MacDonaldsmanager.quote:
quote:
@Hole: treurig dat je al die emoticons van SR10 er nog onder hebt staan.quote:Op zondag 10 april 2011 00:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, die emoticons staan onder de normale Fok-emoticons.
Script van Hole.quote:
die plugin heb ik al een tijdje geleden gemaakt.quote:Op zondag 10 april 2011 00:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En allemaal plaatjes met die Kermit en met die MacDonaldsmanager.
Voorbeelden genoeg?
[..]
[..]
@Hole: treurig dat je al die emoticons van SR10 er nog onder hebt staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |