Ik denk zelf dat ik geen uitstraling heb zelfs niet als ik vrolijk ben. Ik heb het gewoon nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:27 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik wilde Richard_prf even herinneren dat het niet zijn uiterlijk hetgeen is waardoor de vrouwen om hem heen negeren, maar zijn uitstraling.
Net als hij Jennifer Lopez lelijk vindt door haar uitstraling, gaat hij meisjes afstoten met zijn uitstraling.
Dus Richard_prf, ga naar een psycholoog of nog beter zoek een kliniek speciaal gericht op mensen met BDD en laat jezelf daar inchecken. Zodra je een manier vindt om met je BDD te leven, veranderd je uitstraling waardoor je meisjes niet meer gaat afstoten.
Van me oudersquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van wie moest je eigenlijk naar een psycholoog dan? Wilde je zelf niet?
Nee, want het zijn je ogen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ik geen uitstraling heb zelfs niet als ik vrolijk ben. Ik heb het gewoon nietZo voelt het tenminste.
Nee joh. Hij kijkt zoals hij zich voelt, een beetje treurig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, je hebt de ogen van de duivel. Zo zwart.
Nu: Depressief en zonder levenslust.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ik geen uitstraling heb zelfs niet als ik vrolijk ben. Ik heb het gewoon nietZo voelt het tenminste.
Hhaha dat komt door de belichtingquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:31 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, je hebt de ogen van de duivel. Zo zwart.
Oke, mooi. Dat je iig niet met tegenzin gaat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:29 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Van me oudersmaar het is wel beter..
Vrouwen kijken naar de toekomst.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb nu beugels, maar ik krijg nu meer aandacht van vrouwen dan ooit.
Heb je die halve neger gezien bij x factor. Die was verslaafd aan WoW en het duurde een jaar om af te kicken zei hij, deed me denken aan jouquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom nu pas beugels en niet eerder?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Pijnlijk om te lezen aangezien ik nog niet eens aandacht krijg van eentje en dat in fucking 27 jaar tijd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Oke, in je puberteit werd je niet aangesproken omdat je jonger leek of omdat vrouwen dan oppervlakkiger zijn en om de populaire mensen vallen, akkoord.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Pijnlijk om te lezen aangezien ik nog niet eens aandacht krijg van eentje en dat in fucking 27 jaar tijd.
Tenzij het puur zakelijk is dan zijn de dames maar al te aardig tegen mij, maar daardoor ga ik me juist eenzamer en minderwaardig voelen.
Had je niet beter een nieuwe spalk kunnen nemen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik had al beugels. Had vroeger rechte tanden:
-weggehaald-
Maar mijn spalk ging los en toen scheven mijn tanden een beetje. Dus nu beugels voor een jaartje.
Kan je die quote weghalen? Ik heb vandaag een beetje gedronken en nu bedenk ik dat ik beter toch niet mijn foto's zo beschikbaar moet maken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Foto's gezien, je ziet er zeer aantrekkelijk uit voor zover ik kan inschatten.
Was te laat. Wanneer ik erachter kwam dat mijn spalk kapot was, waren mijn tanden al geschoven. Er was ook een klein probleempje, en mijn verzekering betaalt die beugels wel, dus waarom niet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had je niet beter een nieuwe spalk kunnen nemen?
Je hebt een goed gebit zo te zien. Ik wil mijn tanden ook nog wel iets rechter, maar ik word daar dan juist onzeker van denk ik. Dat iedereen naar mijn beugel kijkt als ik praat. Maar je weet waarvoor je het doet, dat is ook weer zo.
beugeltjes bij meiskes zijn kei schattig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had je niet beter een nieuwe spalk kunnen nemen?
Je hebt een goed gebit zo te zien. Ik wil mijn tanden ook nog wel iets rechter, maar ik word daar dan juist onzeker van denk ik. Dat iedereen naar mijn beugel kijkt als ik praat. Maar je weet waarvoor je het doet, dat is ook weer zo.
Mijn tanden zijn nog steeds best recht, maar toch, waarom geen beugels? Verzekering betaalt en straks worden ze rechter.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:48 schreef iwannabehigh het volgende:
He bah, paardebekken. Hierbij ben ik gezegend met rechte tanden.
Nee man, lul niet. Lekker ook met zoenen en zo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
beugeltjes bij meiskes zijn kei schattig.
Verzekering vergoed toch maar voor 40% of zo? Althans dat was bij mij zo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:50 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mijn tanden zijn nog steeds best recht, maar toch, waarom geen beugels? Verzekering betaalt en straks worden ze rechter.
Ik ben benieuwd hoe je toekomstige vriendin eruit zal zien.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee beugels zijn niet aantrekkelijk bij meisjes
vind ik.. heeft ook weer te maken met versierenhaha
Ik weet niet waar jij dat idee krijgt, maar beugels stoort helemaal niet bij het zoenen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee man, lul niet. Lekker ook met zoenen en zo.
Maar aangezien ik toch niet bezig ben met versieren de komende tijd, kan ik het net zo goed wel doen.
Bij mij, 80%.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar aangezien ik toch niet bezig ben met versieren de komende tijd, kan ik het net zo goed wel doen.
[..]
Verzekering vergoed toch maar voor 40% of zo? Althans dat was bij mij zo.
Oh, dan is dat een fabeltje.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij dat idee krijgt, maar beugels stoort helemaal niet bij het zoenen.
Niet met een beugel iigquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:51 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je toekomstige vriendin eruit zal zien.
Je bent niet dom hoor want ik ben ook nog een kind..quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:58 schreef Supersoep het volgende:
Wat een kind ben je eigenlijk, Iwannabehigh.![]()
Wel schattig.
Jij settelt niet voor minder dan perfectie? Tja, dan denk ik dat je het heel lastig maakt voor jezelf. Maar gevoel kan je niet zo makkelijk sturen natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 01:57 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Niet met een beugel iig
denk zoals dat meisje die ik leuk vind aangezien dat echt het perfecte uiterlijk is voor mij
Straw settelt niet voor minder dan zelfperfectie. Over het jezelf lastig maken gesproken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij settelt niet voor minder dan perfectie? Tja, dan denk ik dat je het heel lastig maakt voor jezelf. Maar gevoel kan je niet sturen natuurlijk.
Soort van touché, maar ik wil niet perfect zijn voordat ik begin met daten hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:02 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Straw settelt niet voor minder dan zelfperfectie. Over het jezelf lastig maken gesproken.![]()
Precies. Daarom blijf ik ook single.. so be it.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij settelt niet voor minder dan perfectie? Tja, dan denk ik dat je het heel lastig maakt voor jezelf. Maar gevoel kan je niet zo makkelijk sturen natuurlijk.
work on itquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soort van touché, maar ik wil niet perfect zijn voordat ik begin met daten hoor.
Ik wil gewoon tevreden zijn met hoe ik eruit zie. En ik weet ook hoe.
Hopelijk word je dan vanzelf minder kritisch en kan je gelukkig zijn met 'minder'.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:04 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Precies. Daarom blijf ik ook single.. so be it.
Working on itquote:
Als dat minder (bijv.) dat meisje is op de foto van Supersoep, dan blijf ik toch echt liever single.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hopelijk word je dan vanzelf minder kritisch en kan je gelukkig zijn met 'minder'.
Dat zeg je nu, omdat je nu nog kritisch bent.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als dat minder (bijv.) dat meisje is op de foto van Supersoep, dan blijf ik toch echt liever single.
Wat heb jij aan te bieden aan een meisje? Waarom moet zij het perfecte uiterlijk hebben?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:06 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Als dat minder (bijv.) dat meisje is op de foto van Supersoep, dan blijf ik toch echt liever single.
Omdat hij daar alleen op valt, simple as that. En dat is alleen maar lastig voor hemzelf.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat heb jij aan te bieden aan een meisje? Waarom moet zij het perfecte uiterlijk hebben?
Op zijn leeftijd is het nog normaal om alleen op het uiterlijk af te gaan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Wat heb jij aan te bieden aan een meisje? Waarom moet zij het perfecte uiterlijk hebben?
Hij is net zo oud als ik (ong).quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Op zijn leeftijd is het nog normaal om alleen op het uiterlijk af te gaan.
De tijd zal het leren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Op zijn leeftijd is het nog normaal om alleen op het uiterlijk af te gaan.
Jij bent toch al in de 20? Hij is meer van mijn leeftijd, dacht ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hij is net zo oud als ik (ong).
Ik denk dat het met onervarenheid en onzekerheid heeft te maken. Hij wilt het perfecte uiterlijk hebben zodat hij ermee kan opscheppen. Hij denkt dat hij met een meisje met het "perfecte" uiterlijk iedereen kan overtuigen dat hij geen grote loser is (zoals hij stiekem van zichzelf denkt).
Kijk, je moet gaan voor een meisje die je aantrekkelijk vindt. Ik vindt mijn vriendin heel mooi. Maar haar uiterlijk was niet het reden waarom ik voor haar ging.
wtf alsof je constant elkaars tanden afliktquote:Op zaterdag 9 april 2011 01:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij is 21. Ik ben 22.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent toch al in de 20? Hij is meer van mijn leeftijd, dacht ik.
Nee oke ehh...dat is zo natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wtf alsof je constant elkaars tanden aflikt
Stoort helemaal niet. Geloof mequote:Op zaterdag 9 april 2011 02:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee oke ehh...dat is zo natuurlijk.![]()
Hangt er mss ook een beetje vanaf of die tanden ver naar voren staan. Achja laat maar ook.
Oh, dan heb ik dat verkeerd opgeslagen in mijn geheugen.quote:
Te veel beugelbekkie gekeken vroeger. Daten en beugel, not done! Of zo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Stoort helemaal niet. Geloof me.
Maar wat je zegt klopt zoiezo niet helemaal.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik dat verkeerd opgeslagen in mijn geheugen.
Richard_prf, vroeger kreeg ik helemaal geen aandacht, of in ieder geval weinig. Door mijn tiks en door mijn onzekere uitstraling vanwege mijn kutverleden. Pas toen ik zekerder werd, begonnen de meisjes mij interessant te vinden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:19 schreef richard_prf het volgende:
K_W ik vind het hele uitstralings verhaal maar bullshit worden. Als ik een uiterlijk had zoals jij dan had ik ook genoeg aandacht gekregen van de dames zonder er iets voor te hoeven doen.
Volgens mij besef je niet dat je er zeer goed uitziet en dat dit de reden is dat chicks voor je in de rij staan.
Ik post een tijdje niet meer. het is 1 grote failure.
Klopt, tenzij je ook BDD had ontwikkeld om de een of andere reden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:19 schreef richard_prf het volgende:
Als ik een uiterlijk had zoals jij dan had ik ook genoeg aandacht gekregen van de dames zonder er iets voor te hoeven doen.
Omdat er een user is die knapper is dan jij?quote:Ik post een tijdje niet meer. het is 1 grote failure.
Amen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Richard_prf, vroeger kreeg ik helemaal geen aandacht, of in ieder geval weinig. Door mijn tiks en door mijn onzekere uitstraling vanwege mijn kutverleden. Pas toen ik zekerder werd, begonnen de meisjes mij interessant te vinden.
Ja maar dat kan niet he.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Als er nu een vrouwelijke user een foto plaatste, knapper dan ik ben, e
Nee, je instelling is de reden dat je geen meid krijgt, niet je uiterlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:19 schreef richard_prf het volgende:
K_W ik vind het hele uitstralings verhaal maar bullshit worden. Als ik een uiterlijk had zoals jij dan had ik ook genoeg aandacht gekregen van de dames zonder er iets voor te hoeven doen.
Volgens mij besef je niet dat je er zeer goed uitziet en dat dit de reden is dat chicks voor je in de rij staan.
Ik post een tijdje niet meer. het is 1 grote failure.
Har har.quote:
Amusant? Ik ben juist na het lezen van die pagina in bepaalde opzichten hem anders gaan benaderen. Maar dat is vooral in PMs denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:27 schreef Supersoep het volgende:
Verder vind ik het licht amusant dat je na het lezen van een wikipedia pagina over BDD weer ineens compleet tolerant naar Richard bent geworden; terwijl dat hem alleen maar versterkt in het posten van deze onzinnige dingen. Op elke pagina twee of drie keer.
Nu gaat hij weer 'weg' want dan krijgt hij misschien een lieve PM
Enough is enough.
ik twijfel inmiddeols of het wel echt BDD is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Har har.
Nee maar het moet even duidelijk worden hoe ridicuul die BDD gedachten van Rich zijn, en dat hij zo dus niet moet willen denken. Nu laat hij zichzelf zo denken, omdat hij niet inziet hoe ridicuul het is.
Want? Dit is classic BDD.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik twijfel inmiddeols of het wel echt BDD is.
Die benadering lijkt z'n vruchten inderdaad af te werpen. We zitten al in ronde 7 wat betreft hij en z'n ''ik stop maar weer met posten hoor!!!!''quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Amusant? Ik ben juist na het lezen van die pagina in bepaalde opzichten hem anders gaan benaderen. Maar dat is vooral in PMs denk ik.
Wat lul je nou, ik doe dat nog maar sinds enkele dagen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:40 schreef Supersoep het volgende:
[quote]Die benadering lijkt z'n vruchten inderdaad af te werpen. We zitten al in ronde 7 wat betreft hij en z'n ''ik stop maar weer met posten hoor!!!!''
Zoals ik eerder al zei: veel mensen met BDD laten een plastische ingreep uitvoeren, waarna zij even blij zijn met hun nieuwe uiterlijk, maar al snel weer iets vinden om over te obsederen en wat niet goed is.quote:Ik ben dat BDD gedoe enorm beu, vooral die hele term. Vergeet niet dat een paar weken geleden hij er tijdelijk van ''genezen'' was en hij vond zichzelf er ineens stukken beter uitzien. Kwam dat ook voor in die wikipedia pagina?
Omdat die jongen weerspiegelt hoe hij zichzelf ziet en zijn beeld van hoe de wereld omgaat met mensen zoals die jongen.quote:Verder betrekt hij het niet alleen op zijn uiterlijk, waar BDD voor staat, maar heeft hij ook duidelijke meningen over andermans uiterlijk, zoals die gamende kerel. Die kan ook nooit een relatie krijgen, volgens Richard.
BDD is een deel van hem, zijn manier van denken. Hij zal daar nooit helemaal vanaf komen.quote:Pas alsjeblieft op dat je niet op verpleegster-achtige wijze hem nu gaat vertroetelen met al dat ''ja maar je hebt BDD, het is niet jouw schuld, het is die BDD waar je vanaf moet.''
The mind bends and twists in order to deal with the horrors of reality. Sometimes it bends too much and snaps in two.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die benadering lijkt z'n vruchten inderdaad af te werpen. We zitten al in ronde 7 wat betreft hij en z'n ''ik stop maar weer met posten hoor!!!!''
Ik ben dat BDD gedoe enorm beu, vooral die hele term. Vergeet niet dat een paar weken geleden hij er tijdelijk van ''genezen'' was en hij vond zichzelf er ineens stukken beter uitzien. Kwam dat ook voor in die wikipedia pagina?
Verder betrekt hij het niet alleen op zijn uiterlijk, waar BDD voor staat, maar heeft hij ook duidelijke meningen over andermans uiterlijk, zoals die gamende kerel. Die kan ook nooit een relatie krijgen, volgens Richard.
Pas alsjeblieft op dat je niet op verpleegster-achtige wijze hem nu gaat vertroetelen met al dat ''ja maar je hebt BDD, het is niet jouw schuld, het is die BDD waar je vanaf moet.''
Het is op bepaalde momenten gewoon een complete idioot die eens moet inzien dat er belangrijkere dingen in het leven zijn. Hij is verdomme 27, heeft hij nu echt zo weinig meegemaakt dat zijn obsessie met relaties het enige is dat telt?
Geloof je, je kan als mens dingen meemaken waardoor je perspectief echt verandert en je weinig waarde meer hecht aan mogelijke perikelen met vrouwen.
Ja, maar goed, daar komt hij dan nog wel achter toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:45 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar genoeg over Richard. Is iedereen met mij eens dat Iwannabehigh's manier van denken over vrouwen en uiterlijk niet alleen kinderlijk is, maar ronduit achterlijk?
Drie dagen gezonder eten is niet hetzelfde als een plastische ingreep. Want dat eerste heeft geen centimeter effect op hoe je eruit ziet, wat een foto ook mag beweren in andere belichting, wellicht wel op hoe je je voelt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Zoals ik eerder al zei: veel mensen met BDD laten een plastische ingreep uitvoeren, waarna zij even blij zijn met hun nieuwe uiterlijk, maar al snel weer iets vinden om over te obsederen en wat niet goed is.
Nee, hij komt daar niet vanaf inderdaad, hij is z'n BDD. Die BDD bestaat niet, het is maar een losse term om zijn gedrag aan te tonen. Op zijn gedrag is hij dus streng aanspreekbaar mocht dat nu eens vervelend worden voor anderen. En dat punt hebben we denk ik wel bereikt.quote:BDD is een deel van hem, zijn manier van denken. Hij zal daar nooit helemaal vanaf komen.
Ik hoop het voor hem. Meeste mensen leren dat wel ergens in hun puberteit. Hij is loopt achter.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar goed, daar komt hij dan nog wel achter toch?
Oneens. Maar dat doet er ook niet toe, in zijn ogen was er iets verbeterd, en dat gaf hem tijdelijk een boost.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:48 schreef Supersoep het volgende:
Drie dagen gezonder eten is niet hetzelfde als een plastische ingreep. Want dat eerste heeft geen centimeter effect op hoe je eruit ziet, wat een foto ook mag beweren in andere belichting, wellicht wel op hoe je je voelt.
Als iemand anorexia heeft, ga je dan ook zeggen dat die persoon zich niet moet aanstellen en dat hij/zij helemaal niet dik is? Denk je dat dat aankomt?quote:Nee, hij komt daar niet vanaf inderdaad, hij is z'n BDD. Die BDD bestaat niet, het is maar een losse term om zijn geesteszieke gedrag aan te tonen. Op zijn gedrag is hij dus streng aanspreekbaar mocht dat nu eens vervelend worden voor anderen. En dat punt hebben we denk ik wel bereikt.
Je gedrag is in deze benadering alles. Zo is hij op alles streng aanspreekbaar. Een totalitaire manier van denken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:48 schreef Supersoep het volgende:
Nee, hij komt daar niet vanaf inderdaad, hij is z'n BDD. Die BDD bestaat niet, het is maar een losse term om zijn gedrag aan te tonen. Op zijn gedrag is hij dus streng aanspreekbaar mocht dat nu eens vervelend worden voor anderen. En dat punt hebben we denk ik wel bereikt.
Als hij niet verliefd wordt op meisjes met een minder uiterlijk kan hij daar verder ook niet veel aan doen. Ik ben benieuwd hoe je dat eigenlijk kunt veranderen? Lijkt mij dat je het vanzelf ontgroeit als je meer levenservaring opdoet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:49 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem. Meeste mensen leren dat wel ergens in hun puberteit. Hij loopt achter.
Simpel, op een dag wordt je verliefd op een meisje waarvoor het niet opgaat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als hij niet verliefd wordt op meisjes met een minder uiterlijk kan hij daar verder ook niet veel aan doen. Ik ben benieuwd hoe je dat eigenlijk kunt veranderen? Lijkt mij dat je het vanzelf ontgroeid als je meer levenservaring opdoet?
Staat dat vast? Wat als het niet gebeurt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Simpel, op een dag wordt je verliefd op een meisje waarvoor het niet opgaat.
Dat zou mij verbazen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Staat dat vast? Wat als het niet gebeurt?
Neuh, zo werkt het niet (perse). Ik denk ook niet dat het zo werkt bij vrouwen, maar bij mannen werkt het zeker niet zo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als hij niet verliefd wordt op meisjes met een minder uiterlijk kan hij daar verder ook niet veel aan doen. Ik ben benieuwd hoe je dat eigenlijk kunt veranderen? Lijkt mij dat je het vanzelf ontgroeid als je meer levenservaring opdoet?
Dan gaat hij een ongelukkige leven leiden, door alleen met zijn ego beslissen te nemen en niet met zijn hart.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Staat dat vast? Wat als het niet gebeurt?
Wat jij nu vaak lijkt te doen is onnodig de classificering van zijn gedrag naar hem toe slingeren, zo maak je dat hele BDD in een aparte entiteit alsof het een monster is dat over hem heen hangt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oneens. Maar dat doet er ook niet toe, in zijn ogen was er iets verbeterd, en dat gaf hem tijdelijk een boost.
[..]
Als iemand anorexia heeft, ga je dan ook zeggen dat die persoon zich niet moet aanstellen en dat hij/zij helemaal niet dik is? Denk je dat dat aankomt?
Geen enkele aanpak gaat werken. Wij kunnen niks voor hem via het internet doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat jij nu vaak lijkt te doen is onnodig de classificering van zijn gedrag naar hem toe slingeren, zo maak je dat hele BDD in een aparte entiteit alsof het een monster is dat over hem heen hangt.
In plaats van dat hij zich eens realiseert dat het puur zijn gedachtes zijn die fout zijn. Zijn eigen gedachtes, zoals ieder die heeft. Ik bedoel, je aanpak lijkt niet echt te werken, of wel?
Het gaat daarom voortdurend over de vraag wat objectief het geval is en wat inbeelding is. Dat probleem heeft iedereen. Alleen richard komt tot een onwaarschijnlijk negatieve conclusie. Zoals Straw zegt, weegt hij zijn eigen reaktie niet goed mee. Hij heeft zich jarenlang kansloos opgesteld. Dat is mss wel een gevolg van zijn ervaringen, maar jezelf kansloos opstellen heeft daarin ook een belangrijk aandeel in de malaise.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat jij nu vaak lijkt te doen is onnodig de classificering van zijn gedrag naar hem toe slingeren, zo maak je dat hele BDD in een aparte entiteit alsof het een monster is dat over hem heen hangt.
In plaats van dat hij zich eens realiseert dat het puur zijn gedachtes zijn die fout zijn. Zijn eigen gedachtes, zoals ieder die heeft. Ik bedoel, je aanpak lijkt niet echt te werken, of wel? Of nou ja, hij vindt het vast wel heerlijk. Hernieuwde sympathie want BDD is zo erg, dus weer een vollere PM-box.
In the meantime schieten we met hem in dit topic geen fuck op.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:30 schreef Staal het volgende:
Even volgen, al bespeur ik bij Deelnemer toch wel een beetje het Milagro-effect.
Weet je, ik kan ook gewoon PUB als favoriete subforum markeren om daar de alwetende uit te gaan hangen. Makkelijk scoren.quote:
En waarom zou dit niet kunnen? De laatste 3 jaar at ik slechts 1 maaltijd per dag en dan ook meestal pizza's , snacks en andere ongezonde dingen in combinatie met koffie/energie drankjes/flessen cola.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:40 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Die benadering lijkt z'n vruchten inderdaad af te werpen. We zitten al in ronde 7 wat betreft hij en z'n ''ik stop maar weer met posten hoor!!!!''
[quote]
Ik ben dat BDD gedoe enorm beu, vooral die hele term. Vergeet niet dat een paar weken geleden hij er tijdelijk van ''genezen'' was en hij vond zichzelf er ineens stukken beter uitzien. Kwam dat ook voor in die wikipedia pagina?
Zoals hij er daar uitziet lijkt het mij onmogelijk dat hij een vriendin krijgt inderdaad. Want hij ziet er ongezond vermagerd uit. Dit staat los van BDD. Je hebt toch geen stront in je ogen? Je ziet toch duidelijk dat die gast sterk vermagerd is met ingevallen oogkassen? Het lijkt mij zeer onaannemelijk dat hij in staat is een vriendin te krijgen.quote:Verder betrekt hij het niet alleen op zijn uiterlijk, waar BDD voor staat, maar heeft hij ook duidelijke meningen over andermans uiterlijk, zoals die gamende kerel. Die kan ook nooit een relatie krijgen, volgens Richard.
Zoals? Wat is er dan zoveel belangrijker? Je beseft volgens mij niet dat ik redelijk succesvol ben op andere gebieden. Zo ben ik al heel erg zelfstandig, heb ik een eigen woning,auto,opleiding, 3 jaar lang een vaste baan, financiële zekerheid.quote:Pas alsjeblieft op dat je niet op verpleegster-achtige wijze hem nu gaat vertroetelen met al dat ''ja maar je hebt BDD, het is niet jouw schuld, het is die BDD waar je vanaf moet.''
Het is op bepaalde momenten gewoon een complete idioot die eens moet inzien dat er belangrijkere dingen in het leven zijn. Hij is verdomme 27, heeft hij nu echt zo weinig meegemaakt dat zijn obsessie met relaties het enige is dat telt?
Ik heb helemaal niks meegemaakt, zoals je weet stelde me al kansloos op vanaf mijn 17de. Het enige wat ik deed was school - gamen - school - gamen vervolgend moed verzamelen om uit te gaan - in de spiegel,etalage mijn eigen reflectie zien en dan vervolgens weer alleen maar school en gamen.quote:Geloof je, je kan als mens dingen meemaken waardoor je perspectief echt verandert en je weinig waarde meer hecht aan mogelijke perikelen met vrouwen.
Nee hoor, ik denk op mijn manier mee. Ik gebruik alleen de gebruikelijke toevoegen niet, zoals formuleren in 'ik boodschappen' of anderszinds aangeven dat je maar een mening verkondigd. Als ik iets intyp kan het nooit meer dan mijn mening zijn, dat lijkt me evident. Maar ik formuleer mss veel te stellig. Maar ik kan me wel voorstellen dat je die indruk hebt. Ik denk niet dat ik alwetend ben, maar ik probeer wel verklaringen te bedenken over hoe het zit. Tevens heb ik soortgelijke issues en dat heeft me ertoe geleid veel over dingen na te denken. Ben ook een filosofisch ingesteld type. Daardoor verval ik wel in de rol waarin die je beschrijft.quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Weet je, ik kan ook gewoon PUB als favoriete subforum markeren om daar de alwetende uit te gaan hangen. Makkelijk scoren.
Dit idee heb ik wel een beetje bij jou.
Wat zou ik nog meer kunnen doen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 03:41 schreef Staal het volgende:
En ik vind je een heel vriendelijke user die ook echt mensen wel wilt helpen. Dus het is geen kritiek.
Alleen vind ik dat je op je lauweren rust.
Boeken lezen. In het park, op een balkon of in de tuin. Wat je ook doet, pak die interesse weer op. Je hebt kennelijk geen toffe tijd achter de rug maar leun niet teveel op je gemak. Zoek een uitdaging.quote:
Ha ha. Nog meer boeken lezen. Nee, dit forum is nieuw voor mij en heel leerzaam.quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:15 schreef Staal het volgende:
[..]
Boeken lezen. In het park, op een balkon of in de tuin. Wat je ook doet, pak die interesse weer op. Je hebt kennelijk geen toffe tijd achter de rug maar leun niet teveel op je gemak. Zoek een uitdaging.
Wat vind je leerzaam?quote:Op zaterdag 9 april 2011 04:17 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ha ha. Nog meer boeken lezen. Nee, dit forum is nieuw voor mij en heel leerzaam.
Meer een beeld wat er allemaal speelt onder mensen. Voor mij veel herkenbaars, maar irl kom ik deze mensen niet zo vaak tegen, of is het gesprek niet zo intiem. Hier kan ik met iedereen praten, allerlei barrières bestaan hier niet. Ik kan hier vaardigheden oefenen, zoals small-talk in SINGLES. Ga ik nog proberen. Verder leer ik over dingen die ik zelf heb gemist in mijn leven. In dit topic vind ik de gedachtewisseling de moeite waard en voel ik me al enigsinds verbonden met de mensen. Een meet zou ik leuk vinden. Ik heb ook een tijd in F&L gepost maar daar kwam ik zelden een nieuwe argument tegen. Maar R&P leeft.quote:
Ik merk het nu ook wel. Het meisje die mij leuk vind (ik haar niet hoor!) vond ik eerst wel ''lelijk''.. maar nu ik haar beter ken, en aardiger vind, vind ik haar een stuk mooier.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, omdat je nu nog kritisch bent.
Maar dan, in de toekomst, zou het je dus niet uitmaken. Als je maar gelukkig bent.
Wat ik te bieden heb? Mezelfquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:09 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
quote:
Heb je gelijk over Straw.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent toch al in de 20? Hij is meer van mijn leeftijd, dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |