SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:18 schreef knagsje het volgende:
Alex gevonden in amsterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Alex gevonden in amsterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Sharon is Jo helemaal zat en probeert haar te vermoordenquote:
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
neuhquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:19 schreef DeWalrus het volgende:
Bedoel je met ploftiet nou Maik voor zijn operatie?
Ze had het weer over die flugelneuker van d'r.quote:
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze had het weer over die flugelneuker van d'r.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:22 schreef knagsje het volgende:
fokkers waren Joanna zat......Of moSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:22 schreef knagsje het volgende:
fokkers waren Joanna zat......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Ja en meteen met de badjas van een andere vent met een andere kerel in d'r kruis ligt, en alleen maar over d'r fakking zere tieten kan lullen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
toch wel mooi, al die 1206 dagen die ze even afsluit met scheuren van hartjes
In d'r tieten man !!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:22 schreef rico80 het volgende:
Hoe kun je nou pijn in je hart hebben als je geen hart hebt maar vooral hard bent?
ik zit te wachten tot ie haar eens vol op der smoel pakt, die dag komt nogquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja en meteen met de badjas van een andere vent met een andere kerel in d'r kruis ligt, en alleen maar over d'r fakking zere tieten kan lullen.
Geheim 1: Aquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
Jo had nog 2 geheimen maar is gekozen voor slaapwandelen dus
Opblaastieten en een abortus?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
Dan zullen ze vast weer een nieuwe regel verzinnen: wie de minste stemmen heeft, blijftquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Betty Bitch gaat slaapwandelen vannacht en loopt de verkeerde slaapkamer in.
Door deze aktie heeft team roze aan het eind verloren.
Stemmen:
Gerard 50%
Sharon 40%
Maik 9%
Betty Bitch 1%
Nou ben benieuwd !! Kan het meer boeiend ... De baas koos voor slaapwandelenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
Vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef Blackprinces het volgende:
wacht ff wat doet geer in lau haar bed??
vertel? 2 geheimen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
liggenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef Blackprinces het volgende:
Hetzelfde wat Alex deed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef Blackprinces het volgende:
whehehehehequote:
Slaapkamer wissel voor de opdrachtquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef Blackprinces het volgende:
Teams moeten samen slapen, mogen niet in elkaars kamer komenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef Blackprinces het volgende:
ze moeten als team bij elkaar slapen..quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef Blackprinces het volgende:
oh okequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Team Roze moet in de Rode kamer slapen.
Oooooooo wie ligt eruit?? vast en zeker moniquequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oh oke
Heb sterren dansen op ijs gekeken met me kleine meid
ja daar heb ik niet op gewacht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Oooooooo wie ligt eruit?? vast en zeker monique
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat mormel kan werkelijk niet normaal praten zeg........
jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Seksuele voorlichting van ikke ikke ikke weetutfakkingksweerutju
ja, je hebt beter sex als je een lange relatie hebt blablaquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef knagsje het volgende:
of praat Jo wel uit ervaring????
[ link | afbeelding ]
waarom...........geen........spoiler........quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef knagsje het volgende:
[ link | afbeelding ]
hoe kom je aan mijn fotoquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef knagsje het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef knagsje het volgende:
[ link | afbeelding ]
omdat ze aandachtshoer is toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
waarom...........geen........spoiler........
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef knagsje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat ze denkt door juist zo te praten dat ze denkt dat ze denkt dat ik ik ik interresant ben of zo ..?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat mormel kan werkelijk niet normaal praten zeg........
hij zit er goed in de buurt samen met sherriequote:
Ikz et hem net aan en dat was letterlijk het eerste wat ik hoordequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij zit er goed in de buurt samen met sherrie
maar als walrus krijg je ze ook niet mee naar onderquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef DeWalrus het volgende:
Ploftiets tieten zijn niet hard, maar juist lekker zacht en waterproof. Zelfs op zee raak je der niet kwijt!
met een beetje beton aan haar nek wel hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef DeWalrus het volgende:
Ploftiets tieten zijn niet hard, maar juist lekker zacht en waterproof. Zelfs op zee raak je der niet kwijt!
als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
met een beetje beton aan haar nek wel hoor
Die blijven drijven ...quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef DeWalrus het volgende:
over niksquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
Ga even roken, gewoon een halve cos verder.
ik doe met je meequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
Ga even roken, gewoon een halve cos verder.
dus?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zeg nou niet bepaald altijd aardige dingen he.....
nou en, wat is dat nu voor kutsmoes ? wehehequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zeg nou niet bepaald altijd aardige dingen he.....
Waar is dat dan ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
Nog een kwartiertje om Pietje te PMen dat je naar de live show wilt!
Wil jij naar de liveshow van Secret Story? FOK! geeft kaarten weg!
en hopelijk heeft hij gelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
Sharon zou balen als ze genomineerd zou staan.
Gerard zegt maak je niet druk.
quote:
oke ff zoeken hoor.............kost wel 5000 euro voor mijn kluis dan he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nou en, wat is dat nu voor kutsmoes ? wehehe
Zie dat topic van het linkje.quote:
dat hoop ik wel vind sherrie coolquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ben bang dat sharon er wel bij zit.
Maar die red t wel
ja ik zoek haar ook al.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:45 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard ligt in Laura haar bed.
Het bed wat door gelegen is door die lijzige kut.
Zie en hoor haar nog steeds nergens, ligt ze sms weer horizontaal al een uur.
Gaat even in het topic kijken.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie dat topic van het linkje.
In Amsterdam, pal naast de Arena. Loopafstand van station en gratis parkeren onder het gebouw.
naast hmh ?????quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie dat topic van het linkje.
In Amsterdam, pal naast de Arena. Loopafstand van station en gratis parkeren onder het gebouw.
Nee helemaal niet maar ik wil horen dat ze weg isquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja ik zoek haar ook al.
Niet dat ze intressant is ofzo
zie je,je mist haar welquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja ik zoek haar ook al.
ArenA .... niet de Meer, meer Markquote:
Ik vermoed dat ze in het bed van Karim ligt...quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja ik zoek haar ook al.
neuh gebeurt niet, die gaat voor t geldquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:47 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet maar ik wil horen dat ze weg is
ja ik beken het gelijk....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ArenA .... niet de Meer, meer Mark
Volgens mij er niet naast, het is een groot gebouw van Endemolquote:
halloooooooooooooo ik zit lekker thuis aan de kersenbier hoorrrrrrrquote:
als ze mag liggen doet ze het vast welquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:49 schreef Candyfreak het volgende:
Ze moeten Laura als missie in een bak met spinnen liggen![]()
Wat heb je gevonden dan ? Dat je zwaait naar ons....quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:49 schreef knagsje het volgende:
[..]
halloooooooooooooo ik zit lekker thuis aan de kersenbier hoorrrrrrr
een foto van knagsje voor sjampoepelquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wat heb je gevonden dan ? Dat je zwaait naar ons....
kom er maar in ..................quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:50 schreef knagsje het volgende:
[..]
een foto van knagsje voor sjampoepel
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:50 schreef knagsje het volgende:
[..]
een foto van knagsje voor sjampoepel
Ik betaal wel, je hebt mijn kop nu ook kunnen bekijken , haal wel wat uit de bruidskluisquote:
welke ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Me kluis is leeg, ze hebben net me geheim geraden.
trust me haquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar wie zegt dat jij dat bent ? *ongelovige mo modus aanzet*
Knagsje, markvan en Annelies hebben zich bekend gemaakt, helemaal uit de anonimiteit. meer meer meerquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar wie zegt dat jij dat bent ? *ongelovige mo modus aanzet*
ik heb jou nog niet gezien ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Knagsje, markvan en Annelies hebben zich bekend gemaakt, helemaal uit de anonimiteit. meer meer meer
niet?? mijn foto heeft hier nu vaak genoeg gestaanquote:
komt ie dan he............quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef knagsje het volgende:
ik wil sjampoe ook wel zien hoor, om te beginnen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
niet?? mijn foto heeft hier nu vaak genoeg gestaan
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef knagsje het volgende:
ik wil sjampoe ook wel zien hoor, om te beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
ziennnnnnquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
komt ie dan he............
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Tering, kan je plaatje nog groterquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hint, trouwerijtopic.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Hij was er niet groter?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En terecht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
Flip geeft Jo de schuld dat ie geil van haar wordt/is
kakkebroekie...quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volg jij die bekstekkers, dan volg ik Gerard en Sharon wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
![]()
Flip geeft Jo de schuld dat ie geil van haar wordt/is
vond ze beetje typisch liggen daar, vandaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Volg jij die bekstekkers, dan volg ik Gerard en Sharon wel.
Kijken wie het het langst volhoud
Whahahahaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat google toch wel niet geeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
quote:
Hoezo, ze is toch niet roodharig?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:01 schreef knagsje het volgende:
hoe kan je nou geil worden van Jo????? niks is echt, gatver, en geen ziel ook brrrrrrrrrrrrrr
Nou heb wel meer gehoord dat ze haar lichaam mooi vinden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:01 schreef knagsje het volgende:
hoe kan je nou geil worden van Jo????? niks is echt, gatver, en geen ziel ook brrrrrrrrrrrrrr
nee sorriequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou heb wel meer gehoord dat ze haar lichaam mooi vinden.
Dus misschien voor een keertje ofzo?
getest even , maar geen geluid wel goed beeld!quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:01 schreef Kwaliteit het volgende:
hebben jullie geluid?
http://spixtv.nl/live.php
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:01 schreef Kwaliteit het volgende:
hebben jullie geluid?
http://spixtv.nl/live.php
Noop, geen geluidquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
getest even , maar geen geluid wel goed beeld!
Lol, weer een halve streamlock dus... Dat halfbakken gedoe steeds.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
getest even , maar geen geluid wel goed beeld!
quote:
Ging over door streaming van Kwaliteit van net 5.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, weer een halve streamlock dus... Dat halfbakken gedoe steeds.
quote:
waarom, vertel?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:04 schreef knagsje het volgende:
sanctie voor jo en flip, NUUUUUUUUUUUUUUUUU
nu valt ie wegquote:
zij wil samen met flip slapen..quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
waarom, vertel?
Ik volg die niet, volg de finalisten!
nee joh, een hak zetten meer niet. En weer op negeer gezet.quote:
Doen zou ik zeggen, genomineerd staan tegen over Gerard is zwaaien naar Joquote:
zeker wetenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:06 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Doen zou ik zeggen, genomineerd staan tegen over Gerard is zwaaien naar Jo
Staat zelfs in je huwelijks-topicquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik doel eigenlijk op de missers van de regie af en toe, maar hoe dan ook, ik ben erg blij met Kwaliteit! De tijd en alle moeite die hij er in steekt, alle lof.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ging over door streaming van Kwaliteit van net 5.
Heb daar wel een mooi figuurtjequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat zelfs in je huwelijks-topic
Jou kan ik wel op gaan zoeken karinquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik doel eigenlijk op de missers van de regie af en toe, maar hoe dan ook, ik ben erg blij met Kwaliteit! De tijd en alle moeite die hij er in steekt, alle lof.
Ow, wordt dus geen huwelijksnacht voor Mark en mijquote:
Nee da's waar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jou kan ik wel op gaan zoeken karinzover woon je niet weg
Mootie post hier zo even een foto van d'r tieten.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Mootie post hier zo even een foto van d'r tieten.
OMG dat ik daar vroeger tussenin woonde ....quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jou kan ik wel op gaan zoeken karinzover woon je niet weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |