quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef knagsje het volgende:
of praat Jo wel uit ervaring????
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat ze denkt door juist zo te praten dat ze denkt dat ze denkt dat ik ik ik interresant ben of zo ..?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat mormel kan werkelijk niet normaal praten zeg........
hij zit er goed in de buurt samen met sherriequote:
Ikz et hem net aan en dat was letterlijk het eerste wat ik hoordequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij zit er goed in de buurt samen met sherrie
maar als walrus krijg je ze ook niet mee naar onderquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef DeWalrus het volgende:
Ploftiets tieten zijn niet hard, maar juist lekker zacht en waterproof. Zelfs op zee raak je der niet kwijt!
met een beetje beton aan haar nek wel hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef DeWalrus het volgende:
Ploftiets tieten zijn niet hard, maar juist lekker zacht en waterproof. Zelfs op zee raak je der niet kwijt!
als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
met een beetje beton aan haar nek wel hoor
Die blijven drijven ...quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef DeWalrus het volgende:
over niksquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
Ga even roken, gewoon een halve cos verder.
ik doe met je meequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
Ga even roken, gewoon een halve cos verder.
dus?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zeg nou niet bepaald altijd aardige dingen he.....
nou en, wat is dat nu voor kutsmoes ? wehehequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:43 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik zeg nou niet bepaald altijd aardige dingen he.....
Waar is dat dan ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
Nog een kwartiertje om Pietje te PMen dat je naar de live show wilt!
Wil jij naar de liveshow van Secret Story? FOK! geeft kaarten weg!
en hopelijk heeft hij gelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
Sharon zou balen als ze genomineerd zou staan.
Gerard zegt maak je niet druk.
quote:
oke ff zoeken hoor.............kost wel 5000 euro voor mijn kluis dan he?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nou en, wat is dat nu voor kutsmoes ? wehehe
Zie dat topic van het linkje.quote:
dat hoop ik wel vind sherrie coolquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ben bang dat sharon er wel bij zit.
Maar die red t wel
ja ik zoek haar ook al.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:45 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard ligt in Laura haar bed.
Het bed wat door gelegen is door die lijzige kut.
Zie en hoor haar nog steeds nergens, ligt ze sms weer horizontaal al een uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |