quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef knagsje het volgende:
of praat Jo wel uit ervaring????
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat ze denkt door juist zo te praten dat ze denkt dat ze denkt dat ik ik ik interresant ben of zo ..?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat mormel kan werkelijk niet normaal praten zeg........
hij zit er goed in de buurt samen met sherriequote:
Ikz et hem net aan en dat was letterlijk het eerste wat ik hoordequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij zit er goed in de buurt samen met sherrie
maar als walrus krijg je ze ook niet mee naar onderquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef DeWalrus het volgende:
Ploftiets tieten zijn niet hard, maar juist lekker zacht en waterproof. Zelfs op zee raak je der niet kwijt!
met een beetje beton aan haar nek wel hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef DeWalrus het volgende:
Ploftiets tieten zijn niet hard, maar juist lekker zacht en waterproof. Zelfs op zee raak je der niet kwijt!
als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
met een beetje beton aan haar nek wel hoor
Die blijven drijven ...quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:38 schreef DeWalrus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |