Geheim 1: Aquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
Jo had nog 2 geheimen maar is gekozen voor slaapwandelen dus
Opblaastieten en een abortus?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
Dan zullen ze vast weer een nieuwe regel verzinnen: wie de minste stemmen heeft, blijftquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Betty Bitch gaat slaapwandelen vannacht en loopt de verkeerde slaapkamer in.
Door deze aktie heeft team roze aan het eind verloren.
Stemmen:
Gerard 50%
Sharon 40%
Maik 9%
Betty Bitch 1%
Nou ben benieuwd !! Kan het meer boeiend ... De baas koos voor slaapwandelenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
Vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef Blackprinces het volgende:
wacht ff wat doet geer in lau haar bed??
vertel? 2 geheimen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:26 schreef Blackprinces het volgende:
liggenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef Blackprinces het volgende:
Hetzelfde wat Alex deed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef Blackprinces het volgende:
whehehehehequote:
Slaapkamer wissel voor de opdrachtquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef Blackprinces het volgende:
Teams moeten samen slapen, mogen niet in elkaars kamer komenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef Blackprinces het volgende:
ze moeten als team bij elkaar slapen..quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef Blackprinces het volgende:
oh okequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Team Roze moet in de Rode kamer slapen.
Oooooooo wie ligt eruit?? vast en zeker moniquequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
oh oke
Heb sterren dansen op ijs gekeken met me kleine meid
ja daar heb ik niet op gewacht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Oooooooo wie ligt eruit?? vast en zeker monique
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |