Lol, weer een halve streamlock dus... Dat halfbakken gedoe steeds.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
getest even , maar geen geluid wel goed beeld!
quote:
Ging over door streaming van Kwaliteit van net 5.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, weer een halve streamlock dus... Dat halfbakken gedoe steeds.
quote:
waarom, vertel?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:04 schreef knagsje het volgende:
sanctie voor jo en flip, NUUUUUUUUUUUUUUUUU
nu valt ie wegquote:
zij wil samen met flip slapen..quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
waarom, vertel?
Ik volg die niet, volg de finalisten!
nee joh, een hak zetten meer niet. En weer op negeer gezet.quote:
Doen zou ik zeggen, genomineerd staan tegen over Gerard is zwaaien naar Joquote:
zeker wetenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:06 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Doen zou ik zeggen, genomineerd staan tegen over Gerard is zwaaien naar Jo
Staat zelfs in je huwelijks-topicquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
niet?? mijn foto heeft hier nu vaak genoeg gestaan
Ik doel eigenlijk op de missers van de regie af en toe, maar hoe dan ook, ik ben erg blij met Kwaliteit! De tijd en alle moeite die hij er in steekt, alle lof.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ging over door streaming van Kwaliteit van net 5.
Heb daar wel een mooi figuurtjequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Staat zelfs in je huwelijks-topic
Jou kan ik wel op gaan zoeken karinquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik doel eigenlijk op de missers van de regie af en toe, maar hoe dan ook, ik ben erg blij met Kwaliteit! De tijd en alle moeite die hij er in steekt, alle lof.
Ow, wordt dus geen huwelijksnacht voor Mark en mijquote:
Nee da's waar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jou kan ik wel op gaan zoeken karinzover woon je niet weg
Mootie post hier zo even een foto van d'r tieten.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Mootie post hier zo even een foto van d'r tieten.
OMG dat ik daar vroeger tussenin woonde ....quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jou kan ik wel op gaan zoeken karinzover woon je niet weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |