Jammer dat je net niet iets later was, dan kijkt ze ook nog of flip wel ziet wat ze doet.quote:
en niet de tijd om een normale tt te verzinnenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
Lapo en fipo gemacht![]()
![]()
![]()
![]()
en we gaan gewoon door
Dat kind zou onder behandeling moeten worden gesteld.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jammer dat je net niet iets later was, dan kijkt ze ook nog of flip wel ziet wat ze doet.
survival of the fittest... Tis niet anders hierquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[COS#994] Beppie en haar ontploffende tieten!!!
gaf antwoord op de vorige cos. "willen een nieuwe NUUUUU"quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
en niet de tijd om een normale tt te verzinnen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaf antwoord op de vorige cos. "willen een nieuwe NUUUUU"
nou hier is de nieuwe
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef Toverheks het volgende:
[COS#994] Beppie en haar ontploffende tieten!!!
ja er zijn grenzen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:16 schreef kaatje50 het volgende:
Mo wilde toch zo graag dicht bij Maik blijven, in deze laatste week.
Had ze beter hem even kunnen helpen met afwassen, waren ze lekker
samen geweest, maar nee, die muts gaat meters verder op de bank liggen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaf antwoord op de vorige cos. "willen een nieuwe NUUUUU"
nou hier is de nieuwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:18 schreef knagsje het volgende:
week van de angst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
week van de angst?Jonguhhh ik schrik me rot van flipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
week van de angst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
en ik maar zappen naar net 5quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze zijn weer lekker bezig daar..
[ afbeelding ]
2 x al, de eerste op d'r 17e.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
Aandachtsgeil en er nog trots op wezen dat je op die leeftijd al een borstcorrectie hebt gehad?
gisteren avond was het alleen upc en ziggoquote:
Ja, dat roep ik al weken!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat kind zou onder behandeling moeten worden gesteld.
Krijg je wel mee als je moeder daar zo mee bezig is denk ik, als alleen uiterlijk telt....quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
2 x al, de eerste op d'r 17e.
Al die operaties en botox en lipvulling is natuurlijk pure onzekerheid.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:23 schreef DeWalrus het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel wat opgewonden raak van de topictitel
wel met de 2 leukerdsquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
1 stream waar iets te zien valt, top regie!!!!
zijn wel de musquito's nuquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
1 stream waar iets te zien valt, top regie!!!!
Misschien heeft mamajo, ook wel alle nieuwe produkten op haar dochter lief uitgetestquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Krijg je wel mee als je moeder daar zo mee bezig is denk ik, als alleen uiterlijk telt....
Wat dan ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja oke maar dit is zo niks , alles wat maar enigzins belangrijk is buiten beeld houden.
Ben benieuwd of Laura dat ook wil.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik keek net het filmpje van alex in de studio; hij heeft het er wel voorover om 3 kwartier naar laura te rijden.. elke dag... STALKER!
Stream 4 geeft bij mij aan dat er een uitzending isquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:28 schreef Blackprinces het volgende:
Hoi hoi,
Jo volop aan het praten over dennis? Zie maar 1 stream....
Bij mij doet alleen stream 3 hetquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Stream 4 geeft bij mij aan dat er een uitzending is
Denk dat ze nog een paar uurtjes verder gaat wonenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:28 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Laura dat ook wil.
Op zeker nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:28 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Laura dat ook wil.
Ja, een live-uitzending, te volgen op net 5quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Stream 4 geeft bij mij aan dat er een uitzending is
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk dat ze nog een paar uurtjes verder gaat wonen
UPC wel hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, een live-uitzending, te volgen op net 5
Bij mij ook...quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Bij mij doet alleen stream 3 het
dus als je bij de laatste 3 zit dan mag je je kluis houden?quote:
Misschien gaat elke dag wel in de bosjes liggen met een camera en fotos van haar maken en een Laura altaar makenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik keek net het filmpje van alex in de studio; hij heeft het er wel voor over om 3 kwartier naar laura te rijden.. elke dag... STALKER!
Zal me nix verbazen als ie al begonnen is.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Misschien gaat elke dag wel in de bosjes liggen met zon camera en fotos van haar maken en een Laura altaar maken
Yep!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef snetje het volgende:
[..]
dus als je bij de laatste 3 zit dan mag je je kluis houden?
Zie het hem nog echt doen ook, er is echt iets mis met die gastquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Misschien gaat elke dag wel in de bosjes liggen met een camera en fotos van haar maken en een Laura altaar maken
Ik geloof dat Stef net ff bij sharon langskwam...quote:
We zitten hier naar spannende tv te kijken hoor, dus zoek ff de goeie zender en anders geen commentaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Opfukke met die streamlocks of opfukke met dit programma
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
We zitten hier naar spannende tv te kijken hoor, dus zoek ff de goeie zender en anders geen commentaar![]()
Wat doe je recalcitrant.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Opfukke met die streamlocks of opfukke met dit programma
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:34 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Mark is dat Stef op Flip zijn haar?
nee da's de geheime zender van Joquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:36 schreef MargrietV het volgende:
ik zie echt Stefke zitten recht boven Flip xijn oor
Die zal wel een lesje "Hoe ga ik Philp pakken" krijgenquote:
Heb net dat filmpje weer ff gezien.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef Blackprinces het volgende:
vond t een ranzige uitzending, en niet eens alleen omdat alex erin voorkwam
In welk team zit Stef?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:36 schreef MargrietV het volgende:
ik zie echt Stefke zitten recht boven Flip xijn oor
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven, commentaar op andere streamers te geven in de COS.
hey dokter kontebonker ben je er weer?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven, commentaar op andere streamers te geven in de COS.
was wel grappig, maar echt walgelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb net dat filmpje weer ff gezien.....
Ging weer gestrekt
Hou je asociaal persoonsgericht commentaar (mij: dokter kontebonker noemen) in de COS voor je dwaas en blijf netjes en ontopic, dan doe ik dat ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
hey dokter kontebonker ben je er weer?
Ik was dolblij dat ik er alleen naar hoefde te kijkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
was wel grappig, maar echt walgelijk
is dat wel met dubbel s dokter?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hou je associaal persoonsgericht commentaar (mij: dokter kontebonker noemen) in de COS voor je dwaas en blijf netjes en ontopic, dan doe ik dat ook.
Joh !!! Ik mag je welquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hou je associaal persoonsgericht commentaar (mij: dokter kontebonker noemen) in de COS voor je dwaas en blijf netjes en ontopic, dan doe ik dat ook.
vond het heel wat dat ze allemaal slok namenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik was dolblij dat ik er alleen naar hoefde te kijken
Normaal doen ze dat toch op zondag. Dagboek verslag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:45 schreef Blackprinces het volgende:
ze zijn allemaal bezig met weekverslag maken in de kamer geloof ik
Nee, dat mag niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
mag ik dan nu op zijn fontenelletje drukken?
dan zullen ze het over vanaaf moeten hebben ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Normaal doen ze dat toch op zondag. Dagboek verslag.
heeftquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef Noelle06 het volgende:
Maik en Mo bewust gescheiden slapen omdat Mo anti biotica heb
dus ze hebben geen 10 min nodigquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef Noelle06 het volgende:
Waarom heeft ze anti biotica moet ze ontkoold wordenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef Noelle06 het volgende:
heb m vanmiddag horen ratelen alsof ze leven ervan af hingquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef Candyfreak het volgende:
Een dag Gerard niet op de streams is een dag nog niet geleefd
Nee dagboekfilmpjes staan zaterdag altijd online! Dus vandaag zijn er veel opgenomen en nu nog een paar!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dan zullen ze het over vanaaf moeten hebben ofzo
Ik vraag me af waarom maar 1 stream t doet vandaar
ze vergeten alleen dat de pil de rest van de maand nog onveilig is en niet alleen die 5 dagenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef Noelle06 het volgende:
Blaasontsteking.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waarom heeft ze anti biotica moet ze ontkoold worden
Kijk dat is info waar we wat aan hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ze vergeten alleen dat de pil de rest van de maand nog onveilig is en niet alleen die 5 dagen
Daar heb ze Jo voor, die waarschuwde haar al.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ze vergeten alleen dat de pil de rest van de maand nog onveilig is en niet alleen die 5 dagen
Net alsof je de hele maand die bescherming nodig hebt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
Ik mag het hopenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:50 schreef Blackprinces het volgende:
ze denken dat de week van de angst erg gaat worden
Als we Jo toch niet haddenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Daar heb ze Jo voor, die waarschuwde haar al.
Die heeft de fout al eens gemaakt blijkbaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Daar heb ze Jo voor, die waarschuwde haar al.
Inderdaad en voor laura heel de dag op zijn zonder middag tukkie is al engquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik mag het hopenLaat ze maar eens wat doen.
De verveling slaat met de dag meer toe daar.
ze IS een foutquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft de fout al eens gemaakt blijkbaar
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft de fout al eens gemaakt blijkbaar
14 december sjééquote:
Dan kan je niet plassen en komt het water uit je ogen.quote:
Dan kun je er beter een gootsteen ontstopper bij gebruiken i.p.v. Maik het erin laten pompenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:55 schreef Uberchica het volgende:
[..]
Dan kan je niet plassen en komt het water uit je ogen.
Ja ik kan het ook maar moeilijk verstaan met dat gemompel en die vage zinnen van haar...quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef Lady-night het volgende:
Ik dacht dat ze het niet meer over Dennis mocht hebben?
Raar mens die Joannaquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
O, ze heeft weer hartpijn. Op de hartjes heeft ze hem geschreven, hoe leuk ze het heeft gehad, dat ze hem en zijn familie alle geluk wenst...
Ik neem aan dat ze het over diezelfde gast heeft die ze eerder vandaag nog 'tyfushond die flugelssletjes neukt' noemde?
dat jij haar kan ontcijferen joh....ik heb er moeite mee hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
O, ze heeft weer hartpijn. Op de hartjes heeft ze hem geschreven, hoe leuk ze het heeft gehad, dat ze hem en zijn familie alle geluk wenst...
Ik neem aan dat ze het over diezelfde gast heeft die ze eerder vandaag nog 'tyfushond die flugelssletjes neukt' noemde?
Net zoals die hartjes, verknipt.quote:
Vers koppie thee doet wonderenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat jij haar kan ontcijferen joh....ik heb er moeite mee hoor.
Zou Philip een worst zijn, ze zwaait die tieten min of meer in zijn gezichtquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:57 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook maar moeilijk verstaan met dat gemompel en die vage zinnen van haar...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou Philip een worst zijn, ze zwaait die tieten min of meer in zijn gezicht
quote:
goeiekoop, zomaar een cupmaatje erbij zonder meneer beekmanquote:
Dus zo komt Flip aan die mooie blauwe ogenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou Philip een worst zijn, ze zwaait die tieten min of meer in zijn gezicht
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus zo komt Flip aan die mooie blauwe ogen
Ligt aan de periode, vlak voor de stopweek is het geen punt, stopweek doen en dan gewoon een nieuwe strip beginnen, in de eerste twee weken dan is het een groter probleem en moet je de rest van de strip voor de zekerheid condooms gebruiken toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
1206 dagen... zolang ik voor hem gezorgd hebt...
he ja..... dan mot ze aan de borstverkleiningquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:00 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
hoop dat ze nek pijn krijgt van die dingen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef Soury het volgende:
Arme Flip die ook last van zwellingen heeft
[..]
geen idee gebruik geen pilquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ligt aan de periode, vlak voor de stopweek is het geen punt, stopweek doen en dan gewoon een nieuwe strip beginnen, in de eerste twee weken dan is het een groter probleem en moet je de rest van de strip voor de zekerheid condooms gebruiken toch?
[..]
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef Blackprinces het volgende:
envelop vol ervaring envelop vol positieve dingen?
Ik geef t op met dat mens, ik pak drank
Hmm, snapt ze zichzelf wel...?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
O, ze heeft weer hartpijn. Op de hartjes heeft ze geschreven, hoe leuk ze het heeft gehad, dat ze hem en zijn familie alle geluk wenst...
denk je dat mootje dat weet ??quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ligt aan de periode, vlak voor de stopweek is het geen punt, stopweek doen en dan gewoon een nieuwe strip beginnen, in de eerste twee weken dan is het een groter probleem en moet je de rest van de strip voor de zekerheid condooms gebruiken toch?
Aandacht.quote:
dat mens ìs zelf zo lui,als je ze dood schiet,valt ze pas drie dagen later neerquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Inderdaad en voor laura heel de dag op zijn zonder middag tukkie is al eng
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:03 schreef iBenny het volgende:
Ze zijn nu al van plan om naar bed te gaan?
ja hoor daar is trollieeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:04 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dat mens ìs zelf zo lui,als je ze dood schiet,valt ze pas drie dagen later neer
Nou dan stel ik voor om er wat drank in te gooien en vannacht wat slangen binnen te laten (let wel bij het bed van Lau)quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:03 schreef iBenny het volgende:
Ze zijn nu al van plan om naar bed te gaan?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
ja hoor daar is trollieeeeeeeeeeeeeee
pas op he, daar ligt geer vannacht in!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:05 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nou dan stel ik voor om er wat drank in te gooien en vannacht wat slangen binnen te laten (let wel bij het bed van Lau)
Haquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:04 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dat mens ìs zelf zo lui,als je ze dood schiet,valt ze pas drie dagen later neer
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah tof... die is nu dus de rijkste bewoner
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef Blackprinces het volgende:
ze gaat dus de envelop in de hens steken
nah....daar gaat t secret story huis
Aandacht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef Noelle06 het volgende:
Jo gaat het in de fik steken, eerst advies vragen aan Sharon en dan alsnog verbranden.
Envelop met hartjes voor haar ex met alleen maar positieve dingen.quote:
Getver ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef danilel het volgende:
[..]
kan weer een hele daily over gemaakt worden.
grrrrr
Dom dom domquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Envelop met hartjes voor haar ex met alleen maar positieve dingen.
Ideetje voor Jurien om volgende week te dragen?quote:
Wat zou jij doenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef Blackprinces het volgende:
Oh nu is t alweer scheuren
Mens kan ook geen keus maken he
Om te beginnen geen hartjes uitknippen.quote:
Buddha, de naam van dr bulldogquote:
ten eerste het al niet zo belachelijk doenquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:10 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Buddha, de naam van dr bulldog
Moet toegeven, beest ziet er leuk uit, maar is absoluut niet mijn type hond
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Om te beginnen geen hartjes uitknippen.
Johanna was al in de daily hoor, is al lang thuis.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef Noelle06 het volgende:
Waar is die lijzige kut eigenlijk?
Nog niet gezien of gehoord laatste uur.
Zit vast al in het vliegtuig naar Nederland, zeg me dat het waar is
Zelfs Sharon moet meehelpen scheuren.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:10 schreef danilel het volgende:
Flip gaat mee kapotscheuren, is het zijn verloren liefde????
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:13 schreef danilel het volgende:
mensen ben dr vantussen![]()
![]()
Fijne avond en cos ze
![]()
Fijne avond en cos ze
![]()
Fijne avond en cos ze
Wil het graag zeggen maar dan zou ik liegen, dus jammer ze is nog ergens daar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:11 schreef Noelle06 het volgende:
Waar is die lijzige kut eigenlijk?
Nog niet gezien of gehoord laatste uur.
Zit vast al in het vliegtuig naar Nederland, zeg me dat het waar is
quote:
Nee Laura, die sufkut.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:12 schreef danilel het volgende:
[..]
Johanna was al in de daily hoor, is al lang thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |