geen idee gebruik geen pilquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ligt aan de periode, vlak voor de stopweek is het geen punt, stopweek doen en dan gewoon een nieuwe strip beginnen, in de eerste twee weken dan is het een groter probleem en moet je de rest van de strip voor de zekerheid condooms gebruiken toch?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus zo komt Flip aan die mooie blauwe ogen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:02 schreef Blackprinces het volgende:
envelop vol ervaring envelop vol positieve dingen?
Ik geef t op met dat mens, ik pak drank
Hmm, snapt ze zichzelf wel...?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
O, ze heeft weer hartpijn. Op de hartjes heeft ze geschreven, hoe leuk ze het heeft gehad, dat ze hem en zijn familie alle geluk wenst...
Ik neem aan dat ze het over diezelfde gast heeft die ze eerder vandaag nog 'tyfushond die flugelssletjes neukt' noemde?
denk je dat mootje dat weet ??quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ligt aan de periode, vlak voor de stopweek is het geen punt, stopweek doen en dan gewoon een nieuwe strip beginnen, in de eerste twee weken dan is het een groter probleem en moet je de rest van de strip voor de zekerheid condooms gebruiken toch?
Aandacht.quote:
dat mens ìs zelf zo lui,als je ze dood schiet,valt ze pas drie dagen later neerquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:52 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Inderdaad en voor laura heel de dag op zijn zonder middag tukkie is al eng
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:03 schreef iBenny het volgende:
Ze zijn nu al van plan om naar bed te gaan?
ja hoor daar is trollieeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 8 april 2011 23:04 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dat mens ìs zelf zo lui,als je ze dood schiet,valt ze pas drie dagen later neer
Nou dan stel ik voor om er wat drank in te gooien en vannacht wat slangen binnen te laten (let wel bij het bed van Lau)quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:03 schreef iBenny het volgende:
Ze zijn nu al van plan om naar bed te gaan?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
ja hoor daar is trollieeeeeeeeeeeeeee
pas op he, daar ligt geer vannacht in!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:05 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Nou dan stel ik voor om er wat drank in te gooien en vannacht wat slangen binnen te laten (let wel bij het bed van Lau)
Haquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:04 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dat mens ìs zelf zo lui,als je ze dood schiet,valt ze pas drie dagen later neer
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah tof... die is nu dus de rijkste bewoner
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef Blackprinces het volgende:
ze gaat dus de envelop in de hens steken
nah....daar gaat t secret story huis
Aandacht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:07 schreef Noelle06 het volgende:
Jo gaat het in de fik steken, eerst advies vragen aan Sharon en dan alsnog verbranden.
Envelop met hartjes voor haar ex met alleen maar positieve dingen.quote:
Getver ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:08 schreef danilel het volgende:
[..]
kan weer een hele daily over gemaakt worden.
grrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |