Inderdaad en voor laura heel de dag op zijn zonder middag tukkie is al engquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik mag het hopenLaat ze maar eens wat doen.
De verveling slaat met de dag meer toe daar.
ze IS een foutquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft de fout al eens gemaakt blijkbaar
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft de fout al eens gemaakt blijkbaar
14 december sjééquote:
Dan kan je niet plassen en komt het water uit je ogen.quote:
Dan kun je er beter een gootsteen ontstopper bij gebruiken i.p.v. Maik het erin laten pompenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:55 schreef Uberchica het volgende:
[..]
Dan kan je niet plassen en komt het water uit je ogen.
Ja ik kan het ook maar moeilijk verstaan met dat gemompel en die vage zinnen van haar...quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef Lady-night het volgende:
Ik dacht dat ze het niet meer over Dennis mocht hebben?
Raar mens die Joannaquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
O, ze heeft weer hartpijn. Op de hartjes heeft ze hem geschreven, hoe leuk ze het heeft gehad, dat ze hem en zijn familie alle geluk wenst...
Ik neem aan dat ze het over diezelfde gast heeft die ze eerder vandaag nog 'tyfushond die flugelssletjes neukt' noemde?
dat jij haar kan ontcijferen joh....ik heb er moeite mee hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:57 schreef PoezeligDing het volgende:
O, ze heeft weer hartpijn. Op de hartjes heeft ze hem geschreven, hoe leuk ze het heeft gehad, dat ze hem en zijn familie alle geluk wenst...
Ik neem aan dat ze het over diezelfde gast heeft die ze eerder vandaag nog 'tyfushond die flugelssletjes neukt' noemde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |