Normaal doen ze dat toch op zondag. Dagboek verslag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:45 schreef Blackprinces het volgende:
ze zijn allemaal bezig met weekverslag maken in de kamer geloof ik
Nee, dat mag niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
mag ik dan nu op zijn fontenelletje drukken?
dan zullen ze het over vanaaf moeten hebben ofzoquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Normaal doen ze dat toch op zondag. Dagboek verslag.
heeftquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef Noelle06 het volgende:
Maik en Mo bewust gescheiden slapen omdat Mo anti biotica heb
dus ze hebben geen 10 min nodigquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef Noelle06 het volgende:
Waarom heeft ze anti biotica moet ze ontkoold wordenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef Noelle06 het volgende:
heb m vanmiddag horen ratelen alsof ze leven ervan af hingquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:48 schreef Candyfreak het volgende:
Een dag Gerard niet op de streams is een dag nog niet geleefd
Nee dagboekfilmpjes staan zaterdag altijd online! Dus vandaag zijn er veel opgenomen en nu nog een paar!quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dan zullen ze het over vanaaf moeten hebben ofzo
Ik vraag me af waarom maar 1 stream t doet vandaar
ze vergeten alleen dat de pil de rest van de maand nog onveilig is en niet alleen die 5 dagenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:47 schreef Noelle06 het volgende:
Blaasontsteking.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waarom heeft ze anti biotica moet ze ontkoold worden
Kijk dat is info waar we wat aan hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ze vergeten alleen dat de pil de rest van de maand nog onveilig is en niet alleen die 5 dagen
Daar heb ze Jo voor, die waarschuwde haar al.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ze vergeten alleen dat de pil de rest van de maand nog onveilig is en niet alleen die 5 dagen
Net alsof je de hele maand die bescherming nodig hebt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
Ik mag het hopenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:50 schreef Blackprinces het volgende:
ze denken dat de week van de angst erg gaat worden
Als we Jo toch niet haddenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Daar heb ze Jo voor, die waarschuwde haar al.
Die heeft de fout al eens gemaakt blijkbaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Daar heb ze Jo voor, die waarschuwde haar al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |