Die zal wel een lesje "Hoe ga ik Philp pakken" krijgenquote:
Heb net dat filmpje weer ff gezien.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef Blackprinces het volgende:
vond t een ranzige uitzending, en niet eens alleen omdat alex erin voorkwam
In welk team zit Stef?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:36 schreef MargrietV het volgende:
ik zie echt Stefke zitten recht boven Flip xijn oor
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven, commentaar op andere streamers te geven in de COS.
hey dokter kontebonker ben je er weer?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:39 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven, commentaar op andere streamers te geven in de COS.
was wel grappig, maar echt walgelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:38 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb net dat filmpje weer ff gezien.....
Ging weer gestrekt
Hou je asociaal persoonsgericht commentaar (mij: dokter kontebonker noemen) in de COS voor je dwaas en blijf netjes en ontopic, dan doe ik dat ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:40 schreef knagsje het volgende:
[..]
hey dokter kontebonker ben je er weer?
Ik was dolblij dat ik er alleen naar hoefde te kijkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
was wel grappig, maar echt walgelijk
is dat wel met dubbel s dokter?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hou je associaal persoonsgericht commentaar (mij: dokter kontebonker noemen) in de COS voor je dwaas en blijf netjes en ontopic, dan doe ik dat ook.
Joh !!! Ik mag je welquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hou je associaal persoonsgericht commentaar (mij: dokter kontebonker noemen) in de COS voor je dwaas en blijf netjes en ontopic, dan doe ik dat ook.
vond het heel wat dat ze allemaal slok namenquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik was dolblij dat ik er alleen naar hoefde te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |