Tess d'r bed staat vlak bij de deur en ze kan dus bij de deurkruk. Ik heb 'm al omgegooid en ze heeft nu weer door hoe ze de deur open krijgt. Hij staat nu op de knip maar dan kan ze nog om het hoekje kijken de gang in.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:23 schreef miss_sly het volgende:
ow, haha, dat kan onze kabouter nog nieten er is niet echt iets waardoor ze er wel bij zou kunnen.
Dat weet ik wel, maar het is hún kind en hún zwangerschap. Het is ook voor mezelf belangrijk er zo naar te kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:15 schreef Asyniur het volgende:
Sorbo, spannend hoor! en wil jij je rol in dat proces niet zo bagatelliseren?
Je bent cruciaal in dat proces dus je kunt het niet afdoen als een klein deel. Zonder jou gebeurt er niks...
Ik vind van niet...quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:00 schreef miss_sly het volgende:
Sorbootje, ik snap helemaal wat je bedoelt. En ook dat je geen eigen topic zou willen aanmaken. En ook al is het dan niet ontopic, ik vind dat we voor dit specifieke geval maar een uitzondering moeten maken en je gewoon met je verhaal mee moet kunnen groeien met de topics waarin je post, zoals dreumes, peuter, kleuter, etc.
En wat knap van Isabeau
Dat hebben wij ook wel eens, maar even nadenken hoe wat dat oplossen...quote:Op zondag 10 april 2011 10:34 schreef Ca.ra het volgende:
In theorie ben ik het met je eens Asy, maar Thomas blijkbaar niet.
Die begint nu te brullen zodra zijn bordje in zicht komt (terwijl hij dan daarvoor aan het dreinen was om eten) en vanaf dat moment weigert hij gewoon een hap te nemen. Of hij probeert 1 hap die hij na 2 seconden uitspuugt. Een beetje normaal eten is er dan voor ons ook niet meer bij, als er naast je eentje met een rooie kop gillend een banaan probeert na te doen, of half uit zijn stoel gaat hangen...
Sorry, zo heb ik het helemaal niet bedoeld. Echt niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En ik vind de opmerking dat hier de mensen zitten die meeleven ook eig niet echt aardig of recht doen richting al die niet-dreumesmoeders die met dit verhaal meeleven/meegeleefd hebben in het 'hoe gaat het nu met-topic'...
Ik heb eerlijk geen idee, maar in mijn beleving is dat pas tegen de tijd dat ze naar de kleuterschool gingenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:46 schreef Nijna het volgende:
Bar, zo vroeg is het toch niet voor waterpokken 20 mnd...?
quote:
Wauw! Daar kan ik me gelukkig nog helemaal niets bij voorstellenquote:Op zondag 10 april 2011 14:44 schreef MamaPurk het volgende:
Mijlpaal: Jaël is vanmorgen voor het eerst helemaal alleen van de trap naar beneden gegaan!
Mja, alles op z'n tijd, héquote:Op zondag 10 april 2011 19:53 schreef ymme het volgende:
Mart begrijpt ook echt heel veel.
Kusjes, knuffels, waar is? Dan wijst hij (niet altijd hoor hihi) die gene aan.
Pak eens je beker. Zullen we samen in de prullenbak gooien. Gillen en huilen als ik zeg dat iets niet magDus het begrijpen gaat goed. Nu nog praten.
Het is ook zielig als hij valt en zich bezeert toch!? Dus je kiest tussen zieilg of zielig, ik vind je beschermende keuze in deze niet raar hoor. En dat eerste woordje, tja Jaël haar eerste woordje was Lilo, onze poes, die was schijnbaar belangrijker voor haar dan papa en mama...quote:Op zondag 10 april 2011 20:18 schreef leonieke het volgende:
Mja, klimmen mag Thomas echt gewoon niet zolang de trap niet in orde is. Ik durf hem ook niet op iets anders laten klimmen uit schrik dat hij het ook op de trap zou doen. Wel een beetje zielig natuurlijk voor hem, but safety first!
Maar ik hou er maar weer over op. Ik voel me altijd bezwaard als ik zo'n dingen post omdat ik het te stoeferig vind. Weet eigenlijk ook niet waarom ik over die DICH begon
Scheelt het misschien als hij het zelf mag doen? We hebben met Linde eens een mega-gevecht gehad om die troep binnen te krijgen. Toen lag het gevulde spuitje eens op tafel, klaar om te geven en ze pakte het zelf en zoog het zo leeg. We stonden allebei met open mond te kijken. Toen ging dus vooral om het zelf willen doen in plaats van om de viesheid van de ab.quote:Op zondag 10 april 2011 21:02 schreef Aoraki het volgende:
Stiemie, dat klinkt alsof het de goede kant op gaat met je meisje! (heb jij toch de langste adem?)
BE, leuke foto's
De antibiotica geven is een regelrechte ramp, ik heb me nog NOOIT zo rot gevoeld tijdens het moederschap. Het is gewoon bijna kindermishandeling om het erin te krijgen. Ik ga morgen toch aan de huisarts vragen of er echt geen ander optie is. Ik heb het nu onderhand door alles gemengd, maar hij eet momenteel zooo slecht, dat hij eigenlijk niks eet en zeer weinig drinkt. Dus als ik zijn drankje met AB heb gespiked, laat hij het meteen staan. Bovendien moeten we er voor zorgen dat hij alles binnenkrijgt. Dus met een injectiespuit rechtstreeks in zijn mond, en vervolgens er voor zorgen dat hij het niet kan uitspugen. Wat een regelrechte ellende.... Ik dacht dat het gevecht met de puffer al ellendig was, maar dit slaat echt alles![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |