Naja, toch maar even een rondje dan. het is altijd tof om iets over je mini te horen

Thirza, briljant die pluimstaartjes

Als ik een dochter zou hebben zou ik het echt ook zo doen... En wat een gaaf glijkbaantje zeg, dat zou hier ook nog wel passen...
Marinde!

Ik kan mezelf al weer niet meer voorstellen dat ik ook ooit zo'n klein prulleke in m'n armen had. Wat een rijkdom he?
BJ wat is ze al groot

Gelukkig blijft die pretlach van d'r, ze ziet er altijd uit alsof ze zoveel lol in het leven heeft...

Leuke foto Noortje, ook alweer 1 jaar zeg... Wat gaat het hard allemaal...
Mart wat ben je toch al een grote kerel geworden... Volgt ie nu de bovenste lijn ymme?
Leia en Floris een stelletje...

Ziet er goed uit dames!
Huup, inderdaad heel andere gezichtjes, maar toch ook weer hetzelfde. Mooi duo hoor. En wat is je maxi al groot zeg. Al een hele dame zo...
Mc Laura, wat een geweldige pretletter heb je daar

En die fleurige kleren, ik hou d'r van!
Och Be, dat zijn alweer hele kerels geworden

Maar soms dan toch ook weer helemaal kind als ze net een chocokoekje ophebben en helemaal afgedraait zijn...

Wolf en Niels!

Ik vind het tof hoor dat zwart/wit zo

Al zijn ze in kleur natuurlijk ook niet mis, mooie mannen. En ik hou van tuinbroeken!
Sorbootje, weet je echt heel heel heel heel heel heel erg zeker dat ik d'r niet mag komen halen?

Ik weet niet wat het is in d'r snoet, maar zowel Martijn als ik zijn helemaal weg van d'r...

Och Vick, jouw pracht! Wat heb je toch ook mooie meiden daar! Daar ga jij nog heel wat mee te stellen krijgen als ze in de leeftijd komen dat jongens meisjes gaan zien

Wow Kim, wat heeft ze lang haar!! Nooit problemen met kammen enzo?
Wheheh, Harrie zo wijs en bedachtzaam...
Minke

, je ziet de lamlendigheid eraan af ja...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?