Nu je het zegt die neusjes lijken wel erg op elkaar!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:30 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk om je meiden weer te zien, MP!Hebben ze nou hetzelfde neusje?
Is goed, wanneer kan ik d'r komen halen?quote:Op woensdag 6 april 2011 09:57 schreef Sorbootje het volgende:
Nog liefhebbers voor een kleine, brutale aap?
[ afbeelding ]
Ze heeft van de buurman van mijn schoonouders een knuffelhondje gekregen. De man is een beetje maf, maar wel heel lief. Nu wilde ik een bedankkaartje namens Isabeau sturen, maar ze wilde het hondje niet eens vasthouden. Een betere foto dan dit zat er niet in!
tssk, ik had d'r kamertje al bijna klaar... Beloven beloven en niets doen...quote:Op woensdag 6 april 2011 11:54 schreef Sorbootje het volgende:
Op die op één na laatste foto lijkt ze zo groot!! En 't knipje staat leuk!
En het was maar een grapje, ik denk dat ik Isabeau toch zelf ga houden. Ze is best lief
BJ, waren de geiten weer een beetje rustig? Want ik was er laatst met de oudste met een vriendje en zn mama. En die beesten waren zo onstuimig dat ze onze kroost gewoon ondersteboven renden. Ook de ezeltjes waren aan het rennen. En op de savanne de giraffen en een gnoe erachteraan...quote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
waauuwww Nienna, wat is Marinde een mooooooi klein ukje!!![]()
Tirza! jij knappe blonde deerne... en wat lieffff in die hondenmand..![]()
Minke, jij bent ook zo'n heerlijk vrolijke dametje, volgens mij heb je een heerlijke dag bij oma gehad...![]()
Sorboo; je mooie meid spat weer van mijn scherm af![]()
wij zijn heerlijk weer eens in de dierentuin geweest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en vanavond in de tuin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekker dagje zo
| Forum Opties | |