Dilemma!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jamaar.... Ik heb een shirt aan met allemaal streepjes, zit rose en blauw in......
Ja prachtigquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:31 schreef Lauzer het volgende:
Ha daar ben ik weer. Heeft Karim nou zitten spauwen op tafel vandaag? Wat een genante vertoning.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef Reksie1981 het volgende:
Kijk je strak aan
Maar jij moet gaan
En
Ik kan niet alleen zijn {Ik kan niet alleen zijn}
Nee, ik wil niet alleen zijn {k wil niet alleen zijn}
NEE Ik GA NIET SCHREEUWEN JOANNA
(lau afscheid van Alex)
Alles wat ik wil {oehoehoe}
Alles wat ik wil, is iemand die me ziet
Op Herr Flipp na iedereen, geloof ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:31 schreef Lauzer het volgende:
Ha daar ben ik weer. Heeft Karim nou zitten spauwen op tafel vandaag? Wat een genante vertoning.
En Mo ook niet toch? Jo had het zwaar zeg hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:33 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Op Herr Flipp na iedereen, geloof ik
quote:
gecancelled wegens gebrek aan belangstellingquote:
Hij is eng. Er is totaal geen emotie te zien in zijn ogen. Ze staan altijd hetzelfde. Ik snap niet wat al die bakvissen in hem zienquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is eng heb groot op UPC Flip in beeld hij kijkt scheel met die kikkerogen van hem
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
gecancelled wegens gebrek aan belangstelling
Ik ben ook voor de The Screamers en idd als Mo niet genomineerd wordt is dit de eerste kans voor haar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies! Ik ben voor The Screamers want Mo moet er uit, asap.![]()
heb je stiekem prins W.A. veranderd?????quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is eng heb groot op UPC Flip in beeld hij kijkt scheel met die kikkerogen van hem
Nou succes met werk zoeken! Vooral niet reageren op onze vacaturesquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef Reksie1981 het volgende:
SST_Alexander SST Alexander
@
@xMeeees Eerst even familie en vrienden zien. En daarna een baan zoeken. #sstnl
44 minutes ago Favorite Retweet Reply
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
gecancelled wegens gebrek aan belangstelling
De Eftelingquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef Reksie1981 het volgende:
@
@xMeeees Eerst even familie en vrienden zien. En daarna een baan zoeken. #sstnl
44 minutes ago Favorite Retweet Reply
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef pullup het volgende:
In ieder geval zien die Portugese diepvries pizzas er net zo onsmakelijk uit als de Nederlandse
Net op twitter heeft hij volgens ij alleen maar gezegd dat hij en Laura in love zijn ongeveer 20 keer..quote:
nieuwe dansfilmquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
De Eftelingbij atraktie het hinnekende paard
Wat dacht je van homoclub de bruine ster?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zat echt huh wat is ie eng zo groot ( 112 cm beeld) dus zapte gelijk ff weg anders kan ik niet slapen hequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef danilel het volgende:
[..]
heb je stiekem prins W.A. veranderd?????
Opluchtingquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef pullup het volgende:
In ieder geval zien die Portugese diepvries pizzas er net zo onsmakelijk uit als de Nederlandse
Misschien kan hij ook in musicals gaan spelen als ridderquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Precies.... Krijg de zenuwen van Mootje, steeds als er een gesprek is komt dat geluid ertussen, die STEM van dat mens....quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben ook voor de The Screamers en idd als Mo niet genomineerd wordt is dit de eerste kans voor haar.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Wat dacht je van homoclub de bruine ster?
daar zit het geld voor zequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef sjaakspark het volgende:
man O man wat zijn die camera mensen dol op Joanna.
en ik dacht aan je onderschriftquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zat echt huh wat is ie eng zo groot ( 112 cm beeld) dus zapte gelijk ff weg anders kan ik niet slapen he
Nou die raggen hem er zo in hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil ik die leuke leernichten niet aan doen
Ja dat! en haar wensen/eisen omdat ze nog even bij Maik wil zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies.... Krijg de zenuwen van Mootje, steeds als er een gesprek is komt dat geluid ertussen, die STEM van dat mens....
neeeeeeeeeeeeee, ho, eerst even kriebelen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou die raggen hem er zo in hoor
oh hahahha ja lees hem net weer een keerquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh hahahha ja lees hem net weer een keernou tover liever die FLIP in een kikker
Arme jongenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Net op twitter heeft hij volgens ij alleen maar gezegd dat hij en Laura in love zijn ongeveer 20 keer..
nee is ook zielug hoor als A;lex zijn poepertje uit scheurdquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou die raggen hem er zo in hoor
Ik heb ook op de screamers gestemd, mo mag van mij eerder weg dan maik. Voor mo zelf en voor ons. Ik kan echt niet nog 4 weken gejank aan als hij weg is. En ik vind maik echt gewoon leuk als zij er niet bij is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies.... Krijg de zenuwen van Mootje, steeds als er een gesprek is komt dat geluid ertussen, die STEM van dat mens....
stream4 is streamlock jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef Niki.P het volgende:
Ligt het trouwens aan de sloomheid van mijn computer of staat cam 4 de hele avond al op SL...
Ben trouwens benieuwd hoe ze foute party in het angst thema gaan passen, oke ik wordt een beetje bang van de liedjes die ze moeten opvoeren, maar ze zoude de mannen en de vrouwen apart doen, terwijl er nu teams zijn..
Dat je niet goed geluisterd hebt, nog eens proberen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef Lauzer het volgende:
Even kort vraagie: Keek net filmpje op SST-site over die groepjes, maar wat zeiden ze nou op het eind? Iedereen is genomineerd? Die filmpjes zijn zo traag als dikke stront door een trechter, en Fokkers zijn zo lief en snel, dus vraag ik het hier even. Wat betekend dit?
Rek ut nie dan scheur ut wel,... lekker boeiend,.... Analex is gewoon uber gayquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee is ook zielug hoor als A;lex zijn poepertje uit scheurd
ik hoop dat die regels heel streng zullen zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef Day het volgende:
Jo zit wel vaak te zeuren over d'r lijn, maar die griet kan schransen, hoor! (niet negatief bedoeld)
Ik hoop overigens dat de regels gauw duidelijk zijn, want ben dat gezeur alweer zat.
Niet zo flauw! Ik zei toch dat de filmpjes traag zijn!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat je niet goed geluisterd hebt, nog eens proberen?
verliezende team allemaal genomineerdquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef Lauzer het volgende:
Even kort vraagie: Keek net filmpje op SST-site over die groepjes, maar wat zeiden ze nou op het eind? Iedereen is genomineerd? Die filmpjes zijn zo traag als dikke stront door een trechter, en Fokkers zijn zo lief en snel, dus vraag ik het hier even. Wat betekend dit?
Nee klopt die staat op SLquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef Niki.P het volgende:
Ligt het trouwens aan de sloomheid van mijn computer of staat cam 4 de hele avond al op SL...
Ben trouwens benieuwd hoe ze foute party in het angst thema gaan passen, oke ik wordt een beetje bang van de liedjes die ze moeten opvoeren, maar ze zoude de mannen en de vrouwen apart doen, terwijl er nu teams zijn..
het team die de battles verliest er komen er 5 die zijn gewoon genomineerd de winnende team zijn vrijgesteld daarvan danquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef Lauzer het volgende:
7 battles, het verliezende team wordt genomineerd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef Lauzer het volgende:
Zal je matsenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef Lauzer het volgende:
mag hij allemaal zelf weten maar hij is en blijft een saaie jongenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Rek ut nie dan scheur ut wel,... lekker boeiend,.... Analex is gewoon uber gay
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het team die de battles verliest er komen er 5 die zijn gewoon genomineerd de winnende team zijn vrijgesteld daarvan dan
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef danilel het volgende:
[..]
7 battles, het verliezende team wordt genomineerd.
Thanks u!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef IamCurious het volgende:
[..]
verliezende team allemaal genomineerd
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef Niki.P het volgende:
![]()
![]()
Kijk ook eens in de Streamverslagen en ook in het \Capstopic wordt vermeld waar het om gaat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef Lauzer het volgende:
Heb je na het plagen ook antwoord gegevenquote:
even een tip..........lees de Up-Datequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Niet zo flauw! Ik zei toch dat de filmpjes traag zijn!
jij ook bedanktquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:42 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zal je matsen
Deze week zijn er battles tussen de teams.
De winnaar krijgt vrijstelling, het verliezende team is genomineerd.
Pfff.... Ik stel voor om MoMa ongeacht de nominatie de dagen tussen nomineren en exit gezamelijk in de geheime kamer te dumpen zonder stream, Mo blij, wij blij, win-win.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat! en haar wensen/eisen omdat ze nog even bij Maik wil zijn
Niet zo ongeduldig!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heb je na het plagen ook antwoord gegeven
5 battles volgens mij hoor er is er 1tje geweest blenderquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef danilel het volgende:
[..]
7 battles, het verliezende team wordt genomineerd.
deur op slot en 2 jaar daar houdenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfff.... Ik stel voor om MoMa ongeacht de nominatie de dagen tussen nomineren en exit gezamelijk in de geheime kamer te dumpen zonder stream, Mo blij, wij blij, win-win.
Lijkt me dat je een twitterbuddy niet kunt nomineren?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef Stranger1977 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Suuzzsuze @SST_Monique waarom wordt jij nooit genomineerd! Je wek irritaties bij me op! #sstnl @secretstorynl
1:22 AM Apr 7th via Twitter for BlackBerry®
ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef mieppie77 het volgende:
Maakt me eigenlijk niet zoveel uit welk team er verliest en welke niet. In beide teams zitten mensen die ik eruit wil hebben. Mo en Jo.........dus kom maar op met die battles!!!!
Neeeeee juist niet! Ik zet haar geluid wel uitquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfff.... Ik stel voor om MoMa ongeacht de nominatie de dagen tussen nomineren en exit gezamelijk in de geheime kamer te dumpen zonder stream, Mo blij, wij blij, win-win.
doe hij niet voor niets hij blijft flipquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:44 schreef danilel het volgende:
Flip heeft het t-shirt verkeerd om aan..........
kleuter kan ook niks zonder hulp van jo
Hahaha gaat ze fakking niet doen ik sweer ut jequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:44 schreef Reksie1981 het volgende:
Volgende Battle is Pannekoeken bakken.
3e Battle is Flugelflesjes drinken
4e Battle is.. eh Bonzo eten
5e Battle is 3 dagen geen make up op doen
Zo, kleine aanvulling gedaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:44 schreef Reksie1981 het volgende:
Volgende Battle is Pannekoeken bakken.
3e Battle is Flugelflesjes drinken => en eten
4e Battle is.. eh Bonzo eten=> en koken voor de hond
5e Battle is 3 dagen geen make up op doen =>
200000%?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Hahaha gaat ze fakking niet doen ik sweer ut je
Wie weigert krijgt breinaalden door de tiet!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Hahaha gaat ze fakking niet doen ik sweer ut je
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef bixs het volgende:
[..]
doe hij niet voor niets hij blijft flip![]()
Godver, geil zegquote:
echt he chanel je kent me, maar heb aan die Monique zo een gruwelijke hekel als ik die janksmoel al van haar zie nee ben klaar met dat kind dioe mag als eerste op de bus gezet wordenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Idd als je de samenstelling van de teams ziet zit het wel goed
......punt.nlquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:47 schreef danilel het volgende:
[..]
ksweerutjeopmijntyfusteringlyendekuttekopvanmemoeder
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:47 schreef danilel het volgende:
[..]
ksweerutjeopmijntyfusteringlyendekuttekopvanmemoeder
waren er 5 zat up date te tikken en hoorde het echtquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:48 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb niks gelezen of gehoord over hoeveel battles het gaat, het gaat om meerdere dagen
NYquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:48 schreef IamCurious het volgende:
where were you when the lights went out......
In NYC ofcourse!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:48 schreef IamCurious het volgende:
where were you when the lights went out......
Van mij ook hoor. Vind trouwens MO en Jo negatieve stemmingbepalers.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he chanel je kent me, maar heb aan die Monique zo een gruwelijke hekel als ik die janksmoel al van haar zie nee ben klaar met dat kind dioe mag als eerste op de bus gezet worden
Nee, gewoon geen cam daar.quote:
Dan mis je af en toe de helft, ben haar zo spuugzat....quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Neeeeee juist niet! Ik zet haar geluid wel uit
Nee, mensen hebben elkaar nu kunnen waarschuwen waar je NIET moet bestellenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nieuwe adres voor Jojankas webshop?
Gelukkig wel jahquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:49 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nee, mensen hebben elkaar nu kunnen waarschuwen waar je NIET moet bestellen
wij hebben gewoon dezelfde normen en waardequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:49 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Van mij ook hoor. Vind trouwens MO en Jo negatieve stemmingbepalers.
Je loopt wat achterquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Ifa het volgende:
SSharon ontpopt zich als SS-ervio2, de sleuteldrager. Allemaal in het gareel, allemaal gelijk naar bed. Het wachten is op spreekverboden
Nice!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef Toverheks het volgende:
Komt ie dannnnnnnnnnnnnnmet zijn alle NY
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo ik ga wat anders doen!
Tot morgen, houdt een oogje op Stef voor me, hij zit in team groen
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:52 schreef Reksie1981 het volgende:
Zo ik ga wat anders doen!
Tot morgen, houdt een oogje op Stef voor me, hij zit in team groen
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij hebben gewoon dezelfde normen en waarde![]()
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat loopt Laura weer infantiel te gillen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef Candyfreak het volgende:
@
@SST_Guido Tot donderdag Guuuuuuuuuuido! #sstnl
Wat een na-aaper
Ik weet niet wat voor neger herrie dat is, maar we kunnen natuurlijk ook gewoon iets fatsoenlijks pakken:quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef Toverheks het volgende:
Komt ie dannnnnnnnnnnnnnmet zijn alle NY
quote:
En neukmealsikdronkenbenenikjankwanneerikwil????? is die ook al bezet of heeft pa Monique alle domeinnamen al opgekochtquote:
huh de tramps zijn ook ouwe soulnegers hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor neger herrie dat is, maar we kunnen natuurlijk ook gewoon iets fatsoenlijks pakken:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef pullup het volgende:
Zitten ze nu Joanna der gekluif af te luisteren
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef pullup het volgende:
Zitten ze nu Joanna der gekluif af te luisteren
Zeker! Maar geen neger herriequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh de tramps zijn ook ouwe soulnegers hoor
Ah sjesus ben je wat minder dom ofzoquote:
Is nog vrij!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En neukmealsikdronkenbenenikjankwanneerikwil????? is die ook al bezet of heeft pa Monique alle domeinnamen al opgekocht
de beste neger ooit is marvinquote:
oh je bent een muis of een cavia wat ben je nuquote:
dit dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef Vultarian het volgende:
jo krijgt de instructies?die is toch heul geen captain?
En dat gewoon ook via de stem.quote:
verkocht....geef ik kado aan Keetje T als ze straks in portugal op de bus richting huis staat te wachtenquote:
een hamstertjequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh je bent een muis of een cavia wat ben je nu
Voor mij is dat Jimmy Bo Horne, maar dat heeft een meer persoonlijke dan muzikale redenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de beste neger ooit is marvin![]()
OT Beppie gaat de lakentjes ff uitdelen
misselijk toch, echt en maar roepen straks even veel kansen elke bewonerquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef Vultarian het volgende:
Ja maar Jo stapt zo op de Stem af en vraagt en dan denkt ze dat ze de boel kan regelen, ben hier al tijden zat van!!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef Vultarian het volgende:
What else is newquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |