Dilemma!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jamaar.... Ik heb een shirt aan met allemaal streepjes, zit rose en blauw in......
Ja prachtigquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:31 schreef Lauzer het volgende:
Ha daar ben ik weer. Heeft Karim nou zitten spauwen op tafel vandaag? Wat een genante vertoning.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef Reksie1981 het volgende:
Kijk je strak aan
Maar jij moet gaan
En
Ik kan niet alleen zijn {Ik kan niet alleen zijn}
Nee, ik wil niet alleen zijn {k wil niet alleen zijn}
NEE Ik GA NIET SCHREEUWEN JOANNA
(lau afscheid van Alex)
Alles wat ik wil {oehoehoe}
Alles wat ik wil, is iemand die me ziet
Op Herr Flipp na iedereen, geloof ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:31 schreef Lauzer het volgende:
Ha daar ben ik weer. Heeft Karim nou zitten spauwen op tafel vandaag? Wat een genante vertoning.
En Mo ook niet toch? Jo had het zwaar zeg hahahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:33 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Op Herr Flipp na iedereen, geloof ik
quote:
gecancelled wegens gebrek aan belangstellingquote:
Hij is eng. Er is totaal geen emotie te zien in zijn ogen. Ze staan altijd hetzelfde. Ik snap niet wat al die bakvissen in hem zienquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is eng heb groot op UPC Flip in beeld hij kijkt scheel met die kikkerogen van hem
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
gecancelled wegens gebrek aan belangstelling
Ik ben ook voor de The Screamers en idd als Mo niet genomineerd wordt is dit de eerste kans voor haar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies! Ik ben voor The Screamers want Mo moet er uit, asap.![]()
heb je stiekem prins W.A. veranderd?????quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is eng heb groot op UPC Flip in beeld hij kijkt scheel met die kikkerogen van hem
Nou succes met werk zoeken! Vooral niet reageren op onze vacaturesquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef Reksie1981 het volgende:
SST_Alexander SST Alexander
@
@xMeeees Eerst even familie en vrienden zien. En daarna een baan zoeken. #sstnl
44 minutes ago Favorite Retweet Reply
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
gecancelled wegens gebrek aan belangstelling
De Eftelingquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef Reksie1981 het volgende:
SST_Alexander SST Alexander
@
@xMeeees Eerst even familie en vrienden zien. En daarna een baan zoeken. #sstnl
44 minutes ago Favorite Retweet Reply
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef pullup het volgende:
In ieder geval zien die Portugese diepvries pizzas er net zo onsmakelijk uit als de Nederlandse
Net op twitter heeft hij volgens ij alleen maar gezegd dat hij en Laura in love zijn ongeveer 20 keer..quote:
nieuwe dansfilmquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
De Eftelingbij atraktie het hinnekende paard
Wat dacht je van homoclub de bruine ster?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zat echt huh wat is ie eng zo groot ( 112 cm beeld) dus zapte gelijk ff weg anders kan ik niet slapen hequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef danilel het volgende:
[..]
heb je stiekem prins W.A. veranderd?????
Opluchtingquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef pullup het volgende:
In ieder geval zien die Portugese diepvries pizzas er net zo onsmakelijk uit als de Nederlandse
Misschien kan hij ook in musicals gaan spelen als ridderquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Precies.... Krijg de zenuwen van Mootje, steeds als er een gesprek is komt dat geluid ertussen, die STEM van dat mens....quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben ook voor de The Screamers en idd als Mo niet genomineerd wordt is dit de eerste kans voor haar.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Wat dacht je van homoclub de bruine ster?
daar zit het geld voor zequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef sjaakspark het volgende:
man O man wat zijn die camera mensen dol op Joanna.
en ik dacht aan je onderschriftquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zat echt huh wat is ie eng zo groot ( 112 cm beeld) dus zapte gelijk ff weg anders kan ik niet slapen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |