quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:53 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Alexander SST Alexander
@
@SST_Guido Tot donderdag Guuuuuuuuuuido! #sstnl
Wat een na-aaper
Ik weet niet wat voor neger herrie dat is, maar we kunnen natuurlijk ook gewoon iets fatsoenlijks pakken:quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:50 schreef Toverheks het volgende:
Komt ie dannnnnnnnnnnnnnmet zijn alle NY
quote:
En neukmealsikdronkenbenenikjankwanneerikwil????? is die ook al bezet of heeft pa Monique alle domeinnamen al opgekochtquote:
huh de tramps zijn ook ouwe soulnegers hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:54 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor neger herrie dat is, maar we kunnen natuurlijk ook gewoon iets fatsoenlijks pakken:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef pullup het volgende:
Zitten ze nu Joanna der gekluif af te luisteren
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef pullup het volgende:
Zitten ze nu Joanna der gekluif af te luisteren
Zeker! Maar geen neger herriequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh de tramps zijn ook ouwe soulnegers hoor
Ah sjesus ben je wat minder dom ofzoquote:
Is nog vrij!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En neukmealsikdronkenbenenikjankwanneerikwil????? is die ook al bezet of heeft pa Monique alle domeinnamen al opgekocht
de beste neger ooit is marvinquote:
oh je bent een muis of een cavia wat ben je nuquote:
dit dusquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef Vultarian het volgende:
jo krijgt de instructies?die is toch heul geen captain?
En dat gewoon ook via de stem.quote:
verkocht....geef ik kado aan Keetje T als ze straks in portugal op de bus richting huis staat te wachtenquote:
een hamstertjequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh je bent een muis of een cavia wat ben je nu
Voor mij is dat Jimmy Bo Horne, maar dat heeft een meer persoonlijke dan muzikale redenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de beste neger ooit is marvin![]()
OT Beppie gaat de lakentjes ff uitdelen
misselijk toch, echt en maar roepen straks even veel kansen elke bewonerquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef Vultarian het volgende:
Ja maar Jo stapt zo op de Stem af en vraagt en dan denkt ze dat ze de boel kan regelen, ben hier al tijden zat van!!!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:58 schreef Vultarian het volgende:
What else is newquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |