Nou die raggen hem er zo in hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wil ik die leuke leernichten niet aan doen
Ja dat! en haar wensen/eisen omdat ze nog even bij Maik wil zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies.... Krijg de zenuwen van Mootje, steeds als er een gesprek is komt dat geluid ertussen, die STEM van dat mens....
neeeeeeeeeeeeee, ho, eerst even kriebelen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou die raggen hem er zo in hoor
oh hahahha ja lees hem net weer een keerquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh hahahha ja lees hem net weer een keernou tover liever die FLIP in een kikker
Arme jongenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Net op twitter heeft hij volgens ij alleen maar gezegd dat hij en Laura in love zijn ongeveer 20 keer..
nee is ook zielug hoor als A;lex zijn poepertje uit scheurdquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou die raggen hem er zo in hoor
Ik heb ook op de screamers gestemd, mo mag van mij eerder weg dan maik. Voor mo zelf en voor ons. Ik kan echt niet nog 4 weken gejank aan als hij weg is. En ik vind maik echt gewoon leuk als zij er niet bij is.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies.... Krijg de zenuwen van Mootje, steeds als er een gesprek is komt dat geluid ertussen, die STEM van dat mens....
stream4 is streamlock jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef Niki.P het volgende:
Ligt het trouwens aan de sloomheid van mijn computer of staat cam 4 de hele avond al op SL...
Ben trouwens benieuwd hoe ze foute party in het angst thema gaan passen, oke ik wordt een beetje bang van de liedjes die ze moeten opvoeren, maar ze zoude de mannen en de vrouwen apart doen, terwijl er nu teams zijn..
Dat je niet goed geluisterd hebt, nog eens proberen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef Lauzer het volgende:
Even kort vraagie: Keek net filmpje op SST-site over die groepjes, maar wat zeiden ze nou op het eind? Iedereen is genomineerd? Die filmpjes zijn zo traag als dikke stront door een trechter, en Fokkers zijn zo lief en snel, dus vraag ik het hier even. Wat betekend dit?
Rek ut nie dan scheur ut wel,... lekker boeiend,.... Analex is gewoon uber gayquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee is ook zielug hoor als A;lex zijn poepertje uit scheurd
ik hoop dat die regels heel streng zullen zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef Day het volgende:
Jo zit wel vaak te zeuren over d'r lijn, maar die griet kan schransen, hoor! (niet negatief bedoeld)
Ik hoop overigens dat de regels gauw duidelijk zijn, want ben dat gezeur alweer zat.
Niet zo flauw! Ik zei toch dat de filmpjes traag zijn!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat je niet goed geluisterd hebt, nog eens proberen?
verliezende team allemaal genomineerdquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef Lauzer het volgende:
Even kort vraagie: Keek net filmpje op SST-site over die groepjes, maar wat zeiden ze nou op het eind? Iedereen is genomineerd? Die filmpjes zijn zo traag als dikke stront door een trechter, en Fokkers zijn zo lief en snel, dus vraag ik het hier even. Wat betekend dit?
Nee klopt die staat op SLquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef Niki.P het volgende:
Ligt het trouwens aan de sloomheid van mijn computer of staat cam 4 de hele avond al op SL...
Ben trouwens benieuwd hoe ze foute party in het angst thema gaan passen, oke ik wordt een beetje bang van de liedjes die ze moeten opvoeren, maar ze zoude de mannen en de vrouwen apart doen, terwijl er nu teams zijn..
het team die de battles verliest er komen er 5 die zijn gewoon genomineerd de winnende team zijn vrijgesteld daarvan danquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef Lauzer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |