Helder, maar als ik eea zo ff snel bereken worden wij eerder groter dan kleiner.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kunnen ze een paar staven opheffen. Doen ze bij de genie ook.
Jij bent dus veilig?quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Helder, maar als ik eea zo ff snel bereken worden wij eerder groter dan kleiner.
Dat weet nog niemand, het lijkt er vooralsnog wel op. Maar dat kan maar zo anders worden ivm deze: "numerus fixus".quote:
Auch....quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef Erasmo het volgende:
3x raden wie er een tijd terug een plaatsing heeft verzocht bij de mijnendienst...
Maandag P&O maar eens bellen
Die burgemeester van Den Helderquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:10 schreef Clan het volgende:
Nu bij Pauw en Witteman over de bezuinigingen bij Defensie.
Cobra! Leef je nog?!?!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef hcwp het volgende:
Tijd om je "kop van je romp" te zuipen
[ afbeelding ]
gekke germanenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef hcwp het volgende:
Tijd om je "kop van je romp" te zuipen
[ afbeelding ]
hoe staat u er voor?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:44 schreef paintmeester het volgende:
zo net terug van eten in een schots restaurant, even met de whiskey's het verdriet verdrinken
jaja de numerus fixusquote:
Net als iedereen, vogelvrij.quote:
jupquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:03 schreef hcwp het volgende:
Om het feestje bij def compleet te maken, moeten sommigen morgen tegenover het teraszittend publiek in a'foort de eed afleggen
Stotteren/fouten maken = exitquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:07 schreef hcwp het volgende:
Hoogvlieger ook?
We hebben afgelopen woensdag al geoefend, morgenochtend nog een keer, dus dat gaat van een leien dakje morgenkán niet fout gaan!
ik meen het gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:07 schreef hcwp het volgende:
Hoogvlieger ook?
We hebben afgelopen woensdag al geoefend, morgenochtend nog een keer, dus dat gaat van een leien dakje morgenkán niet fout gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |