gekke germanenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:21 schreef hcwp het volgende:
Tijd om je "kop van je romp" te zuipen
[ afbeelding ]
hoe staat u er voor?quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:44 schreef paintmeester het volgende:
zo net terug van eten in een schots restaurant, even met de whiskey's het verdriet verdrinken
jaja de numerus fixusquote:
Net als iedereen, vogelvrij.quote:
jupquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:03 schreef hcwp het volgende:
Om het feestje bij def compleet te maken, moeten sommigen morgen tegenover het teraszittend publiek in a'foort de eed afleggen
Stotteren/fouten maken = exitquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:07 schreef hcwp het volgende:
Hoogvlieger ook?
We hebben afgelopen woensdag al geoefend, morgenochtend nog een keer, dus dat gaat van een leien dakje morgenkán niet fout gaan!
ik meen het gelezen te hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:07 schreef hcwp het volgende:
Hoogvlieger ook?
We hebben afgelopen woensdag al geoefend, morgenochtend nog een keer, dus dat gaat van een leien dakje morgenkán niet fout gaan!
Nee, dit gaat mijn pet te boven, maar het is vooral de manier waarop, ze staan zonder visie met de bijl te hakken en dat is dom. Als je je leger opgeeft dan geef je beschaving op, dat heb ik vroeger nog bij geschiedenis gehad, de Romeinen werden toen genoemd maar ook ons leger in 1940, en je zou zeggen dat ze van het verleden hebben geleerd, maar nee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:42 schreef gerco94 het volgende:
Clan, heb je eerder zulke bezuinigingen meegemaakt?
Heel veel succes morgenquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:07 schreef hcwp het volgende:
Hoogvlieger ook?
Long time no seequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:31 schreef Sunglasses het volgende:
Goede avond lieve mannen (en vrouwen),
Wat een ontzettend rotnieuws zeg.. Ik denk aan jullie Pumatje en C4, en aan alle anderen die ook getroffen worden door deze bezuinigingen..
Ja sorry, ik ben eerst even een biertje gaan drinken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:47 schreef Maitje het volgende:
ik kruip mijn onverwarmde () bedje in..
Truste!
Ik heb het erg druk gehad met DEFfers in real lifequote:Op zaterdag 9 april 2011 00:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
Long time no see. Alles goed?
Je antwoord lees ik morgen wel, ik kruip mijn onverwarmde () bedje in..
Truste!
Hmmzz.. ben benieuwd hoe dat dan weer gaat. Er wordt ontzettend veel geklaagd in Gilze over de rondvliegende helis. Laat staan wat voor herrie die kisten maken..quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:47 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, EHv gaat een civiel veld worden. Misschien met wat militair medegebruik. Maar dan alleen wat functies mbt de vliegtuigen en transport. Maar ik gok dat de kisten van EHv naar Volkel of Gilze gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |