Die mensen dragen vast het Nederlandse equivalent van dit op hun jas:quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:37 schreef eriksd het volgende:
Nee iets van een eeuwigdurende dreiging en wij slapen terwijl zij waken. Ofzo.
Verwonderlijk is het natuurlijk niet. Die lui hebben vaak veel overgave voor een militaire loopbaan gekozen. Om vervolgens te horen dat jouw acties geen gewicht in de schaal leggen, is natuurlijk niet prettig. Niet vreemd dat zij daartegen verzetten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:43 schreef eriksd het volgende:
Zoiets ja. Wat een vreemd verhaal. Ik weet dat ze bij defensie graag in hierarchie denken maar dit lijkt gewoon op indoctrinatie.
Van die mensen moet Defensie het nou eenmaal hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef eriksd het volgende:
Ik snap het ook wel, maar ik hou niet van mensen met een eigen mening/geluid. Het is net alsof ik naar een of propagandajournaal zit te luisteren.
Amsterdam was heerlijk!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welkom terug amice, hoe was Amsterdam?
Je moet die hele oude hebben, die zijn vet. Rijden er een paar van nog. Die knallen echt bruggen over enzo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Amsterdam was heerlijk!
Dat getingel van de trams mis ik nu alweer
Moet....mezelf....in bedwang houden. Wil eigenlijk effe gaan douschen dus moet discussies mijden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:51 schreef eriksd het volgende:
Er legt er nu een de link tussen het leger en de strijd tegen islamisering.
Mwah, zullen zeker wel alleen in de binnenstad rijden ben ik bang.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je moet die hele oude hebben, die zijn vet. Rijden er een paar van nog. Die knallen echt bruggen over enzo.
Aan het vondelpark aan de zuidzijde, ook nog even over de zuidas gelopen want moest nog naar een afspraakje bij ING. Wel een ander stukje Amsterdam dan waar jij zit, is het niet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:59 schreef eriksd het volgende:
Meer in Oost want daar worden trams vaak gemold en deze zijn onverwoestbaar. Waar in Zuid was je?
Werkelijk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:04 schreef eriksd het volgende:
Ik kijk uit op de ZuidasNja, heb er erg goed zicht op, laat ik het zo zeggen.
Ah, vandaarquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:08 schreef eriksd het volgende:
Ik bedoelde dat ik niets zag omdat ik zover weg zatin Zuid dus. Geen rookpluimen ofzo.
Hoe is dat kantoor van ING eigenlijk van binnen? Ziet er mooi uit met die bomen binnenin enzo
Klopt. Crisis helpt niet echt mee met de ontwikkeling van de zuid-as, maar het is ook zulke domme politiek die er wordt bedreven in kantorenland.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:14 schreef eriksd het volgende:
Ze moeten eens een beetje doorbouwen daar, voor mijn gevoel ligt het net een beetje buiten de rest van de kantoren. Het is wel het mooiste gebouw.
Leuk bedacht, maar natuurlijk niet de taak van de huurder.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:17 schreef eriksd het volgende:
Wat vind je van die verordening dat als je nu een pand verlaat je een alternatieve bestemming aan moet dragen?
Inderdaad, volgens mij werkt het ook voor geen meter. Maargoed.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar natuurlijk niet de taak van de huurder.
Dit is gewoon bedrijfje pesten.
Ja, het is watquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij werkt het ook voor geen meter. Maargoed.
Nu Inside Job kijken, is dat wat?
Je bekeert direct na het zien van Inside Job.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij werkt het ook voor geen meter. Maargoed.
Nu Inside Job kijken, is dat wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |