Nou nog proberen ze aan hun verstand te peuteren dat Jojanka minder in beeld mag, en ingefluisterd mag worden eindelijk eens op te houden met streamlocks uitlokken....quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mail niet met hem rechtstreeks, maar met de persvoorlichtster die alles aan hem doorstuurt (en dat dat zo is bleek de laatste keer dat we bij de live show waren, toen hebben we vrij lang met hem staan praten). En ik mail met een dame van Endemol, die we daar ook al twee keer ontmoet hebben.
We moeten wel enigszins realistisch zijn en blijven, ze maken het programma niet alleen voor FOK!ers. Ze pikken uit ons commentaar en tips de dingen waar ze iets aan hebben en blijven herhalen dat ze echt erg blij zijn met onze en jullie feedback.
Super! en eerlijk is eerlijk, gisteren hebben toch veel fokkers gestemd ( voor het eerst) op Karim, ik begin te geloven dat het ook nog geholpen heeft ook, zo niet, dan wil ik dat graag blijven gelovenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mail niet met hem rechtstreeks, maar met de persvoorlichtster die alles aan hem doorstuurt (en dat dat zo is bleek de laatste keer dat we bij de live show waren, toen hebben we vrij lang met hem staan praten). En ik mail met een dame van Endemol, die we daar ook al twee keer ontmoet hebben.
We moeten wel enigszins realistisch zijn en blijven, ze maken het programma niet alleen voor FOK!ers. Ze pikken uit ons commentaar en tips de dingen waar ze iets aan hebben en blijven herhalen dat ze echt erg blij zijn met onze en jullie feedback.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee die moet springen om nat te worden...
En armen wijd om niet door het putje te vallenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
ok ik zal je niet uit de droom helpen danquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:07 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Super! en eerlijk is eerlijk, gisteren hebben toch veel fokkers gestemd ( voor het eerst) op Karim, ik begin te geloven dat het ook nog geholpen heeft ook, zo niet, dan wil ik dat graag blijven geloven
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
dankjequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:08 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ok ik zal je niet uit de droom helpen dan
Totdat die slabek opengaat.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:07 schreef Reksie1981 het volgende:
En toch is het een lekker ding die Laura
een lekkere spare rib jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:07 schreef Reksie1981 het volgende:
Lol, jammer dat ze er zo weinig mee doen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef Greys het volgende:
Ze lezen zéker mee, sommige medewerkers wisten van alles op te noemen
Heej, eindelijk een foto waarin ik haar herken.quote:
Blijkbaar is Dennis goed in taal of zo??quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lol, jammer dat ze er zo weinig mee doen.
Jo heeft het over haar overspellige vriend.
quote:Hartverscheurend
8 april om 18.10
Joanna verwerkt haar verdriet op aparte wijze.
Ze klimt in haar zwempak, neemt een schaar en wat rood papier mee en gaat in de tuin liggen. Joanna knipt verschillende hartjes uit het papier. De reden hiervoor is onbekend. Ook voor Philip: Wat ben je aan het doen? Joanna zegt dat ze hartjes knipt om haar liefde af te sluiten. Meestal scheuren net gedumpte mensen de fotos van hun ex juist in duizend stukjes. Maar Joanna is natuurlijk niet zoals de meeste mensen.
En nu denkt ze dat Karim zijn geheim is dat hij tovenar isquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo; weet je wat Karim voor me heeft gedaan, die heeft houtskool voor me gemaakt, ik kan gewoon overal op schrijven..
Dan moet ze drukkenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
En nu denkt ze dat Karim zijn geheim is dat hij tovenar is
Moet je captcavman effe voor pmenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:10 schreef bull1966 het volgende:
hoe plaats je hier eigenlijk een picture
toen Alex de 1e keer genomineerd stond hebben er ook veel Fokkers gestemd, omdat hijquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:07 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Super! en eerlijk is eerlijk, gisteren hebben toch veel fokkers gestemd ( voor het eerst) op Karim, ik begin te geloven dat het ook nog geholpen heeft ook, zo niet, dan wil ik dat graag blijven geloven
quote:Positieve beelden
8 april om 18.31
Sharon krijgt als laatste haar confrontatiefilmpje te zien.
Als afsluiter van de Week van de Waarheid krijgt Sharon haar confrontatiefilmpje te zien. Ze ziet hoe de mannelijke bewoners haar kiezen als miss Secret Story. Sharon is blij met de beelden die ze ziet. Het geeft haar een goed gevoel om te zien dat de mannen begrepen dat ze zich erg onzeker voelde over de missverkiezing en toch haar als winnares aanwezen.
Als je gaat zeilen ja om aan de fok te knopen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:07 schreef Reksie1981 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:12 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als je gaat zeilen ja om aan de fok te knopen.
Wat past jouw UI goed bij dat berichtquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:12 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als je gaat zeilen ja om aan de fok te knopen.
Nee geen idee, sorryquote:
thanks.. of ik moet nog snel kabels verwisselen om het op te nemen *verslaafd is*quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
volgens mij is dat verschillend hoe laat het erop staat.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:14 schreef rico80 het volgende:
"bewoners. Het is voor iedereen tijd voor een... kluiswissel"
Dat zou een stunt zijn
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:14 schreef rico80 het volgende:
"bewoners. Het is voor iedereen tijd voor een... kluiswissel"
Dat zou een stunt zijn
ach joh ik geef ook gewoon toe dat ik verslaafd ben hoorquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
thanks.. of ik moet nog snel kabels verwisselen om het op te nemen *verslaafd is*
Kan ze zomaar zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:14 schreef sst het volgende:
huh zie ik nu Johanna in een ad op de internets?
[ afbeelding ]
Als dat zo is, dan heeft ze wel een heel rare tongquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:14 schreef sst het volgende:
[ afbeelding ]
nou dat was ook de bedoeling, je herkent haar nu dus. missie geslaagd van johannaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:14 schreef sst het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zal het vaak genoeg geprobeerd hebben heb ik het ideequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Reksie1981 het volgende:
Zou Maik zichzelf kunnen pijpen vraag ik me af?
Hij hoeft zijn tieten niet meer opzij te schuiven, dus misschien wel....quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Reksie1981 het volgende:
waarom zou je je zoiets afvragen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Reksie1981 het volgende:
kan jij dat wel ?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Reksie1981 het volgende:
Huh omdat ie borsten had ofzo? Is het hebben van borsten een voorwaarde om te kunnen pijpen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Reksie1981 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Reksie1981 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Hij hoeft zijn tieten niet meer opzij te schuiven, dus misschien wel....
[..]
[..]
Als je te ver buigt een ster zelfs....quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef rico80 het volgende:
Ik denk als je als bisexuele man jezelf kunt pijpen je nog weinig zonlicht gaat zien..
Nou laat bisexueel maar weg.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef rico80 het volgende:
Ik denk als je als bisexuele man jezelf kunt pijpen je nog weinig zonlicht gaat zien..
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:16 schreef rico80 het volgende:
De bewoners moesten zich aan gaan kleden.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef rico80 het volgende:
Waarom zijn die mutsen zich eigenlijk allemaal aan t optutten? Was ff met t hondje lopen, ik ben dus niet meer helemaal op de hoogte
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef rico80 het volgende:
Waarom zijn die mutsen zich eigenlijk allemaal aan t optutten? Was ff met t hondje lopen, ik ben dus niet meer helemaal op de hoogte
Ze moesten met een kwartier klaar zijn, zullen wel in de daily komen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef rico80 het volgende:
Roezels!quote:
Ja welke zie je? Ik heb er namelijk net 1 gewisseld maar uit t commentaar op te maken is die van flappie te zien.. of zie je het kanaal van Gerard?quote:
denk het welquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze moesten met een kwartier klaar zijn, zullen wel in de daily komen.
smakelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:20 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga happie doen, en daily loeren......
Laterz
niemand die dat weet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Zzoos het volgende:
is er nog een link voor de live uitzending vanavond?
Dan ontplof ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
Zal je zien dat Karim straks een sanctie krijgt voor het maken van houtskool voor Joanna
Kanaal van Gerardquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja welke zie je? Ik heb er namelijk net 1 gewisseld maar uit t commentaar op te maken is die van flappie te zien.. of zie je het kanaal van Gerard?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:20 schreef Capt1caveman het volgende:
Laterz
eetse en laterzquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:20 schreef Capt1caveman het volgende:
Laterz
Met dank aan Flash dan voor deze geniale cap die ik gepikt heb vanmiddag;)quote:
Beetje laat antwoord was even wat eten, maar hebben flip en joanna dat afgetroggeld dat hij als eerste weer mocht drukken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lol, jammer dat ze er zo weinig mee doen.
Jo heeft het over haar overspellige vriend.
Is dat de nieuwe mode die rokjes??quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef bixs het volgende:
http://upload.wikimedia.o(...)0px-Maik_de_Boer.png
die moet even met laura praaten over haar rokjes
zet die vraag ff op Twitterquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Reksie1981 het volgende:
En Flip heeft Joanna's geheim helemaal zelluf opgelost, zei ie dus is dat natuurlijk zo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ontplof ik.![]()
Heb je al meegekregen dat Flip als eerste mag drukken de eertvolgende keer dat de KvdW weer opengaat?
Hij wil op de kluis van Jo drukken, dat hebben ze zo afgesproken.
In 1930 wel ja. Maar toen was zeilen ook nog hip geloof ik.quote:
Integendeel, deze zomer zijn de rokken langer!quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef rico80 het volgende:
"Joanna, vervang je batterij"
Das toch eigenlijk ook best tenenkrommend nederlands? Heeft Joanna een batterij dan? Is ze dan tóch een realdoll|?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
In 1930 wel ja. Maar toen was zeilen ook nog hip geloof ik.
denk het niet, is immers voor Jootjequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
Zal je zien dat Karim straks een sanctie krijgt voor het maken van houtskool voor Joanna
Flip zei dat eerder, dus dat zal wel. Mamajo valt op zijn mooie blauwe ogen hč?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef bamby het volgende:
Beetje laat antwoord was even wat eten, maar hebben flip en joanna dat afgetroggeld dat hij als eerste weer mocht drukken?
aleen voor lauraquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:24 schreef Niki.P het volgende:
Zoude ze nu te horen krijgen dat het de week van de angst is...
Dat is sooo 1930quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:24 schreef knagsje het volgende:
wat is er mis om je te laten pijpen door een meisje dat flugels drinkt??????
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:26 schreef Hendrik83 het volgende:
nog een paar minuten tot de daily: http://live.towmc.nl
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:26 schreef Hendrik83 het volgende:
nog een paar minuten tot de daily: http://live.towmc.nl
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:27 schreef rico80 het volgende:
Oh wat zegt ze nu.. ze mág niet meer over Dennis praten? Vandaag de laatste dag?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Aha, joan zegt dat ze niet meer over haar ex mag praten.
neeeeeeeeeeeeeeeeeee een rechtstreekse exit aub???quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:28 schreef Niki.P het volgende:
Dit is de laatste dag dat Jo over der Ex mag praten...
Yeeeh!!!
Ben alleen bang dat ze zich er niet aan houd en wij heel veel SLen krijgen..
http://www.secretstory.nl/nieuws/2211/De+Week+van+de+Angst...quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:25 schreef rico80 het volgende:
Waar komt dat "week van de angst" eigenlijk vandaan? Is dat in de uitzending gezegd of is dat hier op Fok verzonnen?
Gotver wordt daar zo pislink van, hoop zo dat ze een keer zo flink op hun bek gaan maar ja zal wel nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Flip zei dat eerder, dus dat zal wel. Mamajo valt op zijn mooie blauwe ogen hč?
Zou eens tijd worden 9 van de 10 sl,s komen door die muts joquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Aha, joan zegt dat ze niet meer over haar ex mag praten.
Zielig hoe dom kan hij zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:32 schreef rico80 het volgende:
Nou Alex is écht blind op dr volgens mij, zielig voor m..
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:38 schreef bamby het volgende:
[..]
Geloofde het pas nu hij daar zat en niet in de geheime kamer
Zo! Dat zijn de betere opdrachten...quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:44 schreef superkokje het volgende:
gaat om vrijstelling verliezers staan genomineerd
Lol, en dan meerdere opdrachten zo, zodat ze niet zeker weten of ze al dan niet genomineerd blijven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:46 schreef Annelies-G het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa dit is wat ik wil!!! 4 genomineerden. Super!!!!! gaat een mooie week worden
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:46 schreef Annelies-G het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa dit is wat ik wil!!! 4 genomineerden. Super!!!!! gaat een mooie week worden
Echt he als het maar de juiste zijn die genomineerd komen te staanquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:46 schreef Annelies-G het volgende:
Ze vertelde toch dat ze faalangst had? Kans is groot dat ze die opdrachten dus niet goed doet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:46 schreef Gamey het volgende:
Niemand nomineert Mo, dan doen we toch gewoon een spelletje
mee eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Ik denk dat als het team van Sharon wordt genomineerd: Maik naar huis gaat..
En als het team van Karim wordt genomineerd: Mo naar huis gaat!!
Dus of Mo of Maik naar huis!!!
Daar is over nagedacht!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Ik denk dat als het team van Sharon wordt genomineerd: Maik naar huis gaat..
En als het team van Karim wordt genomineerd: Mo naar huis gaat!!
Dus of Mo of Maik naar huis!!!
Moet er door die ploeg nog wel verloren worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:46 schreef Gamey het volgende:
Niemand nomineert Mo, dan doen we toch gewoon een spelletje
Ik denk dat bij opdrachten Mo de zwakste schakel is, maakt niet uit in welk team ze zit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef MargrietV het volgende:
Zwakste schakel team Shanon is Joanna. Zwakste schakel team Karim Lantarenpaal
Laura is niet van het opgeven dus ik denk dat ze het best goed kunnen doen tijdens de opdrachten... Het huilen en zielig doen van Mo lijkt me vervelender..quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef MargrietV het volgende:
Zwakste schakelquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef MargrietV het volgende:
eens. Weet bijna zeker dat Lau niet de zwakste schakel isquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:50 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura is niet van het opgeven dus ik denk dat ze het best goed kunnen doen tijdens de opdrachten... Het huilen en zielig doen van Mo lijkt me vervelender..
Vieze eet opdracht voor mo en voor laura een loeizware militaire baanquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:50 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura is niet van het opgeven dus ik denk dat ze het best goed kunnen doen tijdens de opdrachten... Het huilen en zielig doen van Mo lijkt me vervelender..
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:03 schreef Anneloortje het volgende:
Iedereen staat alles onder te kotsen!!!! Muahaha
Stel mietjes, die hadden in The Bunker moeten zittenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:03 schreef Anneloortje het volgende:
Iedereen staat alles onder te kotsen!!!! Muahaha
en nu moet je kotsen van je man?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:04 schreef Anneloortje het volgende:
Over kotsen gesproken, mn nman zegt dat hij vindt dat Bart het niet eens zo slecht doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |