Nou nog proberen ze aan hun verstand te peuteren dat Jojanka minder in beeld mag, en ingefluisterd mag worden eindelijk eens op te houden met streamlocks uitlokken....quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mail niet met hem rechtstreeks, maar met de persvoorlichtster die alles aan hem doorstuurt (en dat dat zo is bleek de laatste keer dat we bij de live show waren, toen hebben we vrij lang met hem staan praten). En ik mail met een dame van Endemol, die we daar ook al twee keer ontmoet hebben.
We moeten wel enigszins realistisch zijn en blijven, ze maken het programma niet alleen voor FOK!ers. Ze pikken uit ons commentaar en tips de dingen waar ze iets aan hebben en blijven herhalen dat ze echt erg blij zijn met onze en jullie feedback.
Super! en eerlijk is eerlijk, gisteren hebben toch veel fokkers gestemd ( voor het eerst) op Karim, ik begin te geloven dat het ook nog geholpen heeft ook, zo niet, dan wil ik dat graag blijven gelovenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik mail niet met hem rechtstreeks, maar met de persvoorlichtster die alles aan hem doorstuurt (en dat dat zo is bleek de laatste keer dat we bij de live show waren, toen hebben we vrij lang met hem staan praten). En ik mail met een dame van Endemol, die we daar ook al twee keer ontmoet hebben.
We moeten wel enigszins realistisch zijn en blijven, ze maken het programma niet alleen voor FOK!ers. Ze pikken uit ons commentaar en tips de dingen waar ze iets aan hebben en blijven herhalen dat ze echt erg blij zijn met onze en jullie feedback.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee die moet springen om nat te worden...
En armen wijd om niet door het putje te vallenquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
ok ik zal je niet uit de droom helpen danquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:07 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Super! en eerlijk is eerlijk, gisteren hebben toch veel fokkers gestemd ( voor het eerst) op Karim, ik begin te geloven dat het ook nog geholpen heeft ook, zo niet, dan wil ik dat graag blijven geloven
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
dankjequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:08 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ok ik zal je niet uit de droom helpen dan
Totdat die slabek opengaat.....quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:07 schreef Reksie1981 het volgende:
En toch is het een lekker ding die Laura
een lekkere spare rib jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:07 schreef Reksie1981 het volgende:
En toch is het een lekker ding die Laura
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |