Zo! Dat zijn de betere opdrachten...quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:44 schreef superkokje het volgende:
gaat om vrijstelling verliezers staan genomineerd
Lol, en dan meerdere opdrachten zo, zodat ze niet zeker weten of ze al dan niet genomineerd blijven.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:46 schreef Annelies-G het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa dit is wat ik wil!!! 4 genomineerden. Super!!!!! gaat een mooie week worden
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:46 schreef Annelies-G het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa dit is wat ik wil!!! 4 genomineerden. Super!!!!! gaat een mooie week worden
Echt he als het maar de juiste zijn die genomineerd komen te staanquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:46 schreef Annelies-G het volgende:
Ze vertelde toch dat ze faalangst had? Kans is groot dat ze die opdrachten dus niet goed doet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:46 schreef Gamey het volgende:
Niemand nomineert Mo, dan doen we toch gewoon een spelletje
mee eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Ik denk dat als het team van Sharon wordt genomineerd: Maik naar huis gaat..
En als het team van Karim wordt genomineerd: Mo naar huis gaat!!
Dus of Mo of Maik naar huis!!!
Daar is over nagedacht!quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Ik denk dat als het team van Sharon wordt genomineerd: Maik naar huis gaat..
En als het team van Karim wordt genomineerd: Mo naar huis gaat!!
Dus of Mo of Maik naar huis!!!
Moet er door die ploeg nog wel verloren worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:46 schreef Gamey het volgende:
Niemand nomineert Mo, dan doen we toch gewoon een spelletje
Ik denk dat bij opdrachten Mo de zwakste schakel is, maakt niet uit in welk team ze zit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef MargrietV het volgende:
Zwakste schakel team Shanon is Joanna. Zwakste schakel team Karim Lantarenpaal
Laura is niet van het opgeven dus ik denk dat ze het best goed kunnen doen tijdens de opdrachten... Het huilen en zielig doen van Mo lijkt me vervelender..quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef MargrietV het volgende:
Zwakste schakelquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef MargrietV het volgende:
eens. Weet bijna zeker dat Lau niet de zwakste schakel isquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:50 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura is niet van het opgeven dus ik denk dat ze het best goed kunnen doen tijdens de opdrachten... Het huilen en zielig doen van Mo lijkt me vervelender..
Vieze eet opdracht voor mo en voor laura een loeizware militaire baanquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:50 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura is niet van het opgeven dus ik denk dat ze het best goed kunnen doen tijdens de opdrachten... Het huilen en zielig doen van Mo lijkt me vervelender..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |