denk het welquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze moesten met een kwartier klaar zijn, zullen wel in de daily komen.
smakelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:20 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ga happie doen, en daily loeren......
Laterz
niemand die dat weet?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Zzoos het volgende:
is er nog een link voor de live uitzending vanavond?
Dan ontplof ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
Zal je zien dat Karim straks een sanctie krijgt voor het maken van houtskool voor Joanna
Kanaal van Gerardquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja welke zie je? Ik heb er namelijk net 1 gewisseld maar uit t commentaar op te maken is die van flappie te zien.. of zie je het kanaal van Gerard?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:20 schreef Capt1caveman het volgende:
Laterz
eetse en laterzquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:20 schreef Capt1caveman het volgende:
Laterz
Met dank aan Flash dan voor deze geniale cap die ik gepikt heb vanmiddag;)quote:
Beetje laat antwoord was even wat eten, maar hebben flip en joanna dat afgetroggeld dat hij als eerste weer mocht drukken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lol, jammer dat ze er zo weinig mee doen.
Jo heeft het over haar overspellige vriend.
Is dat de nieuwe mode die rokjes??quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef bixs het volgende:
http://upload.wikimedia.o(...)0px-Maik_de_Boer.png
die moet even met laura praaten over haar rokjes
zet die vraag ff op Twitterquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:15 schreef Reksie1981 het volgende:
Zou Maik zichzelf kunnen pijpen vraag ik me af?
En Flip heeft Joanna's geheim helemaal zelluf opgelost, zei ie dus is dat natuurlijk zo.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ontplof ik.![]()
Heb je al meegekregen dat Flip als eerste mag drukken de eertvolgende keer dat de KvdW weer opengaat?
Hij wil op de kluis van Jo drukken, dat hebben ze zo afgesproken.
In 1930 wel ja. Maar toen was zeilen ook nog hip geloof ik.quote:
Integendeel, deze zomer zijn de rokken langer!quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef rico80 het volgende:
"Joanna, vervang je batterij"
Das toch eigenlijk ook best tenenkrommend nederlands? Heeft Joanna een batterij dan? Is ze dan tóch een realdoll|?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
In 1930 wel ja. Maar toen was zeilen ook nog hip geloof ik.
denk het niet, is immers voor Jootjequote:Op vrijdag 8 april 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
Zal je zien dat Karim straks een sanctie krijgt voor het maken van houtskool voor Joanna
Flip zei dat eerder, dus dat zal wel. Mamajo valt op zijn mooie blauwe ogen hè?quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef bamby het volgende:
Beetje laat antwoord was even wat eten, maar hebben flip en joanna dat afgetroggeld dat hij als eerste weer mocht drukken?
aleen voor lauraquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:24 schreef Niki.P het volgende:
Zoude ze nu te horen krijgen dat het de week van de angst is...
Dat is sooo 1930quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:24 schreef knagsje het volgende:
wat is er mis om je te laten pijpen door een meisje dat flugels drinkt??????
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:26 schreef Hendrik83 het volgende:
nog een paar minuten tot de daily: http://live.towmc.nl
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:26 schreef Hendrik83 het volgende:
nog een paar minuten tot de daily: http://live.towmc.nl
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:27 schreef rico80 het volgende:
Oh wat zegt ze nu.. ze mág niet meer over Dennis praten? Vandaag de laatste dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |