abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95229560
Wat wil jij dat de er gebeurt in "Het huis der geheimen" tijdens "De week van de angst"!!

Post hier al je suggesties en reageer op de ideeën van anderen!!
  vrijdag 8 april 2011 @ 19:20:44 #2
338643 Capt1caveman
Knuppel in het hoenderhok
pi_95229661
Dames make-uploos voor een dag :Y
Ik verwacht dat ze daar behoorlijk angstig voor zullen zijn....
I am not a complete idiot, some parts are still missing
pi_95229771
Ik zou het zelf leuk vinden als ze niet vertellen wie er genomineerd is tot op het moment dat het zeg maar dat de stem zegt jullie hebben 30 seconde om afschijnt te nemen en naar de exit gang te gaan.. Iedereen de hele week in angst of ze wel of niet genomineerd zijn..
Als je ook al maar iets verraad door dat mensen zeggen wie ze genomineerd hebben, meteen genomineerd...
  vrijdag 8 april 2011 @ 19:31:22 #4
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_95230206
Lol, ik had deze al in de COS en in het tips voor de redactie topic gezet, maar goed hier hoort hij nu dus eigenlijk. ;)

Ik hoop trouwens dat ze in de week van de angst niet van die ge-eikte dingen gaan doen als insecten eten of iets in het donker moeten voelen of zoiets.

Wat me leuk lijkt is de stem laten zeggen dat er iemand buiten loopt midden in de nacht en dat de bewoners bij elkaar moeten gaan zitten en bij de ramen wegblijven. Vervolgens geluiden laten horen en gerommel, Portugees gepraat buiten en iets van een politieauto oid. Vervolgens moeten ze in de geheime kamer gaan zitten want daar zijn geen ramen. De eerster die dapper genoeg is om te gaan kijken vind dan een enveloppe met een keuze, of zelf een opdracht doen met zijn/haar team of hem doorspelen naar het andere team en zelf een andere doen oid.

Zulke dingen zijn leuker dan opdrachtjes doen die vies/moeilijk of zwaar zijn.
be nice or go away
  vrijdag 8 april 2011 @ 19:54:38 #5
192269 Anneloortje
Niet weer he...
pi_95231385
- Moeder moniek videoboodschap in laten spreken dat ze z[youtube][/youtube]eer teleurgesteld is in Monique.
- Joanne melden dat al haar priveshit, foto's, filmpjes, sms-sjes etc. door D. online is gezet.
- Alleen maar insecten,stierenballen hart, neieren lever enzo op het eetmenu.
- Bungyjumpen
- In een bak met vogelspinnen zitten
- Deze slang loslaten in het huis -
Het is de gekte van de verslaving.
  vrijdag 8 april 2011 @ 21:01:38 #6
336811 DionysusKaterman
Verzuurde Menopauzemuts
pi_95235040
Jaag een bende clowns het huis in! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: